bikinien yläosa ??

Vierailija

Millainen bikinien yläosa mahtaisi pukea/sopia pieni rintaiselle? Halter neck vai sellaiset pienet läpyskät :D jne.. :)

Kommentit (8)

Vierailija

Mun mielestä halterneck. Mutta jos mallilla ei ole niin väliä, niin kannattaa metsästää geelityynyllisiä yläosia, antaa ainakin jonkinlaisen illuusion varustuksesta.. :/

Vierailija

Halterneck tosiaan on paras, koska se vetää rintoja hieman ylös ja yhteen, luoden pienen vaon rintojen väliin. Voit vaikka kokeilla vetämällä ihan normaalin topin olkaimet niskan taakse käsillä, ja huomaat vaikutuksen:)

Vierailija

Itse monia monia yläosia epätoivoisesti sovittaneena voin sanoa, etteivät läheskään kaikki halterneck-mallisetkaan aina pelasta.. olen löytänyt vain yhdet hyvältä näyttävät halterneck-yläosalliset bikinit GT:stä viime kesäksi. Itse pienirintaisena ostin täksi kesäksi tällaiset H&M:stä: http://files.hm.com/media/products/825/ML825_0540_107R_75512.jpg

Ehkä vähän tylsähkö tollanen rintsikkamalli, mutta ehdottomasti edustavin bikiniyläosa, joka mulla koskaan on ollut. :) suosittelen!

Vierailija

Itse olen etsiskellyt noita geelityynyllisiä ja normaaleita enemmän topattuja mutta mistään en ole löytänyt... En netistä enkä liikkeestä. Kenelläkään tietoa missä voisi olla ?

Vierailija

Varmaan just jotkun vaakaraitaiset, ja ehdottomasti vaaleat, jopa ihan valkoiset kunhan ei näy läpi, niin ne suurentaapi optisesti. (Alaosa voi hyvin olla erivärinen.) Sitten vaan tärkeää on löytää oma koko, joka siis tosiaan vaihtelee liiveistä riippuen. Esim. itselläni ei ole tuon oivalluken jälkeen enää juurikaan ollut "saman kokoisia" liivejä, ja olen ihmeekseni tajunnut että mikä tahansa liivimalli istuu minulle kun vaihtaa kokoa! Kannattaa tosissaan opetella vaikka Youtubesta, miten löytää aina istuvat liivit, sillä ne ovat sitten aina myös hyvän näköiset (oikean vaatteen kanssa tai ilman) ja rinnat näyttävät hyviltä ja sopivan kokoisilta. Rintaliivikauppojen myyjätkin varmasti osaa auttaa, varsinkin toppausasioitten kanssa.

Vierailija

Anteeksi en nyt vastaa tähän kysymykseen muttta onko jollain ideoita millaiset bikiniosaiset sopivat vähän isompirintaiselle? (n.C-D-kuppi)Tuntuisi että "rintaliivimalliset" olisivat parhaat, mutta mallit ovat usein aika tanttamaisia :/ Mistä saisi hyviä bikineitä? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat