RUK kurssijuhla

Vierailija

Onkos täällä ihmisiä jotka ovat olleet/ovat menossa kyseiseen juhlaan? Minua pyydettiin juuri mukaan ja otin kyllä kutsun ilomielin vastaan!(: Jos olet juhlissa ollut, minkälaisia kokemuksia? Millaista pukua käytit/aiot käyttää? Eniten mieltäni tällä hetkellä askarruttaa kampauksen laitto. Pitäisiköhän tässä alkaa Haminasta varaamaan kampaaja-aikaa että saa hiukset edes jotenkin:D

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Heip, mä oilisin kans kiinnostunut kuulemaan noihin vastausta. Tuli itsellekin vähän puun takaa pyyntöö kaverilta et josko tulisin aveciksi. Ja minähän suostuin vaikken tiennyt ko. juhlasta yhtikäs mitään. Nyt sitten tajunnut minkä luokan partyt on kysees ja alkaa paniikki hiipiä... Mitä olen netistä lukenut - niin en usko, että kampaamokäyntiin Haminassa riittää kunnolla aikaa :s en osaa kyllä itse laittaa kuin korkeintaan letin niin huolestuttaa aika tavalla..
-gigiggle-

Vierailija

Niinpä, ja kaikissa kuvissa naisilla näyttää kuitenkin olevan kunnolliset kampaukset. Eräs tutun tuttu oli ollut juhlissa ja hän oli käynyt kampaajalla omalla paikkakunnallamme. Täältä haminaan on yli 4 tunnin ajomatka joten ehkä hän on istunut kampaus päässä bussissa koko matkan:o kyllähän sekin näköjään sitten onnistuu, kuulostaa kyllä hieman hankalalta:D

Vierailija

Ite olin kyseisissä kemuissa viime kesänä. Aikaa ei tosiaan irronnut kampaamoissa käyntiin. Jotkut olivat käyneet edellisenä päivänä, ennen bussikyytien lähtemistä, kampaajalla. Siisteinä ja nätteinä olivat kampaukset säilyny, kyllä ne ammattilaiset osaa laittaa ne pysyviksi:) Ite käytin korallinväristä iltapukua, aika pelkistettyä,tuli todella kiire löytää sopiva puku joten otin minkä ensimmäisenä koin sopivaksi.
Juhlat itsessään olivat tosi ihanat, ohjelmaa oli paljon ja tunnelma oli rento.
Mä tein itse kampauksen hotellilla Haminan lähellä (aikaa oli noin tunti-pari) kiharsin hiuksia ja kiinnitin ne jotenkin siistiksi :D kaikista tympeintä oli, että hotellilla laittautuessa piti olla kahden muun tuntemattoman tytön kanssa kahden hengen huoneessa meikkaamassa, pukemassa ja kampaamassa. oli tosi ahdasta eikä meinannut ehtiä kunnolla, kun aina oli vessa jne varattu.
alkoholi näissäkin juhlissa virtaa aika vahvasti, kuitenkaan mitään älyttömiä örvellyksiä ei viime kesänä pahemmin ollut:D
ainoa miiinus on todella tiukat aikataulut esim juhliin lähdettäessä ja seuraavana aamuna hotelleilta poistuttaessa.
mut tosiaan kannattaa harkita sitä et laitat omalla paikkakunnalla kampaajalla hiukset ennen lähtöä, jos tuntuu ettet itse saa värkättyä hiuksia. Mukavat juhlat ne on ja kannattaa panostaa, noihin ei kovin montaa kertaa taida kutsua tulla..;)

Vierailija

Hei! Mie olin kyseisissä juhlissa nyt tammikuussa. Pukuna mulla oli pitkä tummanpunanen iltapuku. Itsellä oli myös vähän ongelmia kampauksen kanssa kun bussi lähti täältä kohti Haminaa aamulla klo 05.00 ja eihän siihen aikaan kukaan kampaaja kampausta tee. Päädyin sit siihen että kävin kampaajalla edellisenä iltana ja nukuin (tai yritin nukkua) silkkihuivi kampauksen ympärillä. Kampaus oli siis sellanen aika perus nuttura, mikä sitten kuitenkin kesti yllättävän hyvin perjantai illasta sinne sunnuntai aamuyöhön :) Niin ja meillä oli ainakin hotelli kotkassa kun haminassa ei taida olla yhtään hotellia että ei siellä jää aikaa kampaajalla käymiseen. Ja hotelleille mennään siis laittautumaan.

Juhla oli muuten tosi hieno ja hyvin järjestetty ja kivaa oli :)
Niin ja ootko dancing menossa juhlaan kaverin vai poikaystävän kanssa? Kun heidsu mainitsi että hotellissa oli ahdasta laittautua kun samassa huoneessa oli kolme tyttöä, niin mie ainakin olin omassa huoneessa poikaystäväni kanssa. Ja miun mielestä se menee niin että ollaan sen uo:n kanssa omassa huoneessa, ellei kyseessä ole vaan kaverit, jotka ei samassa huoneessa halua olla?

Vierailija

Mietin itse myös samaa eli olitko heidsu oppilaasi vai joidenkin tyttökavereiden kanssa samassa hotellihuoneessa? Itse olen menossa kaverini kanssa mutta en näe hotelliyöpymistä samassa huoneessa esteenä.

Täytyy varmaankin alkaa soitella parturilleni tekisikö hän ehkä kampauksen minulle joskus aamuyöllä:D tai sitten käyn myös edellisenä päivänä. Olen erittäin huono laittamaan itse omia hiuksiani joten turvaudun ammattilaiseen:D olisi kyllä kiva saada jo tietää aikatauluista juuri esim tuon kampaajan takia, ei kuulemma vielä ole mitään aikatauluja julkaistu:s

Pukuakin pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa hankkia. Jos haluan, saan lainata ystäväni tummanpunaista vanhojentanssipukua mutta haluaisin kovasti esim turkoosin, pinkin tai vihreän puvun. Mutta täytyypä käydä katselemassa vaihtoehtoja(:

Vierailija

Ite olin tammikuussa kaverin avec ja yövyttiin kyllä samassa huoneessa. Pyydettiin myös kesän juhliin mutta en lähtenyt. Nimittäin meidän matkamme alkoi jo perjantai iltana 10. Mutta muilla näyttivät kampaukset pysyneen ihan hyvin sen 10h bussimatkan ajan. Itse laitoin hotellilla hiukset nopealle pinninutturalle kun aikaa oli vain noin tunti kun hotellimme oli hieman kauempana.
Päällä oli kaverilta lainattu iltapuku, joka tosin poikkesi omasta vanhojentanssimekostani vain värin puolesta. Monilla oli siis vanhojen mekko päällä. Itse en edes harkinnut uuden mekon ostamista koska kyseessä oli vain kaveri.
Melkoisen hieno tilaisuus, jossa alkoholi virtaa, mutta kannattaa tosiaan hieman katsoa ettei aivan kanto kunnossa ole kun se liikkuminen mekon ja korkokenkien kanssa on muutenkin hankalaa.

Ja ehdottomasti iltapuku. Tai vanhojenpuku joka peittää nilkat. Oli melkoisen tökerön näköistä kun muutamilla tytöistä oli polven yli meneviä mekkoja jotka eivät sitten peittäneet mitään. Ja etikettiin kuuluu että esim.ruokaillessa olkapäät peitettäisiin. Tämmöisiä pieniä vinkkejä ;) että vaikka huivi mukaan näin kesähelteillä sitten. Ja virkistäkääpä muistia valssiaskelien suhteen. Jos ei muuta niin se olisi hyvä osata (nimimerk. osasin vain sen ja oli pakko sitten tanssia kolme valssia vaikka yritin kuinka vältellä tanssia :D).

Vierailija

Ihan ventovieraiden tyttöjen kanssa olin laittautumassa, hotellihuoneita ei ollut ehtinyt vapautua aamupäivällä vielä tarpeeksi joten minä ja mieheni ei saatu omaa huonetta tarpeeksi ajoissa jotta olisin kerennyt laittautua. Niinpä mut ja kaksi muuta tyttöä, joilla oli sama kohtalo huoneen kanssa, tyrkättiin samaan koppiin laittautuun :D
siellä oli useitaki pareja joiden huoneet ei ollu vapautunu (ku yleensähän huoneet vapautuu n. 12 mennessä) mutta sopu sijaa antaa! :D
Mutta siis toki jokaiselle pariskunnalle/kaveriparille on varattu oma huone. Aikataulut vaan ei natsaa hotellin kanssa ihan nappiin.

Vierailija

Ai niin se piti viel mainita et oppilaskunnan sivuilla osoitteessa: www.oppilaskunta.net on tammikuun kurssijuhlan aikataulu. Että tuskin se siitä kovin radikaalisti muuttuu, et jos siitä olis jotain apua. Sivuilla on myös kohdassa "kurssijuhla-info" muutakin tietoa juhlasta :)

-karoliina (kirjotin siis edellisessä viestissä kun olin ko. juhlassa tammikuussa)

Vierailija

Moi,

Mistä päin olette tulossa,ketkä tulee nyt tänä kesänä?
Mä oon kans tuloss ja puku viel toistaseks hakusessa, alkaa vähä paniikki iskee :D ja itellä kans toi hiuksien laitto ongelma,kun en tiedä osaanko sit ite laittaa niitä mitenkä kivasti. kuitenki laitetut ne täytyis olla.

Vierailija

Hei!
Hyvä, että muutkin panikoi ja stressaa juhlia :D Itse olen tulossa juhliin kaverini aveciksi! Lähden juhliin Raumalta, eli varmaan aika pitkä bussimatka tulossa! Ajattelin, että varaan kampaajan perjantai-illaksi :) Laitan mun vanhojentanssipuvun päälle, joka mun kylläki tarvii viedä suurennettevaks mahdollisimman pian :D

Vierailija

En oo ees kuullu että presidentti on siellä :o
Mä tuun Riihimäeltä ja oon iha rikki ku löysin ihanan mekon mut sit mietin onks se liian sellane "illallis"-tyylinen,eikä tanssiais, ku se ei oo ollenka sellane prinsessa mekko mitä olin alunperin ajatellu :s
APUAAA!!!

Vierailija

Joo luulis et noi tammikuun aikataulut on aika samanlaiset heinäkuussakin(: Ja itse olen kans tulossa raumalta mukaan. Päädyin nyt sellaseen ratkaisuun että lainaan ystäväni vanhojentanssipukua ja parturiin pitäisi alkaa ensi viikolla soittelemaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat