Kokemusta Girliecamps:ista?

Vierailija

Heippa! Luin netistä sellaisesta yrityksestä tai mikä lienee joka järjestää skeittaus-,lumilautailu- ja surffileirejä tytöille. Osoite on www.girliecamps.com. En ole kuullutkaan tällaisesta aikaisemmin, mutta mietin onko jollain enemmän tietoa tai jopa kokemusta kyseisistä leireistä? Itseäni kiinnostaisi kovasti nuo surffileirit... :)

Kommentit (5)

Vierailija

Heippa! Kiva että olet kuullut leireistämme...järjestämme todellakin skeitti/lumilauta ja surffileirejä ympäri eurooppaa. Itse olen vastuussa skeittipuolesta ja toki kokemusta kaikista leireistämme. Suosittelen koko sydämestäni,jos olet kiinnostunut kyseisistä lajeista ja samanhenkisistä ihmisistä niin et voisi parempaa paikkaa löytää!! Jos sinulla on lisää kysyttävää,laita ihmeessä meiliä marina@girlieltd.com

Vierailija

Mitkä mahtaa olla toimivat nettisivut? :) Olisin mielelläni tutustunut kyseiseen aiheeseen, surffileireistä olisin ollut kiinnostunut :)

Vierailija

Oletko siis lähdössä ensi kesänä? :) mitetin vain että olisi mukava lähteä, mutta olisi mukava jos k´mukana olisi muitakin suomalaisia tyttöjä :P itse kiinnostuin tosta ranskasta :P

Vierailija

Näillä näkymin ainakin olen lähdössä juu :) tosin ajattelin osallistua sille Fuerteventuran leirille joka pidetään joskus kesä-heinäkuun vaihteessa muistaakseni, ensi kesänä siis. Mutta jos sinne eksyt, niin tosi mukava olisi nähdä muitakin suomalaisia!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat