Aurinkokapselit

Vierailija

Elikkäs, onko kukaan kokeillu näitä beetakaroteenipillereitä, ja mitkä on ollu kokemukset?

Itse palan tosi nopeasti, ja mitkään aurinkorasvat eivät auta. Noh, nämä kuulemma palamisen sijasta saa ihon ruskettumaan. Pitääkö paikkansa, ja auttaako nämä halvemmat kuuden euron kapselitkin vai kannattaako ostaa kalliimpia?

Kaikki vastaukset otetaan kiitollisina vastaan! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Oon kokeillu muutamaa eri merkkiä, imedeeniä viimeks kun oltiin talvella etelässä. En menis sanomaan että noi kapselit edistää ruskettumista kovinkaan paljoa, en oo itelläni nähny ainakaan mitään huomattavaa eroa. Sen sijaan ne on mun mielestä ihan hyödyllisiä noin yleensäkin ihon kunnossapidolle, varsinki jos iho altistuu vahvalle auringolle. Eli ei ne siis mikään turha ostos periaatteessa oo, muttei kannata odottaa liikoja ton ruskettumisen suhteen :) toki voihan noiden kapselien vaikutukset olla aika yksilöllisiä! kannattaa ennen ostamista tarkistaa noiden eri valmistajien pakkauksista mitä ne sisältää ja minkä verran.

Vierailija

Okei. :) mä ostin nyt noita karovit merkkisiä, ja myyjä sanoi et ne ei oo aurinkoihottumaan, vaan nimenomaan ruskettumiseen. Että ne varmaan sit vähän ihoon väriäkin saa. :D
Vaiii? Onko kukaan kokeillut Karovit -merkkiä?

Vierailija

Hei kokeilin noita Karovitteja tuossa pari kesää sitten.
Aloitin Karovit kuurin hyvissä ajoin syksyllä kun tarkoituksena oli maaliskuussa lähteä Canarialle.

Itse en henkilökohtaisesti mitään niistä hyötynyt!
(Vaikka annostus oli ronskisti 3tablettiakin kerralla, siinä vaiheessa kun usko rupesi loppumaan) Kertokaa ihmeessä jos löytyy jokin merkki mikä tuntuu auttavan palamiseen, tai ruskettumiseen. Tosin nääkin varmasti hirmu yksilöllisesti vaikuttaa?

Omaan punapigmentin ja palan herkästi, en ikinä rusketu.
Tänä keväänä aloitin hyvissä ajoin itsestään ruskettavan käytön, ja hyvin tasainen ja yllättävän luonnollinen rusketus nyt :)

Vierailija

viikko oli vaan hellettä, kolmena päivänä siitä otin muutaman ttunnin aurinkoa. tottakai paloin kun en aurinkovoidetta käyttänyt, mutta kyllä rusketusraja näkyy yllättävän selvästi tällaiselle vaaleahipiäiselle! Yleensä kun rusketus siinä loppukesästä. :o Karovitiä siis käytin. Eli kai aika yksilöllistä!

powwder
Seuraa 
Liittynyt24.5.2010

Itse ostin n. viikko sitten sellaisia kuin Betamax -aurinkokapseleita ja takaselosteessa vinkataan, että hyvä alottaa käyttö viikko tai kaksi ennen auringonottoa. Jotenka tässä vasta kuulostellaan toimiiko tämä tuote :)

100 kapselia maksoi n. 12€ ja beetakaroteenia 6mg per. kapseli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat