Osoitteenmuutos

Vierailija

Elikkäs, missä ja miten pitää ilmoittaa kun osoitteeni on muuttunut? Ettei ensi kuun lehti mene vaan väärään postiluukkuun :P

Kommentit (9)

Vierailija
casuella

Muutin itse vähän aikaa sitten ja silloin tein vain muuttoilmoituksen postiin. Cosmo kolahti uuteen osoitteeseen ilman erillistä ilmoitusta, toki jos haluat olla varma asiasta voit soittaa sanoma magazinesille :)
Vierailija

Luinpas ihan väärin tuon sinun kirjotuksen. :D Eli minulle on sanottu/olen lukenut että jos tuolla lehden takapuolella missä on nimi ja osoite niin on tuo VTJ niin osoite vaihtuu automaattisesti jos olet tehnyt muutoksen maitraattiin.Saattaapi toimia myös pelkästään postille ilmoittamalla.Mutta kaikki posti mikä menee entiseen osoitteeseesi pitäis kääntyä uuteen osoitteeseesi kuukauden ajan muutosta.Minulla posti on kääntynyt jopa 5 jälkeen että en huolehtisi turhaan jos olet osoitteenmuutoksen tehnyt.

Vierailija

Olen ollut postissa töissä ja sen verran tiedän, että on sinne Cosmoakin tullut vielä vanhaan osotteeseen monta kuukautta, vaikka muuten on tehnyt osoitteenmuutoksen. Eli kannattaa kyllä varmistaa vielä sanoma magazinelta, että varmasti ovat saaneet uuden osoitteeen. Muuten lehtesi menee roskiin postissa. Ja se, että postit on käännetty vielä kuukaudenkin jälkeen, niin tarkoittaa yleensä kirjeitä, mitä ei voi heittää roskiin. Lehdet ja mainoskirjeet lentää suoraan kyllä roskiin, eikä niitä enää käännetä uuteen osoitteesi, kun osoitteenmuutoksesi vanhenee. Ja muista kääntää kaikki kirjeet juurikin. Postilaiset vihaa ihmisiä, jotka eivät osaa sitä tehdä!

Vierailija

Oi jes, nythän mulla on mahdollisuus kysyä että miksi kaikki Kelan postit menee mun vanhaan osoitteeseen mutta kaikki muut nykyiseen osoitteeseen (tein ilmoituksen tuolla Itellan sivuilla)?

Vierailija

Millon oot muuttanut uuteen osotteeseen? Nimittäin joissain yrityksissä postin kääntyminen kestää jostain syystä. Kelan pitäis olla vielä semmonen, mikä automaattisesti kääntyy. Joten joko se kohta kääntyy, tai sitten tekisin Kelalle vielä ilmotuksen, että miks ihmeessä postit menee vanhaan. Jokatapauksessa kirjeet käännetään kaks vuotta uuteen osotteeseen suoraan.

Vierailija

Muutin melkein vuosi sitten. Olen myös laittanut s-postia Kelalle suoraan et miksi näin on mutta ei siihen vastattu mitään. Varmaan pitää vaan sitkeesti yrittää uudestaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat