ei koskaan orgasmia

Vierailija

keskustelua siitä, kun ei ole koskaan saanu orkkua, mielipiteitä,ajatuksia,kokemuksia...
ja ehdottomasti vinkkejä kaivaten, miten voisi laueta yhdessä kumppanin kanssa.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mäkään en oo koskaan saanu orgasmia, en ees yksin. Alkaa jo oikeesti ärsyttää, seksiä ollaan kuitenkin jo jonkun aikaa harastettu, ja oon myös yksin yrittäny, mutta en vaan saa sitten millään. Se vaan alkaa tuntua jossain vaiheessa tosi ärsyttävältä, mutta myöskin hyvältä samaan aikaan. Mutta silti ärsyttävältä. Myös tuntuu, että pissaan, ja sekin häiritsee, koska en haluaisi sitä todellakaan tehdä. Toisaalta tiedän, että rakkoni on tyhjä, joten mun ei periaattessa pitäis pissata, mutta siltä se vaan tuntuu.
Välillä kyllä uskon, että olen todella lähellä orgasmia, mutta tunne menee melko nopeasti pois. Ei mukavaa:(

Vierailija

Kannattaa ottaa ihan ajan kanssa eikä hätäillä. Ei kannata miettiä liikaa sitä lopputulosta vaan koittaa nauttia seksistä myös matkan aikana. Jos jokin asia ei tunnu hyvältä kannattaa ehdottaa jotain toista.
Jos on vaikeuksia nauttia tunnelmasta on tosi tärkeää, että esileikki on käyty hyvin läpi ja ainakin itselläni toimii sellainen kiusoittelu koko aktin ajan. Mutta omia fiiliksiä kannattaa aina kuunnella enemmän kuin muiden.
Jostain luin tosta paljon puhutusta "G-pisteestä" ja siitä kuinka sen voi löytää, kannattaa ihan uteliaisuuttaan etsiä vaikka netistä tietoa.

Vierailija

Tärkeintä on, ettei sitä orgasmia koko ajan vatvo. Itse tein sen virheen pitkään, koko ajan seksiä aikana mielessä pyöri vain "kyllä se kohta tulee, kohta se tulee, pakko sen on tulla" ja ei siitä kyllä tullut mitään.

Nykyisen kanssa voisin jopa sanoa että orgasmi alkaa olla todella lähellä. Pelkän seksin suhteen en ole koskaan saanut, mutta tuntuu siltä että kohta sekin on mahdollista. Mies vaan kertakaikkiaan löytää kaikki parhaimmat paikat mitä kukaan muu ei ole bongannut =)

Eli paras vinkki, ei saa turhaa vatvoa ja odottaa sitä orgasmia kuin kuuta nousevaa.

Vierailija

Sama homma nougatten kanssa. Koskaan en ole saanut, edes itsekseni yrittäessä. Turhauttavaahan tuo on, vaikka en sitä kuuna nousevana odotakaan. Seksistä nautin paljon siitä huolimatta että loppuhuipennusta ei tule. Välillä luulen sen olevan tulossa, mutta sitten tunne vain yksinkertaisesti katoaa.
Suihkussa yksin olen onnistunut lähimmäksi pääsemään ja useimmiten siellä tuntuukin orgasmi olevan hyvin lähellä. Mutta yleensä käy niin että siinä vaiheessa kun it-kohta tuntuu olevan ihan käsillä, laskeekin homma kuin härän häntä, ellei sitten tyssää kuin seinään.

Vierailija

Jos orgasmi tuntuu vaikealta, niin olisi ehkä hyvä opetella saamaan se ensin itselleen. Vaikea miehen on tietää mistä nainen tulee, jos ei itsekään ole ihan varma.. Cosmo tuntuu pursuavan vinkkejä orgasmiin, joten siitä vain harjoittelemaan. Olen täysin 100 % varma että jokainen nainen voi tulla. Kyse on vain harjoittelusta ja rentoutumisesta, jotkut vaativat enemmän kuin toiset. Niin kuin "Kulta" kirjoitti; se orgasmi tulee kun vähiten odottaa!

Vierailija

Olen seurustellut nykyisen avomieheni kanssa lähes kaksi vuotta, enkä edellisten suhteiden tapaan ole ikinä saanut orgasmia. Meidän tilanne on lisäksi sellainen, että mieheni kärsii ennenaikaisesta siemensyöksystä. Siihen vaivaan olemme miettineet lääkärillä käyntiä, mutta tämä tarkoittaisi esim. lääkkeiden ottamista monta tuntia ennen seksiä, ja se olisi kamalan systemaattista..
Minulla on todella huono itsetunto koko asian takia ja tuntuu että olen jotenkin viallinen, ja huomaan kuinka miestäni ahdistaa se ettei saa minulle tätä aikaiseksi. Olen jopa miettinyt, että vaikka kuinka häntä rakastankin niin en halua olla suhteessa, jos tiedän etten koko loppuelämäni aikana tule saamaan orgasmia.

Vierailija

Olen seurustellut nykyisen avomieheni kanssa lähes kaksi vuotta, enkä edellisten suhteiden tapaan ole ikinä saanut orgasmia. Meidän tilanne on lisäksi sellainen, että mieheni kärsii ennenaikaisesta siemensyöksystä. Siihen vaivaan olemme miettineet lääkärillä käyntiä, mutta tämä tarkoittaisi esim. lääkkeiden ottamista monta tuntia ennen seksiä, ja se olisi kamalan systemaattista..
Minulla on todella huono itsetunto koko asian takia ja tuntuu että olen jotenkin viallinen, ja huomaan kuinka miestäni ahdistaa se ettei saa minulle tätä aikaiseksi. Olen jopa miettinyt, että vaikka kuinka häntä rakastankin niin en halua olla suhteessa, jos tiedän etten koko loppuelämäni aikana tule saamaan orgasmia.

Vierailija

Mulla on kauheen samanlainen tilanne kuin henna...:lla. Oon miettiny että paraneeko orgasmittomuus kumppania vaihtamalla. Rakastan kuitenkin poikaystävääni niin paljon, että haluan elää sen kans lopun elämääni. Orgasmia en oo ikinä saanu yksin enkä toisen kans. Nyt oon seurustellu jo 3,5 vuotta. Orgasmia ei tuu mulla vaikka kuinka kauan jyystäisi. Nyt en sitte halua kamalasti ees koko seksiä ja sen takia käy sääliksi poikaystävääni joka kyllä nauttisi seksistä. Tulee aina hemmetin paha mieli kun tietää ettei tuu onnistumaan. Oon miettiny että tulisinko sitten vaikka naisen kans, mutta vielä en oo sitä koittanu. Mitkään seksilelut ei auta, mutta hierova suihku on aika kivan tuntuinen. Jos käyttää joitain apuvälineitä niin mulle tulee sellanen tunne että poikaystävä masentuu siitä ettei se pysty mua tyydyttämään. Kerran sain hyviä tuntemuksia myös sellaisesta 20 vuotta vanhasta selän hieromiseen tarkoitetusta hierontalaitteesta. Ainut huono puoli on se että se on mun vanhempien omaisuutta. Saattais ne vähän ihmetellä jos veisin sen omaan kotiin valitellen kipeää selkää!:D

Nimimerkki Hautaan ilman orgasmia?

Vierailija

Mulla on kauheen samanlainen tilanne kuin henna...:lla. Oon miettiny että paraneeko orgasmittomuus kumppania vaihtamalla. Rakastan kuitenkin poikaystävääni niin paljon, että haluan elää sen kans lopun elämääni. Orgasmia en oo ikinä saanu yksin enkä toisen kans. Nyt oon seurustellu jo 3,5 vuotta. Orgasmia ei tuu mulla vaikka kuinka kauan jyystäisi. Nyt en sitte halua kamalasti ees koko seksiä ja sen takia käy sääliksi poikaystävääni joka kyllä nauttisi seksistä. Tulee aina hemmetin paha mieli kun tietää ettei tuu onnistumaan. Oon miettiny että tulisinko sitten vaikka naisen kans, mutta vielä en oo sitä koittanu. Mitkään seksilelut ei auta, mutta hierova suihku on aika kivan tuntuinen. Jos käyttää joitain apuvälineitä niin mulle tulee sellanen tunne että poikaystävä masentuu siitä ettei se pysty mua tyydyttämään. Kerran sain hyviä tuntemuksia myös sellaisesta 20 vuotta vanhasta selän hieromiseen tarkoitetusta hierontalaitteesta. Ainut huono puoli on se että se on mun vanhempien omaisuutta. Saattais ne vähän ihmetellä jos veisin sen omaan kotiin valitellen kipeää selkää!:D

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Itselläni oli ennen sama ongelma. Nautin seksistä poikaystäväni kanssa todella paljon, mutta en onnistunut saamaan orgasmia. Tiesin, että ajan myötä asiat saattaa muuttua ihan jo sen takia, koska luottaa toiseen täysin jne. Poikaystäväni on aina yrittänyt tehdä kaikkensa, että nauttisin täysiä ja siinä hän onnistuukin. Nykyään asiat on muuttunut huimasti! Kannattaa oikeasti rohkaistua ja hieroa itseään samalla seksin aikana, se oikeasti auttaa niin paljon ja tempaisee fiilikseen mukaan. Poikaystäväni ehdotti tätä ja oikein vei käteni alas ja sanoi, että tee vaan. Nykyään tietyissä asennoissa saan orgasmin aina, kunhan just on pitkä ja ihana esileikki takana.. Mutta hyvä asento on takaapäin ( itse tykkään muutenkin ) ja sitten voi viedä käden oikeaan paikkaan. :) Poikaystäväni mielestä se on myös todella kiihottavaa.
Myös nyt suuseksin aikana olen oppinut rentoutumaan ja olla miettimättä mitään niin tuntuu ihan mahtavalta. :p Mutta vaikka tuntuisi toivottamalta, että ei onnistu, niin varmasti onnistuu jossain vaiheessa kuitenkin. :)

Vierailija

Vierailija

Vierailija

Joo tää on kamala tilanne, en oo edes kertonu miehelle että olen ajatellu niin että en oliskaan sen kanssa aina, sitä ahdistaa asia muutenkin niin paljon jo. Vaikka muuten parisuhde toimisi miten hyvin niin ei tunnu kivalta et nykyään seksin jälkeen molemmat suunnilleen itkee. Ite en oo mitään leluja kyllä koittanu eikä se tunnu oikein mukavalta ajatukselta, mut alkaa kyllä keinot loppua kesken pikkuhiljaa..Ja masentaa sekin pelkästään että kattoo jotain leffoja missä naiset saa orgasmin kun vähän vaan tökkii..

Vierailija

minulla on ollut sama ongelma. tilanne kuitenkin muuttui kun seurustelin miehen kanssa josta oikeasti välitin ja tiesin että tunteet ovat täysin molemminpuoleiset. pystyin rentoutumaan kunnonlailla ja tunsin että olen tärkeä.

Vierailija

minulla on ollut sama ongelma. tilanne kuitenkin muuttui kun seurustelin miehen kanssa josta oikeasti välitin ja tiesin että tunteet ovat täysin molemminpuoleiset. pystyin rentoutumaan kunnonlailla ja tunsin että olen tärkeä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat