Aloitteen tekeminen?

Vierailija

Eli siis ongelma on nyt jo kauemman kaihertanut mieltä. Oon ihan pikkuisen päässyt ihastumaan erääseen mieheen, joka sattuu olemaan n. 6 vuotta vanhempi. Oon aina yrittänyt varoa tämmöisiä tilanteita, koska oon ujo, enkä osaa koskaan tehdä aloitetta itse. Tämä kyseinen mies ja minä ei tunneta toisiamme, mutta hän soittaa bändissä, jonka keikoilla oon käynyt ja facebookissa suunnilleen yhden viestin verran oon ollut yhteydessä, eikä silloinkaan ollut puhe muuta kuin bändin asioista. Kuitenkin on tuntunut joskus siltä, että herra olis tunnistanut mut yleisön joukosta, siellä eturivissä kun aina useimmiten oleskelen keikan aikana, mutta onko tämä nyt vaan ihan oman toiveajattelun tulosta.. Oon itteäni yrittänyt saada ryhdistäytymään, että saisin sanottua vaikka hei tai jotain, mutta ei oo tullut oikein kunnon tilaisuutta keskustelun avaamiselle. Sitten on myös sellainen probleema, että tämä mies on paljon vilkkaampi ihminen kuin mä, ainakin semmoisen kuvan oon siitä saanut. Eli leijailenko nyt vaan ihan tuolla ylhäällä jossain pilvilinnoissa, kun kuvittelen, että mies ihan tosissaan voisi huomatakaan tämmöistä nuorempaa tyttöä, joka on hiljainen ja ujo kaiken lisäksi?
Kaipaan ihan rehellisiä mielipiteitä, tai jos jollakin on kokemuksia samanlaisesta tilanteesta.. itte oon jo tolkuttanut monesti ittelleni että tämmöinen 'pikkutyttömäinen' ihastelu sais jo vähitellen loppua :D
Ps. Miehet, jos teitä on paikalla, niin kertokaa ihmeessä mielipiteenne, pilaanko hyvän alun ystävyydelle, jos yritän saada aikaan jotain vakavampaa jos mies ei olekkaan kiinnostunut?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat