annanko periksi vai jäänkö??

Vierailija

Minulla on pienen pieni ongelma.

sain äskettäin tiedoksi että 4 vuoden takainen hyvä ystävä on ollu kiinnostunut minusta aikoinaan. Tämä tieto ärsytti aivan suunnattomasti ja sanoin sen suoraan että olisin toivonut saada tietää siitä jo silloin. Hän myös toivoi että olisi kertonut asiasta aikaisemmin.
Nyt asia kuitenkin on niin että olemme vähän aikaa sitten molemmat eronneet pitkä aikaisista parisuhteista, ja siinä sitten tulivat tunteet meidän välissä pinnalle.
Paljon halailua, läheisyyttä ja mahtavaa seksiä. Lisäksi hän kertoo koko ajan kuinka ihana olen ja kuinka paljon hän tykkää minusta. Olemme jutelleet että jatkaisimme tätä seksisuhteena tällä hetkellä (eikä mennä sänkyyn muiden kanssa kun toistemme), mutta kuitenkin hän sanoi että olen kyllä sellainen kenen kanssa hän voisi olla tulevaisuudessa.

Minä taas olen ihastumassa ihan kunnolla jo nyt. Ja pelkään aivan suunnattomasti jatkaa tätä, samalla kun tuntuu että ei kannata antaa periksi, koska voin menettää jotain hyvin kallista.

Tulemme mahtavasti toimeen sekä tunnetasolla että fyysisellä, olemme toisiaan olleet melkein parhaita ystäviä monta vuotta jo, ja tiedämme kaiken toisistamme.

Mutta mitä sitten kannattaa tehdä?? Jatkaa, vaiko antaa periksi??
Pitääkö tässä sitten nyt vain antaa virran viedä ja katsoa mitä tapahtuu, kun tosiaankaan ei ole pitkä aika eroistamme.. onko se vain lisäaikaa mitä hän tarvitsee, ennen kun voi ryhtyä uuteen suhteeseen???

Hyviä neuvoja please!!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni oli hiukan sama ongelma nykyiseni kanssa, että molemmat olimme juuri eronneet (minä aivan kaksi viikkoa aikaisemmin) kun tapasimme, mutta se olikin sitten kiinnostusta ensisilmäyksellä. Kun ensimmäisen kerran uskaltauduimme pussaamaan aivan pikaisesti hyvästinä, mulle tuli kamala morkkis ja mietin tuleeko tästä mitään. Loppujen lopuksi mulle kävi samoin kun sulle, ja olin jo pahasti ihastumassa kun aloimme nähdä. Lopulta morkkis jäi taka-alalle ja päätin antaa virran viedä, ja kyllä se kannattikin. Hiukan oli tietysti sellaista outoa kireyttä tunnelmassa kun molemmat toipui edellisistä suhteista mutta tällä hetkellä hyvältä näyttää :) eli sanoisin tartu tilaisuuteen, mies kuulostaa hyvältä pakkaukselta jos tulette toimeen kaikin tavoin, sinuna en päästäisi sitä käsistäni. Ja onko siinä kauheasti menetettävää jos otat riskin?

Vierailija

Kai sitä kannattaa vaan ottaa riskin.. :)
Pelottaa ehkä nyt eniten että koko monen vuoden ystävyys menee jos tästä ei tule mitään, mutta sitäkai olis pitäny ajatella ennen kuin ryhtyi tällaiseen..?
En tiedä, uskon että mies itse on vähän sekasin tällä hetkellä, jopa enemmän kuin minä, mutta kai sitä nyt vaan kannattaa ajan kanssa katsoa, ja yrittää olla toivomatta liikaa... :D
Vaikeatahan siitä tulee..
Lisäksi hänestä on tullut negatiivinen, (tai sitten minä vain kuvittelen niin) viesteissä, mutta kun olemme muuten yhdessä niin hän on yhtä huomaavainen ja läheinen..ehkä vain kuvittelen koko asiaa..

Noooh, antaa sitten viedä menneessä ja katsoa mitä tulevaisuus tuo... :D
toivon vaan että hyvää, sitä me molemmat kyllä tarvitsemme...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat