Häikkää kuukautisten kanssa

Vierailija

Elikkä mun kuukautiset heittelee usein parilla päivällä ja kestävät noin 4-5 päivää. Nyt kun ne alkoivat sunnuntai-iltana niin ensin ihmettelin veren määrää. Yleensä sitä tulee paljon mutta nyt vuoto oli vähäistä. Maanantaina tuli ihan normaalisti ja tiistaina, juuri kun olimme poikaystäväni kanssa aloittamassa harrastamaan seksiä, vuoto loppui. Kyllä se on joskus mulla tauonnut muttta usein vasta viimisinä päivinä. Seuraavana päivänä vuotoa tuli vähemmän, enemmän verinestettä. Sitten taas tauko ja taas vähän ja nyt taas tauko. Tämä huolestuttaa, ja kaksi ajatusta on pyörinyt päässäni:

-n. 2-3 viikkoa sitten otin jälkiehkäisypillerin koska kondomi repesi ja SITÄ ennen 2-3 viikkoa ennen olin ottanut toisen samasta syystä. Tiesin ettei se ollut todellakaan viisasta koska niitä ei saisi käyttää niin usein, mutta se ei ollut samalla kierrolla, mikä oli kuulemma tärkeää. Etsin tietoja netistä mutta en sitten tiedä jos jtn seuraisi... Ja olimme laittaneet kondomit kunnolla ja olivat sopivan kokoisia, heitimme loput kondomit pois koska loppujenkin laatu epäilytti.

- tiistaina ennen yhdyntää meillä ei ollut kortsua käytössä ja päällä ollessani penis meni noin 1-2 cm sisääni. kiusoittelin siinä sitten jätkääni tyhmästi vetämällä sisään ja ulos tuon 1-2 cm. Tiedän, että tuosta nyt ei todnäk tule raskaaksi, mutta vaikka nyt on tehty tutkimuksia ettei 'touhutipoista' voi tulla raskaaksi niin silti arveluttaa. Sen jälkeen nimittäin jätkäni sormitti minua ja nyt olen täysin vainoharhainen jos yksi pieni siimahäntä olisikin osunut häränsilmään...

Toivon että joku voisi auttaa tätä idioottia, joka hakkaa nyt päätään seinään :D

Kommentit (3)

Vierailija

Nuo jälkiehkäisypillerit voivat laittaa kierron sekaisin helpostikin. Itsellänikin oli ihan jonkin aikaa koko kroppa sekaisin. Jos olet jälkiehkäisyä käyttänyt, niin ei sun pitäisi kyllä olla raskaana (jos otit myös tuon tiistain homman jälkeen). Kannattaa silti käydä mahdollisesti lääkärissä, jos huolestuttaa. Myös stressi voi olla suuri tekijä, mikä vaikuttaa vuotoihinkin.

Vierailija

Mulla on vieläkin epäsäännölliset menkat jos lopetan pillerit, vaikka menkat on alkanu n. 7-9 vuotta sitten. Ne on juurikin sellaiset, että ajankohta heittelee täysin, ei ole mitään säännöllistä 24 päivää (tai vastaavaa) välissä ja vuotopäivätkin vaihtelevat. Ennen oli 4-5 päivää, viime aikoina on ollut 2-3 päivää ja vuoto erittäin niukkaa.
Joten uskoisin, että tuo on ihan normaalia sivuvaikutusta niistä jälkiehkäisypillereistä tai juurikin vaikka stressistä tai vastaavasta.

Vierailija

Jos jo hormoniehkäisy, niin jälkiehkäisykin saattaa sekoittaa kuukautiskierron. Lopetin e-pillerit yli vuos sitten ja kuukautiskierron säännöllistymiseen melkeen meni vuos aikaa. Varsinkin alussa kierto heitteli 35:stä päivästä 64:jään. Jep, mulla on normaalistikin pitkä kierto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat