Uudet kaverit hoi !

Vierailija

Heissan! :) Olen 17-vuotias lukiolaistyttö Helsingistä ja haluaisin saada uusia kavereita. Täytän kesällä 18 (jee!) ja olisi kiva vähän "piristää" elämää uusien kavereiden kera! Lisäksi olisi mahtavaa saada lisää kavereita koulupiirien ulkopuolelta. Tykkään käydä elokuvissa, kahvilla, SHOPPAILLA ja muutenkin tehdä kaikkia tyttöjen juttuja :) Olen harrastanut nyt 2 vuotta MTV-tanssia Footlight-tanssikeskuksessa ja pidän kovasti! Lisäksi suorastaan ahmin chick lit-kirjoja (Sophie Kinsella, Cecelia Ahern, Nicholas Sparks..jne) sekä tykkään kovasti laulaa. Olen muutenkin musikaalinen, soitan mm. pianoa ja olen säveltänyt omia biisejäkin. Rakastan kesää, koska rannalla tunnen olevani kotona. Rakastan aurinkoa ja haluaisin oppia joskus surffaamaan :)

Tässä joitain asioita itsestäni, jos meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai muuten vain kiinnostuit niin ota ihmeessä yhteyttä ja pistän yksityisviestillä meseosoitetta tulemaan :) Baareilua varten joudutaan valitettavasti odottamaan heinäkuuhun asti... :( :D

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat