HELPPIÄ!! OON TOIVOTON

Vierailija

ongelmani:
eli olen itse vielä nuorukainen 94 syntynyt ja eräs 96 syntynyt virolainen poika tuli kertomaan että on kiinnostunut minusta. Juttelin tästä myöhemmin äitini kanssa ja hän sanoi että minun olisi paras unohtaa koko asia ja antaa pikkupoikien sanoa mitä sanoo mutta nyt minulla on oikeasti vahvoja tunteita poikaa kohtaan. olemme edenneet jo pidemmälle mitä ikinä ennen olen ei kuitenkaan vielä seksiin asti. voi olla että jos tätä vauhtia jatkamme saatan tarvita aika pian esim. pillerit mutta miten voisin saada ne kun en voi keskustella äitini kanssa asiasta :/ asia vaivaa todella paljon ja tahtoisin mahdollisimman pian hyviä neuvoja :/
ps. tiedän että tämä 96 kuulostaa erittäin nuorelta mutta poika on henkisesti minua paljon vanhempi :)

Kommentit (4)

Vierailija

Oli mullakin sun iässä melkein kaks vuotta nuorempi poikakaveri. Meillä oli ihan mukavaa vaikka se suhde loppuikin melko lyhyeen, mutta ei suinkaan ikäeron takia. Mun mielestä kannattaa antaa asioiden edetä omallaan painollaan. Poikien kehittymisissä on todella suuria eroja, toiset ovat lapsia ja toiset yllättävän kypsiä. Jos te tykkäätte viettää aikaa yhdessä niin ei siinä ole mitään pahaa.

Mitä pillereihin tulee, niin oma mielipide on, että niitä ei kannata ruveta syömään vielä tuossa iässä, koska kehon omatkaan hormonit eivät ole tasaantuneet. Kondomi on luotettava ja turvallinen ja niitten ostaminen on paljon helpompaa=ei tarvitse keskustella välttämättä äidin kanssa:)

Vierailija

tiedän että yleisesti ottaen pillereiden hankkimisesta ei tarvitse kertoa vanhemmille mutta syön sairauksiini useita erilaisia lääkkeitä joten minun täytyy mennä äitini kanssa ensin lääkärini puheille :/

Vierailija

Ennen kuin saat e-pillerit, se henkilö joka ne määrää kyselee sulta kyllä ummet ja lammet terveydentilastasi, joten kyllä se lääkkeidesi + e-pillereiden yhteensopivuus varmaan sielläkin selviää. (Ja jos olet jo täyttänyt kuusitoista, voit mennä lääkärillekin ihan omin päin eikä äidillesi saa kertoa mitään.) Tosin minäkin kyllä suosittelen harkitsemaan kortsujakin, koska mitään lääkkeitä tai aineita ei kannata syödä turhaan, myöskään e-pillereitä jollei ole edes vielä varmaa, mitä jutustanne tulee.

Ja kuulostaa tosiaan hirveän nuorelta tuo poika, mutta ihmisiä on moneen junaan eikä ikä kerro aina niin paljon kuin voisi luulla... :)

Vierailija

Itse aloitin suhteen 14v pojan kanssa kun ite olin 16. Viime syksynä tää päätty 3v jälkeen. Ite hankin pillerit vasta juuri kun täytin 17v, että kortsulla mentiin se alkuaika. Totuteltiin ja tutustuttiin. Ja olihan hän 14v kun neitsyytensä menetti. Hui kun tämä nyt kuulostaakin kamalalta, olipa poikaystäväni nuori..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat