Anaali Seksi

Vierailija

Kysyisin tässä teidän mielipiteitänne ja kokemuksianne.

Minkälainen oli eka kertanne?
Onko käynyt noloja tilanteita?
Pelottaako jos miehen peniksen pää onkin lopettaessanne ruskea?
Tai tuntuuko,että on tulossa "löysät" siinä toiminnassanne?

Itse en ole tottunut vielä anaaliseksiin ja pelotta joskus hieman, jos käy edellä mainitetusti.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Poikaystäväni oli halunnut jo pitkään kokeilla anaaliseksiä kanssani, minä en sitä halunnut, mutta kiinnosti silti tietää miltä se tuntuu.

Poikaystävä ja minä päätimme sitä kokeilla, ja se ei tunnu vuoden jälkeenkään erityisen hyvältä, mutta siihen tottuu.

Noloja tilanteita ei ole kertaakaan tullut, nolot tilanteet alkavat vasta jos mies laukeaa sinne.. ja menet vessaan sen jälkeen. Sen nolompaa ei ole käynyt, mutta vessassa on silti hyvä käydä ennen toimintaa.

Mutta en tiedä miksi nykyäänkin suostun siihen, joskus se on ihan ok.

Vierailija

Taidan minäkin anonyymisti...

Silloinen poikakaveri oli mankunnut ja kinunnut ja painostanut pitkän aikaa, itseäni ei kiinnostnut anaaliseksi mutta pojan takia päätin kokeilla...Eka kerta oli epämiellyttävä, sattui ihan hirveästi en ollenkaan osannut rentoutua emme käyttäneet mitään liukasteita... :(

Poika halusi myöhemminkin uudelleen useamman kerran, silloin tällöin pystyi jopa nauttimaan mutta yhäkin vihaan anaaliseksiä. onneksi en enää joudu moista harrastamaan...

Ei suoranaisesti mitään noloa ole käynyt paitsi p*skaista puuhaahan se on ja noita eritteitä on kyllä joutunut peräsuolen ulkopuolellekkin, yök

ja joo, kyllä tuntui että olisi tulossa "löysät"

En tiedä pitäisikö ennen sessiota jollain tavalla puhdistaa suoli? se saattaisi vähentää vastenmielisyyden tunnetta...

Vierailija

Meillä eka kerta lähti muistaakseni miehen aloitteesta. Olin itsekin kiinnostunut aiheesta ja lukenut netistä paljon keskusteluja ja vinkkejä. Meinasin jo pelästyttää pois miehen kokeilunhalut kyselemällä turhan tarmokkaasti hänen toivomastaan suoritustavasta; kondomi vai ei, missä asennossa yms. Lopulta kaikki meni kuitenkin hyvin sen kummempia miettimättä. Molemmat nauttivat jo silloin ja nauttivat edelleen. Toki peppuseksi vaatii molemmilta sen oikean fiiliksen.

Tokihan eritteet ovat osa peppuseksiä, kuten ne ovat osa mitä tahansa seksiä. Tuntuihan se epämiellyttävältä ensimmäistä kertaa huomata, että jotain ylimääräistä sieltä pepusta nyt tuli. Nykyään en edes halua tietää miten sotkuista puuha on ollut. Samoin hyväiltyäni itse miehen peppua pyyhin jäljet mielellään miehen huomaamatta.

Itse yhdyntä on hyvin nautinnollista eikä siinä tule mieleenkään ajatella mitään "löysiä". Itse en kuitenkaan pidä tunteesta, jonka miehen laukeaminen sisälle aiheuttaa.

Vierailija

olen useamman kerran kokeillut anaaliseksiä. Aluksi olin hieman epävarma asiasta, että haluanko edes kokeilla. Eka kerta ei niinkään sattunut, mutta vessassa käynti sen jälkeen ja istuminen tuntui hieman epmukavalta. Käytimme silloisen pokäystäväini kanssa liukastetta ja etenimme hyvin rauallisesti. Olen nyt harrastanut peppuseksiä melkein jokaisen poikäystäväni kanssa eli ekasta kerrast ei minulle jäännyt huonoa kokemusta.

Muutaman kerran on tapahtunut noloja tilanteita, mutta niistä opin että vesassa on käytävä ennen hommien aloittamista ja jos on sellanen olo että vatsaa vääntää, niin en suosittele sillä hetkellä :)Kyllähän se tuntuu, että "löysät" olisi tulossa, mutta sille tunteelle ei mitään mahda... Peppuseksin jälkeenen kun mies on lauennt sisääsi (ja muutenkin)on hyvä käydä vessassa.

Suosittelen kokeilemista, mutta kunhan tuntuu kyseisen henkilön hyvin kenen kanssa ryhtyy kokeilemaan. Tuntemattomalla henkilöllä voi olla "rajut otteet", jolloin et pysty nauttimaan tilanteesta. Kun haluat kokeilla peppuseksiä käyttäkää ehdottomasti liukastetta ja yritä saada itsesi rentoutumaan tilaanteessa (vaikka saattaa aluksi tuntua mahdottomalta). jos alkaa tuntua ilkeältä lopettakaa puuhat ettei se mene väkinäiseksi. Otatte uudestaan joku toinen kerta :)

Vierailija

Ensimmäisellä kerrallani anaali seksi tuntui hyvältä, eikä sattunut lainkaan. Mutta jos jännittää anaali seksiä se sattuu, sillä kun jännität seksiä niin samalla jännität pakara lihaksia yhteen ja peräaukko ei saa tilaa levitä. Pari seuraavaa anaali seksiä tuntui hyvältä, mutta sitten en enää uskaltanut anaali seksiä.. Se alkoi sattua ihan kauheeesti, enkä ole vieläkään anaaliseksiä harrastanut.. Eikä minulle ole koskaan käynyt mtn mokia, enkä ole koskaan tuntenut että "löysät" olisi tulossa.

Vierailija

Pelottaako jos miehen peniksen pää onkin lopettaessanne ruskea?
Tai tuntuuko,että on tulossa "löysät" siinä toiminnassanne?

Siihen lemuun ja värjäytymiseen tottuu ajan myötä, mutta muistaa vaan käyttää säästelemättä liukkaria.

T:Kaotika

Vierailija

Olemme emännän kanssa sitä muutamaan otteeseen kokeiltu,tietysti hänen niin halutessaan.Kun käyttää runsaasti liukastetta ja rentouttaa peräaukon,niin hyvä tulee.Mulkku pitää työntää sinne hyvin hitaasti eikä rajusti runtaten.Olen saanut laueta sinne joka kerta vaikka se onkin jälkikäteen vähän sottaista.

Vierailija

Ensimmäinen poikakaveri oli hyvin hyvin kiinnostunut anaaliseksistä ja oli harrastanut sitä useasti. Hän painosti minua siihen ja lopulta suostuin - ensimmäinen kerta tuntui pahalta, tein ensin huuhtelun ja sitten heti poikakaverini aloitti kakkosesta, ykköseen ei edes koskenut eikä ollut mitään esileikkiä. Miten joku voi tuolla tavalla kuvitella naisen pitävän siitä :D?? Jokatapauksessa sen jälkeen minulle tuli pieni kammo koko hommaan ja poikakaverini ei ottanut minua ollenkaan huomioon - tein huuhteluita hänen toiveestaan ja annoin kakkosta, kerran rupesin jopa itkemään. Kävin 3 kuukautta seksuaaliterapeutilla koska minua ahdisti asia enkä enää suostunut anaaliseksiin. Poikakaverini oli selvästi hyvin epätyytyväinen asiaan. Onneksi se suhde on ohi.

Mitäs nyt? Nyt minulla on TÄYSIN eri mielipide asiaan :D! Pidän anaaliseksistä, tuntuu todella hyvälle! Ensin naisen pitää olla vain todella kiihottunut ja valmis hommaan. Ainut mikä vähän rassaa on se että pitää tehdä samana päivänä huuhtelu (poikakaveria ei haittaisi vaikka en tekisi, mutta haluan tehdä, minulla kerran exän kanssa nolosti käynyt :D). Tulee tosi ihana ja tuhma olo ja samalla huomaan miten poikakaverinikin pitää siitä. Muistaa vaan liukastetta vähän laittaa ja ensin muuta seksiä niin hyvä tulee! Aluksi tietenkin pitää vähän varovaisemmin alottaa ja katsoa miten syvälle voi työntyä että sattuu. Minulla ainakin parissa tietyssä kulmassa saattaa sattua ihan hirveästi jos toinen vähän liikaa innostuu. Mutta kun sopiva kulma niin voi antaa mennä vaan :D. Tähän että pidän nykyään anaaliseksistä voi vaikuttaa myös se että exälläni oli iso penis, nykyiselläni ehkä vähän "keskivertoa" pienempi.

Vierailija

Tykkään ja kovasti tykkäänkin. Mulla on muutenkin vähän pervo maku mitä seksiin tulee ja tykkään siitä, kun mut otetaan kunnolla ja liikoja kyselemättä. Pidän siitä, kun mies saa mulle aikaan käytetyn olon ja peppuseksi on juuri sopivalla tavalla alistavaa.

Vierailija

Liukasteita olisi fiksua käyttää, eikä myöskään suoraan tunkea sitä kalua sinne vaan aloittaa pikkuhiljaa sormin. Eihän se muuten ole yhtään mukavaa. Eikä se aina ole paskaista, itse ainakin käyn aina vessassa tarkistamassa tilanteen ennen kuin annan sinne mitään laittaa ;)
Kun siihen valmistautuu hyvin, se voi tuntua todella hyvältä<3

Vierailija

Näin miesten kesken,eiköhän tämä muoto ole yksi harrastetuimmista.Ensi kertani oli edelläkerrotujen kokemusten kaltainen eli kivulias,eli olin yhdynnässä vähän innokkaan kanssa jolla oli vähän tilanteeseen liian iso kalu ja ilman muuta kuin sylkyä liukasteena,tunsin repeäväni. Seuraavaa kertaa varten valmistauduin.hankin
apteekista parafiini öljyä, puhdistin suoleni ja onnistuin rentoutumaa,yhdyntä oli mielestäni täydellinen,koin orkasmin ilman siemensyöksyä kahteen kertaan ennekuin kaverini siemensyöksy tulvi sisääni joka sekin oli ihana kokemus.
Nämä kokemukseni muistonani antavat uskallusta uusiin suhteisiin ja kokemuksiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat