HALUAN HALUTA JA HIMOITA!!

Vierailija

Sama viesti taisi olla jo toisella nimellä, kun säädin lahjakkaasti, mutta tässä taas:

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt seitsemän kuukautta, noin kuukausi sitten aloin olemaan valmis seksiin, kun hän olisi ollut jo pidemmän aikaa valmis.

Ensimmäinen ongelma: minua ei oikeen haluta. Ja jos rupeaisi tekemään vähän mieli, se menee helposti ohi..Ja se on tietysti poikkikselleni erittäin vaikea paikka, hänellä tekee helposti ja usein mieli. Ensimmäiset kuukaudet menivät aina sängyssä pyörien ja pussailen, ja nyt ei oikeen mitään tee mieli minun puolestani. Ja minusta hän on hyvännäköinen ja pidän hänestä erittäin paljon, hän on myös minusta hellä ja ihana, kun alamme tekemään jotain sellaista (vaikkei muuta kokemusta löydykään). HALUAN HALUTA HÄNTÄ JA TUNTEA HIMOA!!!

Toinen ongelma: Jos minun on jostain ihme syystä ruvennut tekemään mieli ja se on pysynyt päällä ja olemme yrittäneet seksiä, siitä ei ole tullut mitään, koska minua alkaa sattumaan melkein heti, kun yritämme edes saada peniksen sinne. Ytitysten määrä ei pian ole enää laskettavissa kahden käden sormilla..

Kommentit (4)

Vierailija

Hei!
Mula vähän sama ongelma,tosin en seurustele.Se häiritsee mua syön e-pillereitä mutta ei se nyt kokonaan voi viedä halujani.En ole kertaakaan havainnut että mul tekis mieli ja olen 20.Jos jotain tilanteita tulee ja joku jätkä haluais mun kanssa sänkyyn nii on pakko keskii jotain esimerkiks "mä syön suklaata nii ei tee mieli"mut ei totakaa mahottomuuksiin voi käyttää..

Vierailija

Liukuvoidetta voi kokeilla avuksi. Jos on mahollisuus käydä saunassa ennen yritystä niin se auttaa, samoin jos käytät alkoholia niin yksi tai kaksi annosta rentouttaa mukavasti.

Taidat jännittää niin paljon että et vielä pysty himoitsemaan:) Mutta kyllä se siitä vähitellen sitten.

Vierailija

Mulla oli sama ongelma entisen poikaystävän kanssa! Mua halutti välillä, mut se meni melkein heti ohi, luultavasti sen takia koska asiat alkoivat johtamaan toiseen, ja aloin heti jännittämään! Tän takia "pihtasin" varmaan n. 2kk :D Tän jälkeen sitten ajattelin että yritän nyt sitten väkisin, vaikka ei haluttanukkaan kun taas sen hetken, niin sillon alko sattumaan tosi paljon! Olen tosi ujo niin en pystynyt puhumaan tästä, pyysin vain poikaystävääni lopettamaan. No sitten aattelin että ei tä voi ikuisesti jatkua, niin ehdotin poikaystävän kanssa että otetaan parit lasilliset ennenkuin yritetään, niin sitten ei jännittänyt niin paljoa, vieläkin sattui mutta sitten kehtasin sanoa siitä, jolloin hän pidensi esileikkiä jolloin alkoi haluttamaankin, eikä sattunut enää niin paljoa. Parin kerran jälkeen seksi alkoi tuntua paljon mieluisammalta asialta ja välillä halusin sitä ihan omasta toimesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat