poikaystävän kaverin kanssa seksisuhde!?

Vierailija

Tutustuin poikaystäväni kaveriin n.vuosi sitten ja siitä lähtien ollaan flirttailtu ym ja pari viikkoa sitten suudeltiin ja molemmat haluttiin enemmän, mutta yritettiin vaan ajatella että ei voida harrastaa seksiä, koska se on väärin. Nyt kuitenkin on käyny niin että pantiin ja tuskin jäi viimeseksi kerraksi. Kummastakaan ei edes tunnu henkisesti pahalta millään tavalla :/ onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Sama täälä minusta reiluna sinun myös pitäisi kertoa poikaystävälle sinun touhusta koska seurustelu perustuu luottamuksesta :)

Vierailija

Ei ole kokemusta tollasesta säälittävästä käyttäytymisestä, mutta kehotan kertomaan poikkikselle. Et ole luottamuksen arvoinen.

Vierailija

Lopeta ennekuin menetät kaiken. ja jos kerran luulet säätämisen jatkuvan tämä kaverin kanssa eikä edes tunnu pahalta niin miksi edes olet poikaystäväsi kanssa?

itsellä sattui sillai että olin ollut alunperin kiinnostunut jo joku ½ v yhdestä nykyisen poikaystävän kaverista. silloin tätä poikaa ei kiinnostanut mutta kun aloin seurustella hänen kaverinsa kanssa poika almaisi sitten kiinnostuksensa minulle ! en voi kieltää ettei olisi syntynyt ristiriitaisia ajatuksia tästä ihmisestä, mutta niin kauan olin ns kärsinyt jo sen pojan takia kun häntä ei ollut kiinnosotanut ja nyt tuntui vihdoinkin että olen löytänyt sen oman kullan niin laitoin sille jauhot suuhun ja sanoin etten ole valmis vaarantamaan nykyistä suhdettani.

ja täytyy sanoa että vähän kyllä ihmettelin tämän pojan käytöstä ja sitä kuinka se nyt tuli kertomaan kiinnostuksestaan ja kysymään mitä meilla mukamas on meneillään kun olen hänen yhdestä parhaista kavereiden kanssa yhdessä ! ... sen verran meni tosta pasmat sekaisin että myöhemmin kun kyllähän tiestysti sitten mietitytti koko soppa ja muutekin kun liikutaan suht paljo samassa porukassa että menin sitte kertomaan yks kerta omalle poikaystävälle tämän tapahtuneen. jotenki tuntu että halusin olla täysin rehellinen hänelle, ja ainoa syy miksi en ollut aikasemmin kertonut oli että kyseessä oli hänen kaveri... Tietty se arvosti että luotin siihen ja kerroin sille tollaisen asian mutta sanoi että ei olis ehkä halunnut kuulla kaverista tollasta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat