Sitoutumiskammoinen mies!

Vierailija

Tapasin ihanan miehen pari kuukautta sitten ja siitä lähtien olemme tavanneet joka viikonloppu, sillä asumme eri kaupungeissa, joten arkipäivät joudumme viettämään erillämme.
Kaikki - seksi mukaan lukien - on sujunut täydellisesti, mutta nyt pelkään sitä, että jos otan puheeksi tapailua vahvemman sitoutumisen, mies ahdistuu. Olemme molemmat hieman sitoutumiskammoisia, mutta tällä hetkellä olisin täysin valmis kutsumaan häntä poikaystäväkseni ja "virallistamaan" suhteemme (en siis kuitenkaan tarkoita mitään kihloja!). Mies on kuitenkin monta kertaa sanonut, ettei halua menettää vapauttaan sitoutumalla liikaa. Vapaudella hän tarkoittaa lähinnä sitä, että saa mennä omien aikataulujensa mukaan eikä ole vastuussa menemisistään kenellekään, ei sitä että saisi hyppiä muiden naisten sängyissä!

Olen kuitenkin tilanteen takia jatkuvasti epävarma, että kuinka tosissaan mies on ja sen takia teenkin välillä hätiköityjä johtopäätöksiä ihan mitättömistä jutuista. Esimerkiksi se, että yleensä minä olen aina se joka tekstaa ensimmäisenä tai soittaa, aiheuttaa päänvaivaa, että kiinnostaako miestä ollenkaan. Olen aivan kuin teinityttö! Mies myös puhuu syksystä siihen malliin, että haluaa lähteä muutamaksi kuukaudeksi ulkomaille, eli minä en näihin suunnitelmiin sisälly.
Kun sitten lopulta näemme kasvokkain, mies on aivan ihana, suutelee, halaa, pitää sylissä, silittelee, pitää kädestä kun kävellään jossain yms.

Oli nyt vain pakko saada hieman purkaa tätä ja kysyä mielipidettä koko tilanteesta. Luotan mieheen kyllä, mutta mietin myös että olemmeko hänen mielestään enemmän sinkkuja kuin pari, eli saako hän tehdä jotain muiden naisten kanssa omasta mielestään. Mikä on täällä mielipide: saako tapailun aikana tavata muita naisia/miehiä?

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka.
tosi rassaavalta kuulostaa tuo teijän tilanne, eikä oo kyl ihme että sulla meinaa hajottaa ton takia.
Vähän toi kyllä näin ulkopuolisen korvaan kuulostaa siltä, että mies haluaa säilyttää ton teijän jutun vaan tapailutasolla. Pitemmän päälle tommonen tapailu ei varmasti tuu toimimaan, koska siinä kuitenkin kiintyy jatkuvasti enemmän vaan toiseen ja lopussa ei enää vaan kykene pelkkiin tapaamisiin.
Mun mielestä ois aika fiksua tapailunki aikana pysytellä siinä yhessä ihmisessä, eikä montaa kerralla "pyörittää". siitä tulee yleensä rumaa jälkee jos alkaa monen kanssa vehtaan yhtä aikaa.
Mutta yritäppä miekkosen kanssa käydä keskustelua asiasta ja vähän selvitellä että mikä se hänen kanta asiaan on, tuleeko teillä hänen mielestä olemaan tuosta vakavampaa.
Tsemppiä sulle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat