olenko idiootti vai täysi kusipää?

Vierailija

seurustelen jo kolmatta vuotta ihanan jätkän kanssa... välillä on riitoja ja olemme eronneet kaksi kertaa mutta aina löytänyt tiemme takaisin yhteen... rakastan häntä silmittömästi, mutta minulla on meseystäviä (jätkiä) joista hän ei tiedä. en ole kertaakaan pettänyt häntä enkä aiokkaan. hän sen sijaan on pettänyt minua, mutta en ole koskaan ajatellut kostavani. tänään juttelin yhden meseystäväni kanssa ja aihe kääntyi pikkuhiljaa oudompaan suuntaan. hän tietää seurustelustani, mutta silti pyysi laskemaan nettikameraa alemmas... ensin epäilin, mutten laskenut sitä vielä pettämiseksi kun tein työtä pyydettynä.. hän pyysi minua ottamaan topin pois. minulla oli bikinin yläosa alla, joten en näyttänyt kovinkaan paljoa paljasta ihoa (jätkä näki siis vain rintakehäni). vähän tämän jälkeen hän pyysi nähdä liivieni sisään, ja perusteli asiansa "katsoa saa muttei koskea"- säännöllä... tässä vaiheessa rupesin haparoimaan, joten suljin kamerani ja sanoin etten halua enää. että oloni on jo nyt todella huono ja että minua kaduttaa... jätkä katosi mesestä samantien... nyt minulla on todella huono olo. teinkö todella väärin.. olenko täysi kusipää..? omatuntoani painaa... olkaa joku kiltti ja kommentoikaa asiaa edes jollain tapaa..

Kommentit (3)

Vierailija

Semmosta sattuu :) voit toki kertoa poikaystävällesi asiasta hieman eritavalla ja jättämättä esimerkiksi paidan riisumis kohdan pois. Sanoa hänelle että hän pyysi ja hetkenmielijohteesta teit sen mutta ymmärsit kuitenkin tehneesi väärin ja kadut sitä joten asian ei pitäisi olla vakavaa :> itsellänikin saman tyyppisiä juttuja ollut joskus ja koen ne pienisi joten saatan jättää jopa kertomatta mutta en kuitenkaan valehtele...

Vierailija

Et ole kusipää. Siitä kertoo paljon jo se, että noinkin pientä juttua kadut noin kovin ja sulla on siitä huono omatunto. Sinuna kertoisin siitä sun poikkikselle, koska muuten se asia voi jäädä painamaan sun mieltä tosi kovin. Huomioon ottaen että hän on pettäny sua, ei hänellä pitäis olla paljoa sanottavaa noin pienestä asiasta. Mutta tee selväksi, että kostaa ei ollut tarkoitus.

Vierailija

Siis oikeasti löytyy sellaisia tyttöjä jotka vilauttelee itseään jossain nettikamerassa puolituntemattomille?! :O No, sinähän et niin kyllä kokonaan tehnyt, mutta jotenkin vaan kummastuttaa että otit edes paidan pois. Ihan vaan yleisesti totean kaikille mahdollisesti nuorillekin tytöille joita täällä käy, että toisia (tässä tapauksessa miehiä) ei todellakaan tarvitse miellyttää vain siksi että pelkää vaikuttavansa nössöltä tai tylsimykseltä jos pitää touhua tyhmänä tai epäilyttävänä.

Ehkä tilanne tuli sulle sitten jotenkin niin yllättäen ettet oikein osannut ajatella loppuun asti? Eihän tuo nyt mikään maailmanlopun hirvein asia ole että joku näki sut bikineissä, mutta tuskin poikaystäväsi siitä hirveästi ilahtuu... Jos teillä on muutenkin ollut ongelmia luottamuksen kanssa, niin enpä tiedä kannattaako kertoa hänelle, kun et kuitenkaan oikeastaan tehnyt mitään, etkä varmaankaan tee toiste? Jos nimittäin kerrot, poikaystäväsi saattaa luulla, että oikeasti tapahtui jotain enemmän kuin mitä kerroit. Enkä muutenkaan tiedä miksi kannattaisi loukata toista osapuolta sentään noin pienellä asialla, joka kuitenkin saattaa paisua toisen päässä suureksi (puhun nyt siitä näkökulmasta kuin miten haluaisin toimittavan, jos olisin poikaystäväsi asemassa). Sinä kuitenkin tunnet hänet ja suhteenne paremmin ja kerrot jos haluat.

Pidät vaan vähän tiukemmin kiinni rajoistasi vastaisuudessa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat