poitsu ei vaan osaa!!

Vierailija

olen seurustellut poitsukan kanssa jo muutaman kuukauden ja me ollaan yritetty seksiä MUT SIITÄ EI TUU MITÄÄN. jätkä on ihana ja hyvännäköinen ja umpirakastunut kuten minäkin, ja sillä seisoo niin kauan kun vaattteet on päällä, mut heti kun alkaa tosiäxön niin se hiipuu täysin. meitsiä ainakin nolottaa sen puolestakin vaik koitan olla ymmärtäväinen, sit kun kuulin etten oo ainoo tyttö jonka kanssa sillä on ollu näitä ongelmia. siis neitsyt se on, ja se sano et sitä jännittää. koitan olla ymmärtäväinen, mutta kun meitsil on kokemusta kuitenkin muista jätkistä joitten kaa ei oo ollu ongelmii vaan ne on ollu täydellisiä sängyssä, ja suoraan sanottuna puutte iskee, mitä teen?!

ja kun sen kanssa mikään käsipelikään ei toimi enkä osaa puhuu sille koska sitä hävettää niin en ees haluu puhua.

en tiiä tajusitteko mut :D

Kommentit (7)

Vierailija

oisko ihan hiljaa hyvä tulee tossa? Tai mä varmaan antaisin olla vähäks aikaa ettei siitä edes puhuis mitään vaan viettää van aikaa vihjailematta ollenkaan seksistä, niin paineet vois ehkä vähentyä koska yleensähän tommosessa on suorituspaineet suurin ongelma :/

Vierailija

Aivan samanlainen ongelma minulla ja jäbällä oli sillon alussa kun ruvettiin seurustelemaan. Ei tahtonut seksi sujua, sillä heti kun piti ruveta itse toimintaan nii täys lopahdus tapahtu. Jäbä toki oli todella nolona asiasta ja sitä mietitytti myös että mistä moinen ilmiö. Huomattiin sitte pian että ongelmana oli vaan se luottamus, että pystyy olemaan täysin oma itsensä toisen seurassa. Puhuttiin myös asiasta paljon ja olen aivan varma että, jos poikkiksesi tietää että olet kokeneempi kun hän, nii seksi jännittää häntä vielä enemmän. Aivan varmasti hänen mielessään liikkuu kysymykset siitä kuinka hyvä edellinen seksikumppanisi oli ja suoriutuuko hän paremmin vai huonommin kuin se edellinen kumppani. Minusta tässä tilanteessa, kun sinulla on enemmän kokemusta seksistä nii sinun kannattaa ottaa itseäsi niskasta kiinni ja puhua häpeilemättä jäbällesi seksistä :) Sillon hän ehkä pystyykin rentoutumaan ja huomaa ettet tee siitä niin suurta numeroa ja seksi rupee sujumaan aivan varmasti kunhan annat aikaa ja tutustutte toisiinne kunnolla :)

Vierailija

Jos ette ole valmiita puhumaan asiasta niin kuin ihmisillä on tapana, niin saattaa olla parempi ettette rupea edes leikkimään pissavehkeillä.

Vierailija

Mulla vähän samankaltainen ongelma. Suhde on melko alkuvaiheessa, eikä olla sekstailtukkaan kun parikertaa, ja jätkällä vaatteet päällä seisoo mutta sitten kriittisellä hetkellä lopahtaa. Asia toki harmittaa, kun itse on litimärkä mutta sitten ei päästäkään tositoimiin, mutta mielestäni olen suhtautunut asiaan kuitenkin hyvinkin ymmärtäväisesti... Hämmentävää asiasta tekee se, että hän on kokenut eikä aiemmin kuulemma tällaista ongelmaa ole ollut. Kyllä muakin vähän jännittää, kun suhde on niin alussa ja haluan että seksikin sujuisi huipuisti niin kuin tällä hetkellä muu suhde. Hmph, toivottavasti pian päästään asiaan!

Btw morningmood, käsipeliasian ottaisin ainakin pojan kanssa puheeksi, eiköhän hänkin pidä siitä, että kerrot itse mistä tykkäät?

Vierailija

Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei omaa turhautumistaan kannata näyttää pojalle. Se vain lisää suorituspaineita.

Mikäli verbaalinen kommunikointi ei sovi, ota käyttöön kehonkieli. Tiedät kai, mitkä asiat saavat poikaystäväsi kiihottumaan?

Seuraavan kerran kannattaa kokeilla lähestyä asiaa niin, että annat poikaystäväsi pitää farkut jalassaan, mutta sinä riisuudut. Poitsu saa katsella ja koskea sinua, kun olet kiihottunut, mutta hänellä ei ole paineita oman seisokkinsa suhteen. Jos intoa ja uskallusta riittää, voit masturboida hänen edessään. Monet pojat/miehet kiihottuvat nähdessään naisen nauttivan, varsinkin, jos annat poikaystäväsi ymmärtää olevansa keskeisessä osassa tässä leikissä.

Asiassa kannattaa edetä rauhassa, tai ainaki poikaystäväsi rytmissä. Seuraavaksi voit vaivihkaa riisua poikaystäväsi farkut, mutta jättää bokserit jalkaan. Pikkuhiljaa voitte tutustua toisiinne ilman vaatteita, mutta ilman paineita yhdynnästä (vaikka siihenhän moinen toiminta ennemmin tai myöhemmin yleensä johtaa).

Ja tässäkin asiassa voi tulla takapakkia, syystä tai toisesta. Kouluhuolet jne. voivat vaikuttaa erektion voimakkuuteen epätoivotulla tavalla, mutta tärkeintä on, ettei ikinä, siis IKINÄ rankaise partneriaan stondiksen laskeutumisesta. Paras tapa on kiinnittää pojan huomio muihin asioihin, sillä aivot ja penis eivät ainakaan minun empiirisen tutkimustietoni perusteella toimi samanaikaisesti.

Vierailija

Kannattaa varmaan puhua asiasta. Ja tosiaan edetä hitaasti vaihe vaiheelta. Kyllä se oikea tahti ja tapa löytyy. :) Me aloitettiin poikaystävän kanssa silloin suuseksillä - tutustuttiin toisiimme ennen varsinaisia puuhailuja. Esileikit on myös kova sana.

Tsemppiä :)

Vierailija

tässä ei nyt selviä että oletteko minkä ikäisiä miehesi kanssa, että oletteko molemmat nuoria, jolloin tuollainen voi olla alussa ihan normaalia. susittelisin että unohdatte kokonaan alussa itse aktiin pääsemisen, vaan keskitytte siihen että teillä on luontevaa olla toistenne seurassa vähissä vaatteissa tai alasti. keskitytte vain toistenne hyväilyyn ja hellimiseen eri kehon osista, ilman että on tarkoitustakaan päästä "itse asiaan". näin poikaystävälläsi ei olisi mitään paineita siitä saako hän itsensä suorituskuntoon, tai paineita kyvyistään yms. vaan että pääasia on se että molemmilla on hyvä olla toisen lähellä. kun tämä onnistuu luontevasti, luulisi paineiden pikkuhiljaa vähenevän ja poikaystäväsi itseluottamuksen nousevan niin ettei hän ota paineita asiasta. seksi on kuitenkin oltava asia josta molemmat nauttii, ja yhteinen intiimi hetki jolloin halutaan tuottaa toiselle mielihyvää ja jakaa se toisen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat