18-vuotis synttärit..

Vierailija

Nonniin.

Heippa vaan kaikille! =)
Mulla olis tosiaan edessä 18-vuotis synttärit heinäkuussa , ja kaipaan ideoita! Nimittäin haluan että ne ovat ikimuistoiset tai jotenkin erilaiset kuin muut syntymäpäivät.

Miten vietitte omat 18-vuotis synttärinne?

Kommentit (7)

Vierailija

mulla oli ihan perinteiset synttärit,olisin halunnu jotain ekstraa.no onhan noit mut moni pitää samanlailla.laivalla,menis kattoo skandinavian hanksei..kuumailmapallo matka ois siisti.siin muutama ehdotus.

Vierailija

No me mentiin vaan kavereitten kanssa baariin, koska täytän samana päivänä kuin eräs ystäväni. Ja me ei oltu alaikäsenä käyty baarissa joten siinä oli se viehätyksensä, koska marraskuussa ei voi oikeen muuta tehdä pienellä paikkakunnalla. Oltiin vaan rennosti siellä. Illasta tuli sitten ikimuistoinen sillä lailla, että valomerkin jälkeen mentiin yhden kaverin kyytiin ja kävikin niin, että auto suistui tieltä metsikköön ja ruttaantui muutaamaan puuhun ja olikin lunastuskunnossa. Mutta kaikki selvis vaan säikähyksellä, onneks.

Heinäkuu ei tosiaan ole mikään paras baarikuukausi, mutta jos sää sallii niin voittehan olla ulkona ja grillata ja vaan olla. Kuulostaa tylsältä, mutta ehkä ensi vuonna sinä ja sun kaveris ootte lähteny jo ympäri maailmaa ettekä voi olla yhessä silloin ja siksi kannattais viettää se päivä ihanasti ystävien kanssa. Laivalla vietetyt synttärit vois olla oikeasti hauska juttu!

Vierailija

Jos olet aiemmilla synttäreilläsi tai muuten vain ennen järjestänyt bileitä kodissasi, niin ihan semmoinen perusbiletys on mielestäni täysin jees!
Itse täytin 17. päivä tätäkuuta 18 vuotta, mutta en pitänyt synttärijuhlia. Mielestäni oli kuitenkin ihana, kun ystävät muistivat ja veivät syömään! Muutama kaverinikin on jo täyttänyt 18 vuotta, ja heillä molemmilla oli aivan tavalliset kotibileet: hyvä booli, hyvä ruoka, paljon sekä tyttö- että poikakavereita, vähän sutinaa siellä sun täällä eri ihmisillä... :>

Voisin aikaisemmista kokemuksista kertoa, että ei kannata turhia toivoa ja pistää odotuksia liian korkealle - yleensä silloin mikään ei mene niinkuin on suunnitellut ja miten olisi itselle mieluisinta. Jos et suunnittele liikaa synttäreitäsi, et myöskään voi pettyä turhan raskaasti. Mitäpä jos vain menisit fiiliksen pohjalta, hyppäisit kaverin kärryyn ja lähtisitte ajelemaan, pyörähtäisitte jonkun toisen kotibileissä tai muuta vastaavaa? :D Voin kertoa että toimii, ja omalla kohdalla täysin randomit ideat ja jonkun bileisiin ilmestymiset ovat päätyneet mitä kivimmin!

Vierailija

mulla on viikon päästä tulossa synttärit ja ihan perinteset kotibileet aattelin järjestää. lapsuuden synttäreitä kunnioittaen jotain leikkimielistä ohjelmaa (ongintaa, aasinhäntää ym. perus synttärimenoo :D) hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja kenties illan päätteeks parin jo täysikäsen kaverin kans baariin. haluisin juhlille teeman mut mä en millään keksi mitään hyvää, julkkikset ja pinkki on jo menny :)

jotain erikoista voi olla vaikee keksii varsinki jos on iso porukka ja paljon alaikäsiä. mä aattelin lähtee ihan perinteiselle linjalle :D mut toivottavasti sä saat ikimuistoiset synttärit, onhan se iso ja tärkeä päivä!

Vierailija

Mä täytin just 18, mut juhlat viel pitämättä ku lukiossa oon ja koeviikko kesken. Pidän synttärit yhdessä poikaystävän ja ystäväpojan kanssa koska ollaan synnytty kaik kymmenen päivän sisäl toisistamme.

Meijän synttärit on vähän erilaiset ku perus 18-vuotisbileet, koska me ei kukaan juoda :) Eli tarkotuksena ois varmaan ainaki tehä jotain ruokaa, pelailla, ehkä katsoa leffaa tms. Suunnittelu viel kesken, mut tekemisehdotuksia otetaan vastaan :)

Vierailija

Menkää kunnon porukalla hohtokeilaamaan! Kuulostaa tylsältä, mutta on todella mukavaa :D testattu on. Keilaus on ainaki täällä meilläpäin sen verran halpaa, että nuorenkin budjetin luulis siihen riittävän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat