Kokemuksia nelly:com:sta

Vierailija

Millaisia kokemuksia teillä on tuosta nelly.com verkkokaupasta? Siellä on niin upeita kenkiä myynnissä ja vähän himottaisi tilata, mutta kun ei ole mitään tietoa ko. kaupasta...

Kommentit (13)

Vierailija

Mun mielestä toimii, oon tilannu pariinki otteeseen kenkiä, vaatteita ja koruja. Maksutavaksi oon aina ottanu sen laskun, joka tulee paketin mukana, eikä oo ilmenny minkäänlaisia ongelmia.

Vierailija

itse olen tilannut sieltä kahdet kengät tähän mennessä eikä ole mitään pahaa sanottavaa! hinta laadusuhde on loistava! aina olen laskulla tilannut, helppoa ja tilaukset tulee 2-6päivän kuluessa!

Vierailija

Hyviä kokemuksia on!

Tilasin pari mekkoa, molemmat tuli alle viikossa samalla kertaa laskun kera.

Vaikkakin toinen mekko meni heti rikki (VILA), eihän se tosin Nelly.comin vika ole :)

Suosittelen!

Vierailija

Hehkutusta täältäkin. Olen tilannut kahdet kengät ja maksanut suoraan kortilla. Muutamassa päivässä ovat olleet postilaatikossa ja laatu on ollut moitteeton! Suosittelen siis lämpimästi.

Palautuksia en ole itse joutunut tekemään, mutta ilmeisesti toimii samalla tavalla kuin H&M:llä.

Vierailija

Ystävä tilasi bikinit. Sai yläosan ja ilmoituksen, että alaosat ovat loppuneet,mutta että niitä tulee lisää pian. No, meni 6 viikkoa eikä mitään kuulunut. Ystävä soitti sinne ja hänelle sanottiin, että ne ovat valitettavasti päässeet loppumaan kokonaan. Hän ei saanut myöskään palautettua yläosaa enää. Kyseessä oli vielä melkoisen kalliit bikinit, eikä yläosaa pysty oikein yhdistämään mihinkään alaosaan järkevästi:(

hermanni90

Hyviä kokemuksia on ollut. Kaikki on toiminut erinomaisesti sekä tilausten että palautusten suhteen.

Toinen hyvä nettikauppa, josta on tullut tilattua, on www.spartoo.fi. Myös tuon sivuston kautta on kaikki pelannut hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat