Helsingistä uusia kavereita?

Vierailija

Moi!
Olen ihan tavallinen 19vuotias, alkutalvesta Helsinkiin muuttanut tyttö. Asun poikatystäväni kanssa, käyn töissä ja opiskelenkin samalla. Tää talvi on nyt mennyt vähän "asettuessa" ja nyt kun kesä tulee niin huomasin ettei mulla juurikaan ole täällä oikeita kunnon tyttökavereita joiden kanssa shoppailla, bilettää ja ihan vaan puhua turhista ja tärkeistäkin asioista:)
Oon aika ujo yleensä aluksi, mutta kun tutustun ihmisiin niin no, sitten en enää ole kyllä yhtään ujo:D!
Niin, olis siis kiva sellasia +/- samanikäisiä kavereita löytää! toivottavasti joku kiva tyttö uskaltaisi ottaa yhteyttä!

Kommentit (5)

Vierailija

Moro :) Minäkin olen 19-vuotias helsinkiläinen ja kavereita todellakin kaipailisin lisää... Kuulostat kuvailemasi perusteella aika samanlaiselta kuin minäkin. Sulla varmaan on mese, jos annat osoitteen ni voidaan vaikka siellä jutella enemmän..? :)

Vierailija

Moi :) Mäkin oon 19-vuotias, pari kuukautta sitten Vantaalle muuttanut ja kaipaisin lisää kavereita kun en täältä vielä paljon ihmisiä tunne. Jos kiinnostaa niin antakaa meseosotetta niin jutellaan sielä sitten lisää. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat