NÄNNI

Vierailija

Aina kun poikaystäni nuolee tai imee oikeaa nänniäni, alkaa suussa suurimaksi osaksi kitalaessa kutisemaan kummallisesti ihon sisäpuolella tai siellä jossakin :D vaikea selittää miltä ja missä se tuntuu mut kutisee suussa.. :'D onko mahdollista että nännistä lähtisi joku hermo suuhuni vai mistä tämä voi johtua?

Kommentit (5)

Vierailija

Eipä ole itselle käynyt noin, mutta aina kun mua kutitetaan niskasta niin alaselkä kutisee kauheasti! Se vaivaa aina kun menen kampaajalle värjäämään hiuksia kun menen väriä pestessä aina ihan kippuralle selästä :D

Vierailija

Ninds, mulla on toi ihan sama juttu jota oon joskus ihmetelly, tuntuu jotenkin kummasti ikenissä :D Hermoista varmaankin on sit kyse. Ja mulla on kans samantyyppinen juttu kuin Orange_rainilla, mutta niin että jos joku puhuu, kuiskaa tai hengittääkin mun niskan lähellä, niin mun koko selkää alkaa helkkaristi kutittamaan tosi oudolla tavalla. Onneks niin ei käy ihan aina, vaan se vaihtelee :D

Ja kumma kyllä, en kutia ollenkaan jos mua yrittää kutittaa mistä vaan.

Vierailija

Mulla ei ton nännin kohdalla mitään vastaavaa ollut... mutta oon ihmettellyt monesti kun poikakaverin/itseni koskiessa tiettyyn paikkaan alapäässäni oikean jalan isovarpaan päähäni polttaa jännästi :--D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat