pettäjä(kö)?!?

Vierailija

Nyt tarvitsisin neuvoja. Seurustelen ja olen onnellinen poikaystäväni kanssa. Mutta poikaystäväni on viikolla pois töiden takia ja on vain viikonloppuisin kotona. Viikolla joudun olla yksin. Mutta olen tutustunut uuteen poikaan jonka kanssa on mukava olla, olen tavannut häntä useita kertoja. Ihmettelen miksi olen tämän uuden pojan kanssa, vaikka onhan minulla oma rakaskin, ehkä siksi että en saa läheisyyttä viikolla omalta rakkaalta, niin haen sitä sitten uudelta pojalta. Mitään vakavaa en tämän uuden pojan kanssa haluaisi, en tiedä haluaako hän. Olen päättänyt että olen poikaystäväni kanssa, nyt ainakin tuntuu siltä. Poikaystäväni ei tiedä tästä uudesta pojasta mitään. Mitä pitäsi tehdä, lopettaa oleminen uuden pojan kanssa? Kertoa poikaystävälle vai ei?
Onko kellään ollut samallaista tilannetta? Tunnen itseni niin yksinäiseksi viikolla.

Kommentit (3)

Vierailija

Hmm, mulla ja mun miehellä on 250km välimatkaa ja olemme seurustelleet kohta kolme vuotta. Joskus menee kaksikin viikkoa ennenkuin näemme. Kyllä nyt varmaan viisi päivää kestää kuka vain, mutta saahan ystäviä olla, ja mitä pahaa siinä on jos tuntee olonsa mukavaksi kavereiden kanssa, kunhan ei itse ajattele sitä toisin kuin kaverimielessä. Tottakai rehellisyys kannattaa, eli sinänsä ainakin itse kertoisin miehelle jos tuollainen tilanne on. Ja miksi et saisi olla kyseisen pojan kanssa viikkoisin, jos kerta vaan olette ystäviä? :)

Vierailija

Jos ihan aidosti tapaat vain kaverina poikaa niin ei siinä mitään pahaa ole. Hyvä vaan, että on kavereita. Kuten itsekkin sanoit taidat tavata poikaa koska kaipaat enemmän läheisyyttä? Eli kyseessä ei ole puhdas kaveruus suhde. Ja kun et halua mitään enempää mielestäni kannattaisi lopettaa heti uuden pojan tapailu jotta mitään pahaa ei myöskään tapahtuisi...

Mielestäni poikaystävälle ei tarvitse kertoa jutusta mitään jos mitään ei tosissaan ole tapahtunut ja asia ei paina omaa mieltä.

Vierailija

Jos sinun ja uuden pojan välinen suhde on puhdasta kaveruutta, eikä vaivaa sua, niin en pitäis sitä erikseen kertomisen arvosena.. Sit jos tulee puheeksi, niin sitten vois kertoa tottakai.
Mikäli on tapahtunu kuitenki jotain mitä et kenen tahansa kaverin kanssa tekis, niin kyllä sit kannattais kertoa ja ehkä harkita uuden pojan tapailemisen lopettamista. Mutta tosiaan, jos se on vaan kaveruutta, niin jatka toki uuden kaverisi tapaamista. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat