Hienot lauseet

Vierailija

En oikeen keksinyt hyvää otsikkoa, mutta..
Onko sinulle sanottu jotain sellaista, joka muutti pysyvästi asenteesi elämään? Jaetaan nämä lauseet.: )

Nuorin lapseni oli pari vuotta sitten lääkärissä umpisuolen leikkauksen takia. Olin hermona ja lisäksi ulkona oli aivan hirveä sää. Satoi kaatamalla ja myrsky oli puhkeamassa. Odotin kuumeisesti, millon pääsisin katsomaan lastani. Seisoin sairaalan käytävän ikkunan luona ja kirosin ajatuksissaan puoliääneen huonoa säätä. Parin metrin päässä seisoi n. kuusi vuotias poika, joka sairasti leukemiaa. Tämä puolet elämästään kärsinyt pieni poika sanoi nuo sanat. Hän katsoi minua ja sanoi: "Minulle kaikki päivät ovat kauniita." Silloin päätin, etten enää ikinä valita turhista. Välillä meinaan valittaa, mutta silloin muistan tuon pojan heikon hymyn ja viisaat sanat.

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla oli kerran pientä alakuloisuutta vastoinkäymisten takia ja huonot välit erääseen tuttavaan. Poikaystävä sitten lohdutti sanoilla ''älä välitä, susta tulee vielä jotakin, mihin niillä ei ole mahdollisuutta''. Yritän noilla sanoilla itteeni vielki kannustaa jos tulee hetkiä että pitäis jaksaa töitä paiskia vaikka muilla olis vapaata :D

Vierailija

En muista mistä olen tämän lauseen alunperin kuullut tai bongannut, enkä itse asiassa osaa toistaa sitä sanasta sanaan, mutta ideana oli, että koskaan ei pidä turvata koko hyvinvointiaan muiden varaan. Vaikka ystävät, sukulaiset ja seurustelukumppani ovatkin tärkeitä, kaikista tärkeintä on kuitenkin tulla toimeen itsensä kanssa. Kun kaikki muut ovat joko kiireisiä tai kuolleet, on yksi ihminen, jonka kanssa tulet viettämään kaikki elämäsi päivät - sinä itse. Siksi on tuikitärkeää arvostaa omaa ainutlaatuisuuttaan ja viihtyä myös yksin.

Vierailija

Siis aivan ihanasti sanottu.. Mulla on kaksi tuttua jotka selvinny leukemiasta, toinen ihan tässä vasta.. Oli aika raskasta aikaa vaikka eivät kumpikaan ihan parhaita kavereita ole...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat