Pettäjän tie...

Vierailija

Näkökulmia pettämiseen. Miltä tuntuu tulla petetyksi? Onko pettäjä aina kusipää? Entä mitkä ovat pettäjän fiilikset? Mitä motiiveja pettämiseen?
Kertokaa tarinanne. Tässä minun.

Avokillani ja minulla on yhteinen kaveripiiri. Pari päivää sitten sekstailin yhden kaverini Y:n kanssa. Kyseinen heebo Y seurusteli vielä pari kuukautta sitten frendini X kanssa, mutta X jätti hänet.
Seksi Y:n kanssa oli mahtavaa, vaikka alkoholilla olikin vähän osuutta tapahtumien kulkuun. Y on ehdottanut, että voitaisiin nähdä, johon vastasin joo.
Olo on yllättävän rauhallinen. Tuntuu pahalta. En silti koe olevani maailman suurin arsehole. En haluaisi avokkini kärsivän, mutta kärsin itse dilemmasta: kertoako vaiko eikö? Jos rupean suhteeseen Y:n kanssa, tiedän sen paljastuvan ennen pitkään. Mutta jos en ala, yhden yönhän voi aina unohtaa. Vai voiko?

Kommentit (3)

Vierailija

Tässä oma mielipiteeni:

Edes yhtä yötä ei voi unohtaa! Salasuhdetta en suosittelisi missään nimessä ja ehdottomasti kannatan avokillesi kertomista. Musta pettäminen on aina väärin!

Vierailija

Ei munkaan onnistuis unohtaa edes yhden yön juttua. Se vainoais ja painais mua koko mun loppuelämän, niin kauan, et mun ois pakko kertoa, tai muuten sekoaisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat