omia kokemuksia!

Vierailija

kertokaa, sattuuko tatuoinnin ottaminen tuonne alaselkään?

haluaisin ottaa mutta mietityttää että käykö se kipeää.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on 4 tatuointia, mutta ei yhtään alaselässä. Yläselässä on kaksi, toinen on suurempi ja toinen pienempi. Sitten mulla on ranteessa (suonien päällä) ja pohkeessa.

Mikään näistä ei ole sattunut, lähinnä tuntunut nipistyksenä. Iho tottuu kuitenkin tosi äkkiä siihen tunteeseen :) Eikä kannata ottaa kuvaa, jos yhtään epäilet ja mietiskelet. Tulet myöhemmin katumaan! Itse olen harkinnut kaikkia kuvia ja suunnitellut ne tarkoin, koska ne tulevat olemaan siinä kuolemaani saakka :)

Vierailija

Itsellä on tatuointi vain yläselässä, mutta sattuu ihan helvetisti. Ihon alle menee kuitenkin neuloja ja vaikka kipuun varautuu, niin se luultavasti sattuu paljon enemmän. Jos kuvan takia ei ole valmis kestämään kipua niin ei ole sen arvoinen kuva. Osa kuvista tehdään osissa. Jokaisella on oma kipukynnys, mutta luultavasti suurimmalla osalla se sattuu kuitenkin. Kuvaa kannattaa miettiä tarkkaan, sillä kun neula osuu ensimmäisen kerran iholle, niin kivun kestämiseen tarvitaan motivaatiota ja jos se ei ole hieno kuva niin, sitä voi olla hankala kestää. Itse en ihmettele miksi jotkut siihen pyörtyvät, joten suosittlen syömään hyvin etukäteen.

Jotkut sanovat että kuvan ottaminen vain kutitti ja luun kohdalta hieman pistelee, mutta se riippuu monesta asiasta. Omasta kipukynnyksestä, kuukautiskierrosta, paikasta yms.

Itse sanon että varaudu niin kovaan kipuun kuin pystyt, se luultavasti sattuu enemmän. Tarkoitus ei ole pelotella, vaan ehkäistä järkytystä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat