Mikä tässä maassa kusee?

Vierailija

Miten on aina niin Suomessa, että poliisi on syypää siihen jos, joku riehuu tuolla aseen kanssa ja poliisi esim ampuu jalkaan miestä.
Tämä on vaan niin käsittämätöntä, että poliisi voi saada Suomessa pahemman tuomion kun itse pahan tekijä, vaikka mitään ei tapahtuisi.

Olisiko se parempi että itse "piripää" ampuu sitte viattomia ihmisiä enemmän, kuin se että pysäyttää tämän aikeet.

Voisi itse kukin ajatella mitä tekisi jos joku osoittaisi aseella suoraan päin näköä ja ei tottelisi käskyjä, vaikka olisit poliisi?

Kommentit (2)

Vierailija

Laki on se mikä määrää syytteet kytillekin, mutta tekstistäsi saa kuvan, että kansalaiset itse olisivat myös tätä mieltä. Tässä maassa on niin muuta muutakin epäkohtaa jo lain puitteissa monessa mielessä että.. Myös sen suhteen voiko poliisiin edes luottaa apua tarvittaessa.

Vierailija

Pääsyy siihen miksi suomessa hommat kusee on se, että ihan joka ikisestä asiasta päättää viime kädessä herrat helsingissä. Ihmiset, jotka eivät ole ikinä käyneet kehäkolmosen ulkopuolella ja jotka eivät siis tiedä mistään mitään.

Suomessa pahoinpitelijöitä ja raiskaajia suositaan ja väliimenijöitä sorsitaan, oli ne sitten poliiseja tai tavallisia kansalaisia. Raiskaaja ei saa tuomiota mutta se, joka on mennyt väliin ja vetänyt sitä raiskaajaa turpaan, saa tuomion pahoinpitelystä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat