voiko mies työntyä liian syvällä seksin aikana?

Vierailija

Voiko mies työntyä liian syvälle seksin aikana?

Kommentit (2)

Vierailija

Lyhyesti voin omasta kokemuksestani sanoa että kyllä voi. Jos haluat tarkemman selityksen siihen miksi näin sanon, lue eteenpäin.

Miehet on tosi erikokoisia, myös "niiltä osin", ja jos kumppanina on oikeesti joku isomman kaliiperin mies, se kuinka syvälle voi mennä, voi oikeesti vaatia vähän kommunikointia, niin että siitä voi itse paitsi nauttia, niin myös siksi ettei se satuta. Kaikki miehet eivät tiedosta omaa kokoaan ja siksi on tärkeää kertoa omista tuntemuksistaan.

Henk. koht nimittäin seurustelin aikani erään suuren kaliiperin miehen kanssa, ja ennen ku löydettiin yhteinen sävel, toiseen pystyi luottamaan ja sitä myötä myös nauttimaan "syvälle työntymisestä", niin kyllä se oli vhän harjoittelua puolin ja toisin. Mies pelkäsi satuttavansa mua kiihkon vallassa ja itse jännitin sitä alussa yhtälailla. Yhteinen sävel löytyi kuitenkin nopeasti kun asiasta puhuttiin, ja voin sanoa että sen jälkeen seksi oli aivan upeeta!!!
Luottamus ja avoimmuus siitä miltä itsestä tuntui auttoi ainakin meitä tajuamaan mikä on kummankin mieleen, ja just sen luottamuksen ja kokemuksen kautta myös "liian syvälle työntyminen" muuttui nautittavan syvälle työntymiseksi.

Vain siis omaa kokemustani peilaten voin sanoa, että uskalla puhua ja kertoa miltä susta tuntuu. Se voi johtaa käsittämättömän nautinnolliseen seksiin, teidän molempien puolelta.

Vierailija

kiitos paljon vastauksesta :) ollaan joo kanssa juteltu aiheesta, mutta senkin jälkeen jäi vielä mietityttämään, että voiko siitä aiheutua mitään fyysisiä ongelmia emättimeen? tietääkö kukaan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat