valehtelut exästä

Vierailija

olen kolmikymppinen mies ja seurustellut nyt nelisen kuukautta 25-vuotiaan naisen kanssa. jo alussa hänen exällään oli häneen vahva vaikutus ja heillä oli vielä jotain jäljelläkin, sen hän tunnustikin. sen jälkeen se jäi, mutta hän ei koskaan kertonut milloin menee exäänsä tapaamaan ja valehteli olevansa joko kampaajalla tai muualla, tämänkin hän tunnusti.

sanoin, että mulle on ok että he tapaavat tai juttelevat, mutta haluan vain, että hän kertoo milloin hän exäänsä näkee. valehtelu kuitenkin jatkuu koko ajan, enkä tiedä miten saisin hänet puhumaan totta. hän näytti viestejään, missä kerrotaan, että hän kaipaa tämän seuraa jne. seksiä en usko heillä olevan, enkä tajua miksi näistä pitää valehdella koko ajan.

en ole koskaan suuttunut siitä, että hän näkee exäänsä, mutta en voi sietää valehtelua onko tässä mitään järkeä jatkaa? tai oletteko vain hyväksynyt tiettyyn asiaan liittyvän valehtelun? tai mitä tässä voi tehdä, oonko vain tyhmä kun annan tämän jatkua?

Kommentit (9)

Vierailija

Itse en kyl tollasta valehtelua sietäis. Miks se valehtelis ellei sillä ole jotain mitä se ei halua kertoa. Ja kypsä, vakaa suhde ei todellakaan perustu tollaiselle toiminnalle.

Vierailija

Kiitti jonna vastauksesta :) Oon kyl samoilla linjoilla.

Ja näin mäkin olen sanonut, että en keksi mitään muuta syytä kuin että et haluaisi kertoa jotain. Vastaukseksi on tullut, että ei ole mitään ja että voin vaikka katsoa kaikki viestit ja että hän ei tiedä miksi valehtelee ja että ehkä ei vain uskalla kertoa. Mutta sitten taas mä en oo koskaan tuominnut sitä ja ilmoittanut että kaikki on ok, kunhan vain kertoo.

Jos oletettais, että valehtelua ei olis missään muussa asiassa, niin kukaanko teistä ei ole sallinut tällaista toiselta?

Vierailija

Nainen valehtelee kun jotain salailee.
Jos niillä ei ois mitään, miks se valehtelis?
No POINT!
Ehkä oot liian hyvä sille, siks se kohtelee sua väärin.
Naisten yleinen luulo on se, että jos mies on hyvä, niiden yli voi kävellä, koska se antaa kuitenkin anteeksi.
Huonossa tai valehtelua täynnä oleva nainen, ei oo sun arvoinen! :)
Jos se arvostaisi tai kunnioittaisi sua, ei se tekis mitään mikä loukkais tai satuttais sua.
Voimia ja jos toi ei muutu, heitä se kiertoon! Ehkä sit ymmärtää sun arvon! :D

Vierailija

Onhan toki sekin mahdollisuus, että nainen on edellisten miesystäviensä kanssa tottunut siihen, että nämä ovat kauhean mustasukkaisia ja mistään miesten tapaamisesta ei voi rehellisesti kertoa ilman kohtausta. Helposti varmaan jää tapa päälle ja on vaikea päästä yli siitä käsityksestä, että kaikki miehet suhtautuvat asiaan kielteisesti.

Toisaalta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata edes yrittää muuttaa toimintatapojaan.

Tai ehkä nainen saa jotain kiksejä siitä, että tapaa sinulta salaa toista miestä? Kyllähän niitä kummallisempiakin tapoja hakea jännitystä elämäänsä varmasti on...

Vierailija

Kiitti anonyymi. :) Joo näinhän se on, en ees ajattele olevani erityisen superkiltti mies, mutta valitettavasti oon vaan pahasti rakastunu tähän. Muutenhan tää olis helppo nakki. ;)

Ja itse asiassa mä kyllä en vaan taida kestää tämmöstä, eli ei vaan tuu mitään. Luottamusta on pirun hankala saada takas, varsinkin jos se menee useampia kertoja.

Vierailija
pihlis

Onhan toki sekin mahdollisuus, että nainen on edellisten miesystäviensä kanssa tottunut siihen, että nämä ovat kauhean mustasukkaisia ja mistään miesten tapaamisesta ei voi rehellisesti kertoa ilman kohtausta. Helposti varmaan jää tapa päälle ja on vaikea päästä yli siitä käsityksestä, että kaikki miehet suhtautuvat asiaan kielteisesti.

Toisaalta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata edes yrittää muuttaa toimintatapojaan.

Tai ehkä nainen saa jotain kiksejä siitä, että tapaa sinulta salaa toista miestä? Kyllähän niitä kummallisempiakin tapoja hakea jännitystä elämäänsä varmasti on...

Mm, voi olla jotain tommostakin. Ollaan puhuttu noista, ja toi kohtausjuttu se ei ole, koska semmoista ei ikinä oo ollut ja oon vielä ollut tyytyväinen silloin kun se kertoo. Mutta tosiaan summa summarum pitäis pystyy muuttamaan, jos haluais säilyttää mut. Ja jos mä en tiedä milloin se puhuu totta ja milloin ei, niin kyllähän se hieman kyrsii. :D

Vierailija

En kyllä kans ymmärrä, miksei voi olla rehellinen, jos ei ole mitään salattavaa. Älä todellakaan anna jatkua, tee selväks ettei tollanen oo mistään kotosin.

Vierailija
mitasnyt

Mutta tosiaan summa summarum pitäis pystyy muuttamaan, jos haluais säilyttää mut. Ja jos mä en tiedä milloin se puhuu totta ja milloin ei, niin kyllähän se hieman kyrsii. :D

Jep, vaikea siinä on kestävää ja pitkäaikaista suhdetta yrittää rakentaa, jos ei pysty luottamaan (ja mistä sitä tietää, milloin se valehtelu siirtyy oikeasti merkittäviin asioihin, eikä viattomiin tapaamisiin?)... Mut pitää nyt vielä kysyä, että ootko tehnyt selväksi naisellesi, kuinka vakavasta asiasta on mielestäsi kyse? Tai siis ymmärtääkö hän, että jos hän ei kykene muuttamaan toimintatapaansa, niin sie et näe suhteella tulevaisuutta?

Vierailija

Edellinen anonyymi kommentti siis minulta, en huomannut, etten ollutkaan kirjautunut.

Mutta niin, piti lisätä vielä, että voiko kyse olla siitäkin, että nainen kieltäytyy myöntämästä itselleen, ettei ole vielä päässyt kunnolla edellisestä miesystävästään yli? Ja että sen takia valehtelee, kun ei halua itselleenkään myöntää, että haluaa nähdä tätä niin usein tms..

Mutta joo, jos ei nainen ole edellisestään vielä päässyt yli, niin eipä se muuta sitä tilannetta siltikään, että suhteen jatkaminen on vähän hankalaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat