Kokeilisitko kimppaseksiä?

Vierailija

Oletko kokeillut kimppaseksiä tai kenties joskus leikitellyt ajatuksella? Miksi kimppaseksi kiinnostaa ja mikä siinä niin viehättää. Cosmon toimitus pohti aihetta tehdessään juttua kesäkuun numeroon. Mitä mieltä sinä olet?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kokeilisin ja olen jo kokeillutkin. On yksi suurimmista fantasioistani nähdä mieheni toisen naisen kanssa sängyssä, ja se oli vähintäänkin yhtä ihanaa kuin olin kuvitellutkin! Parisuhteemme vahvistui siitä entisestään, mutta kaveriini (siis kolmanteen pyöräämme) välit katkesivat.
Tapaus on siitä varsin erikoinen, että olen kärsinyt aikoinani sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, ja vieläkin olen hiukan mustis aina silloin tällöin. Ajatus miehestäni harrastamassa seksiä toisen naisen kanssa on mielestäni jopa kiihottava, sen sijaan jos mieheni ystävystyisi jonkun naisen kanssa, se olisi minulle kamala paikka.

Vierailija

En ole kokeillut, enkä koskaan voisi kuvitella kokeilevani. En halua jakaa miestäni koskaan kenenkään kanssa, olen jo muutenkin mustasukkaista tyyppiä. Enkä haluaisi itsekään harrastaa seksiä kenenkään muun kuin mieheni kanssa. Vanhanaikaista ehkä, mutta meillä seksi kuuluu vaan meille kahdelle.

Vierailija

Toki kokeilisin ja olen pari kertaa kokeillutkin. Nuorempana olin asiasta jonkun verran fantasioinnut. Olen sen verran mustasukkainen ihminen, että ajatus kolmannen pyörän mukaanottamisesta sänkyyn parisuhteessa ahdistaa mielettömästi. Sen sijaan tuntemattomien tai hyvänpäivän tuttujen kanssa on oikein ihanaa olla kimpassa kun mustasukkaisuutta ja tunteita ei ole mukana.

Mikä asiassa sitten kiehtoo? Ajattelen olevani suurimmaksi osaksi hetero mutta kiinnostusta samaan sukupuoleenkin on hieman. Fantasia ryhmäseksistä ihan vain naisten kesken on minulla ehkä jollain tasolla feministinen haaveuni. Tilanne mihin miehet eivät pääse mukaan. Tyttöryhmäseksissä pystyn näkemään toiset naiset aidosti seksikkäinä enkä vain itseäni haluttavimpina kilpailijattarina jotka moni mies haluaisi.

Mieluiten olen ihan vain tyttöjen kesken, mutta toki yksi mies useampi nainen tai minä ja useampi mies -asetelma on ja olisi myös mukavaa jos olosuhteet olisivat oikeat :D

Vierailija

voisin kokeilla :) kiinnostaa todellapaljon varsinkin seksi jonkun miehen ja naisen kanssa, ei niinkään kahden miehen kanssa. Mutta en pystyisi harrastamaan kippaseksiä kuitenkaan oman poikaystäväni kanssa.

Vierailija

En ole kokeillut, enkä kokeilis. Jotkut tykkää, mutta tässä suhteessa seksi on vain mun ja kullan välinen akti. Ei siihen kolmatta pyörää tarvita!

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Jostain syystä olen joskus uneksinut kahdesta miehestä minun kimpussa :D
Olen kuitenkin onnellisesti suhteessa ja siksi en voisi kuvitella minkäänlaista kimppakivaa. Eriasia olisi sitten jos olisin sinkku ja kaikki muutkin mukana olijat olisivat ;D

Vierailija

En ole kokeillut enkä kokeilisi, olen sen verta mustasukkainen ja pelkäisin yli kaiken että poikaystäväni ihastuisi sitten tähän kolmanteen pyörään (luottamus vielä hiukan hukassa uudessa suhteessa). Parinvaihto tuntuisi vielä kauheammalta kun ei edes tietäisi mitä toiset kaksi tekee.

Vierailija

Olen asiasta usein haaveillut ja haluaisin kokeilla jos sellaiseen joskus mahdollisuus olisi(: Tällä hetkellä olen sinkku mutta jos seurustelisin, en usko että haluaisin poikaystäväni kanssa sitä harrastaa, näin sinkkuna vain joidenkin tuttujen kanssa. Enimmäkseen olen haaveillut seksistä yhden miehen ja naisen kanssa samaan aikaan, mutta myös kahdesta naisesta ja kahdesta miehestä(erikseen siis:D).

Vierailija

Oon kokeillut ja tykännyt. Mutta enempi tykkään nyt miehen kanssa seurustellessa tavata jotain naista ihan yksin siinä sivussa. Eli saa pistää yksäriä, jos olet tajuttoman kuuma. :D :D :D

Vierailija

En ole ikinä kokeillut enkä ikinä pystyisikään kokeilla kimppakivaa. Miehelläni taas suurin fantasia on kokeilla kimppakivaa kahden naisen kanssa.. Suurin syy miksen pystyisi siihe on minun huono itsetuntoni. Pelkään, että jäisin niinsanotusti ulkopuolelle ja olisi kamala nähdä oma mies peuhaamassa toisen naisen kanssa :/

Vierailija

Ajatus houkuttaa, mutta ehdottomasti vain sinkkuna ja kahden miehen kanssa. Naista tuli kokeiltua tuossa viikko sitten ja tajusin että itse en siitä ainakaan yhtään mitään saa irti, ja suhteessa ollessani olen sen verran mustasukkainen ja huonon itsetunnon omaava että ei tulisi kuuloonkaan oman miehen jakaminen jonkun toisen kanssa.

Vierailija

Olen kyllä leikitellyt ajatuksella sekä yksin että poikaystäväni kanssa, ollaan oikeasti mietitty, että olis kiva kokeilla ja ollaan mietitty, että kenen kanssa jne. Ja ollaan siis puhuttu minä, poikaystävä ja toinen nainen - seksistä. Toki vois olla ihan jännää myös minä ja kaksi miestä :D

Välillä tuntuu, että oikeasti pystyisin siihen ja olis kivaa ja hieno kokemus. Välillä kuitenkin pelottaa, että se vois pilata meidän parisuhteen ja ystävyyssuhteen siihen naiseen, jos se olisi ystävä. Eli aikas vaikea juttu.

Ja mikä siis kiihottaa.. Hmm. Ehkä jotenkin olis vaan kiva kokea, miltä tuntuu harrastaa seksiä toisen kanssa, olis jotenkin todella tuhma ja seksikäs olo, kun poikaystävä katsois meitä ja niin. Jännää ;)

Vierailija

Voisin kuvitella harrastavani kimppaa kahden miehen kanssa. Ehkä myös parisuhteessa, nyt tosin olen sinkku. Toista naista en sänkyyni ottaisi.. Niin, ja tosiaan mikä kiihottaa!? Ehkä se että saisi kahden miehen huomion ja toisaalta ajatuksena kiihottaa jo se mitä kaikkea siinä voisi keksiä... ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat