E-pillerit

Vierailija

Hei!

Olen aika uusi sivustolla enkä oikein tiedä onko aiheesta aikaisemmin ollut keskustelua. Olen huomenna saamassa pillerit ja haluaisin kuulla teidän kokemuksia. Esim. vaikutuksia mielialaan/terveyteen. Olen myös kuullut, että pillereistä saattaa aiheutua haluttomuutta, onko jollakin ollut vastaavaa? Olen myös hieman huolissani siitä lihomisesta.

Olen nyt seurustellut melkein vuoden ja kumeja on tullut käytettyä aina. Nyt sitten sain tarpeekseni ja ajateltiin poikaystävän kanssa että pillerit on varmasti helpompi vaihtoehto :)

Kommentit (3)

Vierailija

Itse söin pillereitä melkein 4 vuoden ajan. ensin kärsin valtavasta masennuksesta vuoden verran. vaihdoin pilleri merkkiä hyvin meni vuoden verran. sitten alkoi tiputtelu vuoto kesken laattojen. lopulta päätin taas vaihtaa merkkiä. tulin haluttomaksi kuivuin kokoon. totesin että tähän loppui minun hormonien syönti. koskaan en aijo palata enää pillereihin enkä muihin hormoni ehkäisyihin. paljon onnellisempi, tasapainoisempi olen nykyään. ei sitä huomaakkaan kuinka paljon pillerit muuttaa luonnetta ennen kun ne lopettaa.

Vierailija

Olen kyllä itsekin heiman huolestunut kun samantyylisiä tarinoita olen kokenut. Onneksi ollaan paljon puhuttu aiheesta poikaystäväni kanssa ja sovimme että hän sanoo heti kun minussa alkaa näkymään jotain suuria epämiellyttäviä muutoksia :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat