vanhat cosmottajat!

Vierailija

vieläkö teitä löytyy? Täälä nimittäin ilmoittautuu yks, ja näin htäkkiä kun selailin ni ei pistäny ainakaan tuttuja nimimerkkejä silmään...
Tarkotan siis meitä, jotka cosmotti ennenkä tää sivusto uudistui.

On nuatten pojan venkulooden kans pitäny sen verta kiirusta, et jäi cosmoilut vähän vähälle..Nyt ku päivärytmit kohdillaan nii aikaa taas löytyy!
Ois siis kiva kuulla mitä kaikille kuuluu nykyään...
(mä olin ennen nimimerkillä *marjis*)

Kommentit (5)

Vierailija

Heis! Mä juuri joku aika sitten pohdin, että käykö täällä ketään niitä, ketä oli edellisellä saitilla :) Minäkin siellä pyörin, joskus enemmän ja joskus vähän vähemmän, suht samalla nimimerkillä. Koskas ne sun pojat ovat syntyneet? Mä heti tosta sun nimimerkistä muistinkin, että kävit siellä kertoilemassa raskauskokemuksista :)

Vierailija

Mä muistan sua kans hämärästi! :)

Poitsut syntyi 22.10.2008, eli ovat nyt reippaan puoltoista vuotta.

Mitäs sulle nykyään kuuluu?
Onko kaikki vanhat cosmottajat toisaan häipänny ku tää saitti uudistui?

Vierailija

Mä kävin täällä kans silloin, samalla nimimerkilläkin ehkä? Oon jatkanu koko ajan, oonkohan ainoa?:D Silloin olin vielä lukiossa, nykyään opiskelen kauppatieteitä ja asun poikaystäväni kanssa yhdessä:)

Vierailija

Marjis, oi että, ne on jo niin isoja! :) Ovatko he kauheesti saman näkösiä keskenään?

Mä asustelin niihin aikoihin Espanjassa, mutta nyt oon sit kotiutunut pk-seudulle opiskelemaan.

Joo, ei meitä "vanhempia" kirjottelijoita taida hirveen montaa täällä enää käydä! Voi nougatte-parkaa, jos oot ollut ainoa, joka on jatkanut koko ajan :D

Vierailija

Mä siellä vanhassa kanssa joskus olin, tosin en ehtinyt kun muutaman kuukauden oleen niin tää muuttu sitten ja samalla nimimerkillä olin siellä myös :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat