Seurusteluun kyllästynyt

Vierailija

Kun täällä tuo sinkkuiluun kyllästynyt ketju pyörii, niin ajattelin josko keskustelua toisestakin näkökulmasta löytyisi?

Mitä tehdä kun seurustelu ja sitoutuminen kyllästyttää?

Minulla ja miehellä menevät aikataulut täysin ristiin. MEikäläinen on vuorotöissä, mies päivätöissä ja auttelee sukulaisiaan viikoittain varsinaisen työajan jälkeen sekä aina viikonloppuiltaisin (nämä hommat ihan verollisesti, eli ei voi vain päättää olla menemättä). Helposti menee viikkokin ettei puolta tuntia kauempaa päivässä nähdä, ja senkin toinen istuu koneella ja toinen television edessä. Nukutaan eri aikaan, ollaan töissä eri aikaan, vapailla eri aikaan.

Ei tässä silleen mitään, elämänvaihe siinä missä muutkin, mutta kun ei tämä edes harmita minua? Ei me miehen kanssa vielä olla edes niin pitkään seurusteltu, että toisiimme oltaisiin kyllästytty. Mutta minulle tämä on ensimmäinen vakava suhde, mies on kerinnyt vanhempanaan tekemään jo vaikka ja mitä. Minä haluaisin elää sinkkuna ja pitää hauskaa muiden miesten kanssa!

Mutta kyse ei kuitenkaan ole siitä, että en rakastaisi miestäni. Meillä on hauskaa silloin kun nyt keritään yhdessä olemaan. Tämä normaalielämä vain on niin suunnattoman TYLSÄÄ! En jaksaisi ajatella aina toista ja suunnitella menojani toisen mukaan. Kun molempienhan tässä on joustettava sen yhteisen ajan ja tekemisen löytämiseksi.

Ymmärsiköhän kukaan pointtiani..? Kun seurustelussa tai miehessä ei nyt sinänsä ole mitään vikaa, mutta kun on vain kyllästynyt! Riittääkö pelkkä "ok", miten saada uutta mielenkiintoa yhteiselämään?

Kommentit (4)

Vierailija

Lyhyesti ja ytimekkäästi; Et ole luultavasti sitten löytänyt sitä oikeaa ihmistä itsellesi, jos tuommoisia ajatuksia mielessä liikkuu. Tai vaikka vika ei olisikaan ihmisessä, et ole ehkä vielä tarpeeksi kypsä vakavasti seurustelemaan.

Olisi kyllä reilua, että kertoisit fiiliksistä reilusti miehellesi. Ainakin itse haluaisin tietää, jos toisella osapuolella olisi tuollaisia ajatuksia.

Meillä tilanne on siinä mielessä sama, että yhteistä aikaa on nukkumista lukuunottamatta ehkä se puoli tuntia- tunti päivässään, töiden takia. Meillä kuitenkin asia on siinä mielessä toisinpäin, että meillä kumpikin tekee kaikkensa saadakseen yhteistä aikaa, sitä odotetaan, arvostetaan ja se käytetään "tehokkaasti". Eikä sekään arki ole tylsää, ei sinnepäinkään, vaikka yhteistä taivalta tulee pian se kolme vuotta.

Vierailija

Mä olen puolestaan sitä mieltä, et välillä on varmasti tylsää! Ehkä johtuu siitä, että itsellänikin on joskus useinkin, mutta aina kun puhun mieheni kanssa tästä ni helpottaa. Mutta niin. Eihän toista voi koko ajan olla viihdyttämässä. Olen myös huomannut sen, että kun jätkälläni on tylsää, hän keksii tekemistä itselleen. Kun minulla on tylsää, haluaisin vain huomiota häneltä :D. Mutta toisaalta taas näämme toisiamme todella usein monta tuntia päivässä. Pakko kuitenkin myöntää, että kun aloimme seurustella kesäloman aikaan (molemmilla oli toisillemme lähes 24/7 aikaa) arki iski kovasti naamalle kun toista ei enää nähnytkään/jaksanut panostaa suhteeseen samalla tavalla. Ja joka tapauksessa uskon, että tämä mies on minulle se oikea!

Vierailija

Olen itse kyllästynyt mieheeni mutta rakastan häntä silti enkä halua erota. Miehessäni ei ole mitään vikaa, toisinsanoen hän on täydellinen, mutta liian ylisuojeleva. Hän ei päästä minua yksin mihinkään. Hänen on aina pakko päästä mukaan. Ymmärrän sen sinäänsä, koska kaikki hänen ensiset ovat pettäneet häntä, muttä ei se silti tarkoita että minä pettäisin. Haluisin erota, koska olen kyllästynyt, mutta en osaa sanoa vastaan kun hän itkee minulle että ei halua erota. Eikä peti puuhammekaan onnistu koska minulla ei ole seksuaalisia tunteita häntä kohtaan ja sen takia haluisin uuden miehen jota haluisin.

Vierailija

Mulla on kanssa ollut näitä kyllästymisen tunteita jo hetken aikaan, tosin mies on armeijassa, niin sekin vaikuttaa mutta myös se että hänestä paljastui toinen persoona, josta en niin välitä, ja tämä esiintyy aina humalassa.. Rakastan kyllä miestäni enkä haluaisi erota koska hän on muuten niin ihana aina, mutta humalassa en häntä haluaisi enään katsella :/ Mies tietää asiasta ja ollaan puhuttu mun kyllästymisestä mutta eivät ne tunteet ole mihinkään kadonneet puhumalla.. Ja viikonloppuna käsitin syyn miks olen kyllästynyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat