ihastunut varattuun

Vierailija

Aihe on varmaan kaikille tuttu...

Olen nimittäin ihastunut erääseen mieheen, ja aiemmin tiesin hänen olevan vapaa. Vähän aikaa sitten sain kuitenkin kuulla hänen seurustelevan. Tieto särki sydämeni, mutta kaikesta huolimatta en vain voi unohtaa häntä.

En tietenkään missään nimessä aio koskea varattuun mieheen, vaan yritän pakottaa itseäni päivä toisensa jälkeen unohtamaan...

Haluaisin tietää onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia, ja miten niistä on selvitty?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla on sama tilanne... En tiennyt ensin miehen seurustelevan (ei ole koskaan tuonut itse esille), ja kun sain tietää, oli myöhästä, sillä olin ehtinyt jo ihastua.
Tyyppi on samassa työpaikassa kanssani, joten nähdään joka päivä. Hän on todella mukava mulle ja meidän välillä on "jännite", jota on vaikea selittää. Nyt en tiedä, mitä tekisin... Tilannetta ei auttanut se, että tanssittiin työpaikan bileissä melko läheisissä tunnelmissa :/
Itsekään en halua sekaantua varattuihin, mutta toisaalta varatulla henkilöllä on mielestäni suurempi vastuu omasta käytöksestään. Minä olen vapaa ja voin tehdä, mitä haluan -periaatteessa.
Mutta joo, täällä ei siis olla selvitty, vaan kärvistellään tilanteessa. :D
Mikä teidän "tarina" on tarkemmin? Mistä tunnette?

Vierailija

Olemme samassa opiskelupaikassa. Tilanne on todella kiusallinen, sillä välillä joudun näkemään miehen tyttöystävänsä kanssa :/ On sydäntäsärkevää nähdä kun oma unelmien mies on jonkun muun kanssa.
Minäkään en todellakaan tiedä mitä voisin tehdä... Toisaalta minähän olisin voinut tehdä kunnon aloitteen silloin kun tämä mies oli vielä sinkku. Mutta nythän se on jo myöhäistä. Kaiken lisäksi tunnen vain nolanneeni itseni, sillä mies luultavasti tiesi kiinnostuksestani häntä kohtaan :<
Nyt vain pitäisi tietää miten tästä pääsee eteenpäin, vai pääseekö ollenkaan? Sillä niin ihanaa miestä on vaikea tuosta vain unohtaa.

Vierailija

Jos olette samassa opiskelupaikassa, niin eikös pian ala onneksi kesäloma? Mulla oli joskus kauan sitten sama tilanne, ja onnistuin unohtamaan varatun miehen kesäloman aikana. Olin vaan paljon kavereiden ja ystävien kanssa ja en ruokkinut unelmia ihastuksestani. Mutta aluksi oli todella vaikeaa ja kurjaa.

Et ole nolannut itseäsi, koska ihastuminen on normaalia. Jos mies tietääkin, että olet ihastunut häneen, hän varmaan tuntee olonsa ihan mukavaksi. Sehän on vain imartelevaa:)

Vierailija

Kunhan et kenenkään toisen miestä vie niin kaikki ok. Nyt vaan pakotat itses siitä yli.

Varattuna ihmisenä monen vuoden suhde takana mun tekee pahaa edes lukea, kuinka joku kirjoittaa rakastavansa varattua miestä ja haikailevansa tämän perään niin kovin. Joskus sitä miettii, että mitäpä jos joku näistä puhuisikin minun miehestäni. Onneksi minulla on mies johon voin luottaa enemmän kuin mihinkään tässä maailmassa. Koska suurimpaan osaan maailman ihmisistä (näissä asioissa ainakaan sinkkunaisista) ei luottamista ole.

Vierailija

jonna88:n viesti aika osuvasti omiakin ajatuksia kuvaa. Ihastunuthan saa olla, jos pitää sen todellakin omana tietonaan, eikä mene tälle kyseiselle miehelle tunteistaan kertomaan. Eikä muutenkaan yritä siihen väliin änkeä.

Ja te toisten miehiin ihastunee; Jos tulee mieleen, että alkaisitte enemmänkin tekemään itseänne tykö ja ilmaisemaan kiinnostusta miehelle, niin miettikääpäs ensin, miltä TEISTÄ tuntuisi, jos joku nainen kävisi kilpailemaan TEIDÄN miehestänne, ja yrittäisi häpeilemättä iskeä. Tuskinpa tykkäisitte.

En muutenkaan ymmärrä näitä naisia, ketkä varattuihin miehiin voivat ihastua. Itse sinkkuna ollessani kiersin kaukaa kaikki, kenen edes epäilin säätävän mitään kenenkään toisen kanssa. Ja jos ehdin johonkin sinkkuna pitämääni mieheen ihastua, joka osoittautuikin varatuksi, lopahti mielenkiintoni samantien, jos kuulinkin miehen seurustelevan. Varattu on jonkun toisen omaa, jota ei pidä mennä rikkomaan. Piste.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat