kesäsuunnitelmia!

Vierailija

Mua rupes tässä kiinnostaan, et millaisia ihania kesäsuunnitelmia teillä cosmottajasisarilla on? Mulla saa oikein perhosia vatsaan ku mietin vaikkapa juhannusta, jossaki ihanalla järvenrannalla, kokko rätisee... aijai!;)
onko moni menossa festeille tai muille reissuille? ite en tänä vuonna jaksanu alkaa ees katteleen festareita mihin ois halunnu mennä, kai sitä on tulossa vanhaksi.. :D
vai meneekö porukalla kesä töitten parissa?
toivottavasti saahaan ihana intiaanikesä et pääsee kunnolla grillaamaan molemmat kylet;)

Kommentit (13)

Vierailija

Alkukesästä menen käymään pitkästä aikaa Särkänniemessä joka on ihan huippupaikka! Mutta muuten kesä menee töissä siivojana ja ehkä myös päiväkodissa.

Vierailija

Mulla ei juuri kesäsuunnitelmia ole, kun koko kesä menee töissä. Pitää silloin, kun on vapaata ja fiilikset hyvät, yrittää tehdä jotain :-) Mennä vaikka Suomenlinnaan, yksin ravintolaan, käydä Porvoossa tms. onhan sitä vaihtoehtoja. Yksin sitä kesän viettää...pitää jotakin yrittää kehitellä.

Vierailija

Tällä hetkellä näyttää siltä, että vapaa päiviä on tassan kaks, juhannuksena. Sillon tarkotus suunnata mökille, grillaamaan, saunomaan ja uimaanki, jos sää sallii.:>

Mutta, vaikkei vapaata olekkaan, varmasti grillataan, laitetaan pihaa (ekaa kesää oma piha jota laitella), ulkoillaan, rullaluistellaan ja syödään mielettömästi jäätelöä.:)

Vierailija

ntiKesaheina: toivottavasti saadaan juhannukseksi nätit säät että säkin pääset nauttiin vapaapäivistäs ;)
mulla on sama juttu, ekaa kesää oma piha-alue, jota pääsee myllään.. jännä juttu sinänsä, et aikaisemmin mä aina aattelin etten tuu varmaan ikinä kuokkiin kukkapenkkiä saatika ostaan ite kukkia,mutta kuinkas ollakaan ku saatiin piha neidillä muuttu mielipide kukkien ja pihan laitosta täysin.... :D

Pieniminä: onnea jo etukäteen maha-asukista!

Vierailija

Kiitos kiitos :) jännityksellä odotan miten kesä menee ison vatsan kanssa. nytkin nämä helteet meinaa ahdistaa välillä. ikävää että mies on koko kesän töissä niin ei pääse oikeen edes minnekkään miniloma matkalle.

Vierailija

Meillä ois suunnitteilla parin viikon päästä retki eläinpuistoon ja shoppailemaan josta sit mökille yöksi, ihan tän oman perheen voimin.

Sitten kavereidan kans on suunnitteilla yks mökkireissu(IHANAA!!!) ja juhannuksena mielle tulee kavereita grillaileen ja vähän kupsuttelemaan, mut ihan rauhallisesti ku noi pienet on kuitenki kans menossa mukana silloin :)
ja kultsin kans mennään vauhtiajoihin ja otetaa oikee hotelli ni ei tarvi suunnitella kyytejä kotiin.
Lisäksi tyttöjen kans pidetään fiftaribileet jossain vaiheessa, ja nyt onki käynnissä sen täydellisen fiftarimekon metsästys!! Että vinkkejä otetaan vastaan!! :)

Lisäksi tietty poikien kans ulkoillaan hullunlailla ja yks päivä vietetään varmaan iiiiisolla biistillä merenrannalla.

Ja paljon jätskiä kiitooooos!! :)

Vierailija

Ai niin, ja vikko ennen juhannusta pidetään työporukan saunailta.
Onneksi mulla on niin ihana mies joka jää mielellään lapsenvahdiksi<3
Tottakai sekin käy sit vuorollaan ja mä vietän laatuaikaa murujen kans päinsä :)

Vierailija

Kunhan selviän työharjoittelustani aion nähdä vanhoja ihania ystäviä, koska me kaikki muutettiin lukion jälkeen eri puolelle Suomea. Miekkosen kanssa käydään mahdollisesti jossain kiihdytysautotapahtumassa tai jossain. Muuten on tiedossa makkaranpaistoa ja kaljoittelua järven rannalla. Loppukesästä tosin rupean lukemaan elokuun kesätenttiin, plääh:(

Vierailija

Mulla alkaa työt kesäkuun alussa, ja teen töitä heinäkuun loppuun. Viikonloppuisin aina välillä on luvassa mökkeilyä, rannalla oloa ja kavereitten näkemistä. Synttärit osuu mulla perjantaille, joten jos työvuorot osuu kohdillee, ois kivaa pitää vähän isommatkin juhlat;) Elokuun lopussa ollaan kullan kanssa lähössä viikoks Barcelonaan<3

Vierailija

Ite oon menossa yyterin beachfutikseen ainakin :) juhannus on vielä vähän auki, joko himokselle, yyteriin tai vaan perus mökki meininkiä!

Vierailija

Mä oon töissä kesä- ja heinäkuun. Kun työt loppuu, lähen poikaystävän kanssa viikoks Budapestiin. Todennäköisesti tulee taas lähettyä Provinssiin, kuten viitenä aikasempanakin kesänä.
Elokuussa on sitten muutto toiseen kaupunkiin.

Vierailija

Noh, koko kesän oon työttömänä joten 3 kesätenttiä pitäisi suorittaa kesän mittaan. Mutta onhan tässä jotain hommaa jo tiedossa. Perjantaina alkaa muutto ja siinä tohinassa menee varmasti oma aikansa. Kesäkuun alussa tulee myös kissavauva mun kaveriksi tuonne ja sitä sitten pitää opetella elämään toisenkin tarpeet huomioon ottaen :)Ruissiin lähen vapaaehtoisena hommiin ja kenties siitä sitten pariksi päiväksi Helsinkiin kavereita moikkaamaan.
Tämän suurempia suunnitelmia ei kesälle ole. Tai noh, vielä on suunnitteilla reissu Sodankylään jos tämä ihmissuhde tilanne alkaa siltä näyttää, mutta sen näemme sitten hieman myöhemmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat