Mielipiteitä ja kommentteja kiitos!

Vierailija

Eli mulla on pitkään ollut miespuolinen kaveri, jonka kanssa olen aina tullu juttuun. Meillä on aina ollu sellasta tosi pientä juttua, eli kiusoittelua ja ollaan juteltu kaikesta maan ja taivaan välillä, kännissä ehkä vähän vihjailtukkin muttei muuta, sillä me molemmat oltiin varattuja.
No helmikuussa olin ihan ympärikännissä kun olin aloitellut poikaystäväni kanssa vähän runsaammalla kädellä, kun tämä miespuolinen ystävä, sanon häntä nyt Pertiksi, soitti mulle. Hän oli myös humalassa ja pyysi että nähtäisiin, harhautin poikaystävän ja lähdin Pertin mukaan. Koko ilta puhuttiin siitä kuinka tärkeitä oltiin toisillemme ja lopulta se meni sitte suutelemiseksi, ja seuraavana päivänä molemmat olivat sitten jättäneet nykyset kumppanit. Juteltiin sitte facebookissa tosi paljon ja sovittiin seuraavaksi viikonlopuksi että lähetään viettämään iltaa ja silloin sitten sovittiin että aletaan seurustelemaan.
Kaikki on mennyt ihan TÄYDELLISESTI, fyysisesti ja henkisesti meillä klikkaa ihan täydellisesti, kaikki on ollut tosi mahtavaa!! Tämä Perttikin on sanonut että oon parasta mitä hänelle on tapahtunu ymym.
Mutta tosiaan, sitten asiaan:
Pari päivää sitten hän lähetti yhtäkkiä tekstiviestillä, ettei pysty olemaan poikaystävä koska oli just niin pitkässä suhteessa, nyt äijästä ei kuulu enää mitään, paitsi yksi kännipuhelu tuli missä se sanoi että on ikävä, mutta välil on pakko tehä asioita mitä ei haluais.
Ni mikä tän takana nyt on??
Heittääkö tää äijä kaiken sen monen vuoden ystävyyden ja tän suhteen nyt ihan tosta vaan pois tällasen pelleilyn takia?
Kaipaan oikeesti nyt tukea ja mielipiteitä, koska mulla ei oo ikinä ollut näin huono olla minkään takia! :(

Kommentit (4)

Vierailija

Yhtäkkiä vain pisti poikki tekstiviestillä? Ei kovin kypsää. Tai sitten "Pertti" teki eron entiseen liian hätiköidysti ja haluaisi olla vain sun kaveri, koska olette niin pitkään olleet. Tai ehkä ko. "Pertti" pelkää jotain tai meni panikkiin tilanteesta. Teidän pitäisi saada nähdä kasvotusten ja jutella. Sinun pitää saada tietää kaikki totuudet "Pertin" suusta.

Vierailija

Jättihän tämä Pertti edellisenkin tyttöystävänsä kuin knallin kalliolle, samoin kuin sinä entisen poikaystäväsi, joten enpä tiedä oliko siinä kauhean lupaavat lähtökohdat teidän suhteellenne. Ensimmäisenä tulee mieleen, että ehkä teidän suhteenne meni Pertin mielestä liian vakavaksi ja hän siksi jätti? Valitettavasti aika monet kärsivät jonkinasteisesta sitoutumiskammosta. Tai ehkä hänellä ei sitten ollutkaan niin suuria tunteita sinua kohtaan? Jos hänellä on yhä tunteita eksäänsä kohtaan? Tai jollei hän vain tiedä mitä haluaa... Oletko ottanut yhteyttä Perttiin ja käskenyt häntä puhumaan rehellisesti ja suorasti? Kyllähän sinulla pitäisi olla oikeus tietää, mikä todella oli syy eroonne... Kannattaisi selvitellä asiat, koska jos jäät vatvomaan ja miettimään, voisiko tilanteenne vielä korjautua, hänestä tulee olemaan vaikeampi päästä yli :(

BTW, tuli tässä mieleen, etten tajua miksi joku seurustelee sellaisen henkilön kanssa, jonka voi vaihtaa toiseen lennosta ilman mitään suruja? Eikö kannattaisi mieluummin olla sinkku kuin seurustella sellaisen kanssa josta ei piittaa. En tietenkään tiedä tarkemmin tilannetta joka FlirtyGirlillä tai Pertillä oli eksänsä kanssa, mutta ihmetyttää vaan...

Vierailija

Mielestäni ihan oikein sinulle. Jos saatoit tuolla tavalla pettää poikaystävääsi (vaikka jätitkin seuraavana päivänä, silti), on ihan ansaittua, että nyt jätetyksi tuletkin sinä. Ehkä osaat nyt kuvitella miltä exästäsi tuntuu? Toivottavasti ainakin.

Jos suhde alkaa noin huonoista lähtökohdista (kännissä, pettämällä), voiko juuri muuta odottaa.

Vierailija
ntiKesaheina

Mielestäni ihan oikein sinulle. Jos saatoit tuolla tavalla pettää poikaystävääsi (vaikka jätitkin seuraavana päivänä, silti), on ihan ansaittua, että nyt jätetyksi tuletkin sinä. Ehkä osaat nyt kuvitella miltä exästäsi tuntuu? Toivottavasti ainakin.

Jos suhde alkaa noin huonoista lähtökohdista (kännissä, pettämällä), voiko juuri muuta odottaa.

Mielestäni aika ilkeää ja julmaa tuomita toinen noin rankasti ja olla tyytyväinen vielä toisen pahasta olosta. Kuitenkin tässä tapauksessa vanhat kumppanit jätettiin ennen uuden suhteen alkua. Tietenkin asia on tullut aivan puun takaa vanhoille kumppaneille mikä on varmasti ollut todella ikävää.. Kannattaa siis vastaisuudessa pyrkiä jättämään kumppani hieman hienovaraisemmin, mikäli tilanne tulee eteen.

Jokatapauksessa teksti ei anna kovin kypsää kuvaa Pertistä, joten oletan että kyseessä on jannu joka ei yksinkertaisesti tiedä mitä haluaa. Puhumalla asia voi selvitä, mutta todennäköisesti jätkä ei vain ole valmis kovin vakavaan suhteeseen vielä. Kysy, katsele ja kuuntele. Jos ei auta, liiku eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat