Haluttomuus

Vierailija

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa kohta 2-vuotta.
Ensin seksin kanssa ei ollut minkäänlaista ongelmaa, kaikki sujui täydellisesti. Puolen vuoden seurustelun jälkeen hankin e-pillerit. Sen jälkeen ei seksi kiinnostanut, ja silloin harvoin kun seksiä harrastimme, alkoi heti paikkoihin sattua, ja homma lopahtaa aina siihen.
N. 7kk sitten lopetin pillerit, mutta sama ongelma on silti vaivana, joten ei
ongelmat pillereistäkään ole voinut johtua.

Se on erittäin ikävä ongelma myös toiselle osapuolelle, miehilläkin kun on omat tarpeensa. Olemme puhuneet asiasta, mutta emme ole löytäneet minkäänlaista ratkaisua tähän asiaan.

Onko kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa, ja löytänyt ratkaisua asiaan? Myöskin muut kommentit tervetulleita !

Kommentit (9)

Vierailija

On, on samanlainen ongelma. En kans ymmärrä, kun on seksielämä on ollu melkein koko suhteen ajan (melk. 1,5 v) iloista ja aktiivista, ja nyt musta on tullu joku ihme aseksuaali. Siis ei oikeesti, mut vois melkein luulla.. Oon syöny jo muutaman vuoden pillereitä, että en tiiä sit oisko niistä..

Mulla tää tilanne tuntuu pahenevan koko ajan, ku kerääntyy paineita "onnistua" (on inhottavaa aina antaa pakkeja). On tullu sellasia henkisiä lukkoja, voisko sullakin olla kyse siitä?

En tykkää yhtään, haluan olla oma, seksuaalisesti aktiivinen itseni! >:(

Vierailija

Voi olla sekin. On ollu viimisen 5kk ajan lievää masennusta, menetin minulle läheisen ihmisen Tammikuussa. Mutta ongelmat kuitenkin alkoi reilusti ennen tätä, ja ei minulla silloin kuitenkaan ollut mitään "ongelmia".

Ei tule mieleen yhtään mitään, mikä olisi ratkaisu tähän ongelmaan.
Tämä nimittäin vaikuttaa koko suhteeseen, molemmilla välillä pinna liiankin kireällä ja riitahan asioista silloin tulee. Ei jaksa enää kauaa tämmöistä !

Vierailija

Jos itseä ei seksi kiinnostakaan, ei se tarkoita (mielestäni), etteikö toiselle voisi silti tuottaa nautintoa ja tyydytystä. Suihinotto, kaikki käsin tehtävät jutut etc, ei vaadi välttämättä, että itsellä olisi hirveitä haluja.

Haluttomia kausia on varmaan jokaisessa parisuhteesa molemmilla sukupuolilla (niin myös meillä), ja silloin sitä toista halukasta osapuolta voi sit huomioida muuten. Täysi seksittömyys on mielestäni aika varma niitti parisuhteen päättämiselle, ainakin jos sitä jatkuu kuukausia. Valitettava tosiasia, että seksi vaan sattuu olemaan suurelle osalle ihmisistä aika "tarpeellista".

Vierailija

Mutta oon kyllä huomannu sen, että jos itteeni ei seksi kiinnosta, ni en mä silloin syty kovinkaan edes suihinotoista tai mistään muustakaan. Poikaystävänikin aina huomaa sen, eikä se sitten siitäkään ole kivaa.

Vierailija

Mmalla kohdallani sama juttu. Olen syönyt pillereitä vasta vähä aikaa, mutta aion vaihtaa pillerimerkkiä, sillä luin just lehdestä, että sekin voi auttaa.
Haluttomuutta voi myös aiheuttaa unettomuus ja stressi.
Toivottavasti ongelma ratkeaa! :)

Vierailija

Joo sama täällä. Syön pillereitä, mutta aluks ei ollut mitään ongelmaa, haluttomuus tuli vasta paljon myöhemmin aloituksesta. Ja kipujen kera!! Ja ahdistaa tosiaan, mitään seksiin liittyvää ei kiinnosta tehdä. Ja siis jossain vaiheessa tuntuu että se on pakko antaa, toinenki kärsii, hänellä on kuitenkin halut! Pillerimerkkiä en lähtis vaihtamaan, niissä kun on sit omat sivuoireensa, ja niistä ei tiedä. Ja kun tiedä johtuuko edes pillereistä.

Vierailija

Itselläni oli sama ongelma edellisessä suhteessa yli vuoden ajan. Joskus harrastin seksiä ihan vasten tahtoanikin, koska tiesin, että poikaystäväni sitä halusi. Myöhemmin olen tajunnut, että se oli stressin syytä osittain sekä ehkä häpesin itseäni jollain tavalla. Nyt uudessa suhteessa olen innostunut toden teolla seksistä ja kokeillut uusia juttuja. Uskon tosiaan, että stressi teki tämän ja kai olin jotenkin jo kyllästynyt siihen samaan kaavamaiseen seksiin.

Vierailija

Mua ei kiinnosta seksi avokkini kanssa. Varmaan siksi kun se on paska sängyssä. Hakee vaan omaa nautintoa. Eihän sellanen nyt voi kiinnostaa. Joo ja puhuttu on, mut mitään ei tapahdu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat