Poikaongelma.

Vierailija

Elikkä olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin 2 ja puoli vuotta. On ollu eroja ja sun muuta riitaaa ja tunteeni on vähän lopahtanut häntä kohtaan.(hän on pettänyt minua ja sekin ahdistaa mua vaikka siitäkin on jo yli vuosi) Rakastan kummiskin häntä. Mutta olen ihastunut erääseen toiseen poikaan ja enkä enää tiedä mitä pitäisi tehdä? oisko neuvoja?

Kommentit (8)

Vierailija

Helppo minun sanoa, mutta itse lähes saman kokeneena en jäisi suhteeseen pidemmäksi aikaa. Jos alku (riidat ja varsinkin erot)on jo noin hankalaa niin voisitko todella kuvitella viettäväsi poikaystäväsi kanssa loppuelämäsi? Jos et niin jatkamalla suhdetta loukkaat vain itseäsi.
Mutta! Vaikka jättäisitkin nykyisen poikaystäväsi, en suosittele aloittamaan samantien uutta suhdetta, sillä lykkäät vain tunteitasi. Exästä yli pääseminen vain vaikeutuu.

Vierailija

itse olen kokenut saman. edellinen suhteeni päättyi juuri, koska poika oli ihastunut toiseen tyttöön. :s olin tiennyt jo pitkään että poika oli hyvä ystävä yhden tytön kaa, mutta en uskonut että heidän välillä olisi ollut jotain. tosiasiassa heillä molemmilla oli tunteita toisiaan kohtaan. entinen poikaystäväni petti minua, mutta silti rakastan häntä ja minulla on tunteita häntä kohtaan. minäkin olen ihastunut toiseen ja yritän unohtaa nyt exäni. minusta sinunkin pitäisi unohtaa hänet, koska jos teillä on ollut suhteenne aikana riitoja ja yms. ne voivat jatkua vaikka te päätyisitte vielä yhteen. koska tykkäät toisesta pojasta kannattaa pitää hänestä kiinni. siitä suhteesta pystyisi jopa tulemaan jotakin :pp

Vierailija

hmm. tossa vaiheessa kannattaa varmaan suosiolla luovuttaa! niin pahalta kun se kuulostaakin. Ei ole mitään järkeä roikkua suhteessa joka on epävarmalla pohjalla ja jossa ei ole aitoja tunteita mukana... älä tuhlaa aikaas huonoon mieheen.

Vierailija

löydät paremmankin.
ota rauhassa! tommonen pettäminen voi jäädä kaivelee aika pahasti. mieti mitä haluat, jos ei tunnu oikealta niin älä jää suhteeseen. helppoahan se on sanoa näin, kun ei ole omalla kohdalla, mutta teet miten parhaalata tuntuu,vaikka se vähän sattuisikin.

Vierailija

Riitoja, eroja, pettämistä... ei ihme, että tunteet meinaa lopahtaa poikaa kohtaan. Toki pitkis suhteis tulee ylä- ja alamäkii, mutta kaikki toi on tapahtunu alle neljäs vuodes. Itel ei pää kestäis tollases suhtees. Oli edellises suhtees eroi ja riitoi, muttei pettämist... mut silti lähin käveleen. Luottamus meni ja oli kokoajan epävarma ja p*ska olo. Vaikka tunteita olikin vielä pelissä, ero oli maailman paras ratkaisu.

Vierailija

No kannattaa miettiä mistä johtuu että ei enää sytytä ns...
Juttelu poika kaverisi kanssa varmasti auttaa huomattavasti...

Mutta tosiaan jos olet asioista jo keskustellut eikä mitään järki syytä löydy ei vaan tunteet kohtaa enää niin ei se huonossa suhteessa eläminen sen mukavampaa varmaan ole...

Vierailija

Puhumallahan ne asiat helpoiten selviäisi ja omien tunteiden selvittämisessä auttaa usein se, kun tietää toisen tunteet. Puhuminen on kuitenkin usein maailman vaikein asia, joten rohkeutta tarvitaan... Kannattaa myös miettiä, onko nykyinen poikaystäväsi kaiken riitelyn arvoinen ja oletko ihastunut vain sen takia toiseen, koska et seurustelusi takia voi häntä saada?

Itsellänikin on melko lailla sama tilanne, on/off-seurustelua takana yli viisi vuotta ja tuntuu siltä, että tunteet ovat minun puoleltani viilentyneet rajusti kuluneen vuoden aikana. Olen kertonut tästä miehelleni ja nyt olisikin tarkoitus kesän aikana ottaa etäisyyttä toisistamme, jotta voimme kumpikin miettiä, mitä tältä suhteelta haluamme jatkossa.

Tämä ei päde tietenkään kaikkiin, olen ehkä poikkeus tässä asiassa, mutta olen kerran havahtunut siihen, että olen seurustelun aikana ollut ihastunut toiseen mieheen. Sitten kun olen ollut sinkku ja minulla olisi ollut mahdollisuus alkaa kehittelemään juttua tämän miehen kanssa niin tsädäm! - eipä enää kiinnostakaan. Ainakin itsellä on toisinaan taipumusta haluta juuri sitä, mitä ei voi saada, joten tätäkin kannattaa miettiä, ennen kuin menet paljastamaan ihastuksellesi tunteesi.

Tulipa sitten samalla avauduttua, vaikka vain neuvoja pyydettiin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat