Uusi mies, tunteet ja pettymys

Vierailija

Olen tavannut uuden miehen. Mies on intissä, eikä hän ole koskaan ennen seurustellut.

No, törmäsimme baarissa, vaihdoimme numerot ja mies oli innokas tekastailemaan. Nähtiin vain viikonloppusin ja kaikki oli hyvin. Sitten meille alkoi tulla riitoja, ja juuri ennenkun hn lähti inttiin meillä oli todella iso riita ja meinasimme erota.

Tämän jälkeen hän on ollut tosi kylmä, mutta välillä taas hän on ihana ja maailman suloisin. Kysyin häneltä sitten että mitä hän haluaa ja vastaus oli "en tiedä, haluun olla sunkaa mut..." Hän sanoi haluavansa enemmän aikaa itselleen sekä olla enemmän kavareitten kanssa. Sovittiin siis niin. Hän on lähdössä baariin kavereiden kanssa viikonloppuna. Minä en SAA mennä mukaan..??!!

Minä olen ollut kiltti, ymmärtäväinen ja yrittänyt puhua positiivisesti. Mutta hän vain on välillä kylmä ja sanoo "ihan sama". Nyt on voimat loppu, en jaksa olla kiltti ja yrittää kun mieli teksi kuristaa häntä! En tiedä mitä tehdä noin epävarman miehen kanssa. Pelkään milloin hän taas sanoo että ei jaksa olla munkaa. :( en halua jättää häntä, enkä halua menettää häntä! Mutta minä olen se joka pitää suhdetta yllä, minä olen se joka selvittää riidat yksin.

Okei, ymmärrän. Hän on intissä, eikä hänellä ole omaa aikaa. Hän haluaa olla kavereitten kanssa (tottakai). Olen ensimmäinen tyttöystävä, joten täysin uutta hänen elämään. Voiko tämä olla syy hänen käytökseen? Sovimme että emme ota suhdetta niin vakavasti, ja nähään 1 yö viikossa, eikä txtailla joka päivä. Sitten kun mies tulee intistä (heinäkuussa) niin alamme seurustelee vakavammin. Mutta mitä tehdä kun minä itse en jaksa? Olisiko parasta jättää mies, vaikka olen itkenyt viikon joka ilta hänen perään, ja eroaminen sattuisi todella todella paljon? Vai jaksaako vielä yrittää ja yrittää olla ymmärtäväinen ja se joka pitää sudetta yllä sen aikaa kunnes hän pääsee intistä?

Kommentit (2)

Vierailija

Tuosta jää sellainen kuva, että mies ei ole riittävän kiinnostunut/ tai hän ei ole vielä valmis parisuhteeseen. Useinhan tuon ikäisille miehille saattaa olla vielä kaverit/oma aika suuremmassa merkityksessä.. Varsinkin jos ei ole vielä parisuhteita ollut. Itse varmaan tuossa tilanteessa antaisin kyseisen miehen olla, koska haluat itse varmasti mielummin miehen joka antaa enemmän huomiota ja aikaa sinulle. Mitä pidemmälle jatkat, niin sitä vaikeammaksi jättäminen tulee.. Ota aikaa omien kavereittesi kanssa, pidä hauskaa/ älä ota itse hirveästi yhteyttä tähän kyseiseen mieheen ja katso sitä mukaan kuuluuko hänestä mitään. Tämä on minun neuvoni.

Vierailija

Mä ite olisin sitä mieltä, että odottaisit, että mies pääsee intistä, koska siihen ei ole kuukauttakaan. Kokeilisitte sitten että mille tuo vakavammin seurustelu tuntuu.

Ja aivan varmasti hänen käytöksensä selittyy tuolla, että olet ensimmäinen tyttöystävä. Olin itsekin omalle poikakaverilleni ensimmäinen, ja meistä tuli "kunnon" pari vasta melkein vuoden päästä. Meillä pisin tekstausväli oli 5 päivää parhaimmillaan, nyt neljä ja puoli vuotta myöhemmin laitellaan kymmeniä viestejä päivässä jos ollaan erossa:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat