mielipiteitä tarvittaisiin

Vierailija

Olen seurustellut joku reilu 2kk. En ole käynyt kertakaan poikaystäväni luona, hän siis asuu vielä kotona samoin kun minä. Olen kyllä vienyt hänet monta kertaa kotiin, kun kuskina olen ollut hänelle ja kavereillemme. Ja muutenkin muutaman kerran on ollut mahdollisuus, että olisimme voineet mennä siellä käymään, mutta ei niin ei. Hänen mammansakin oli toivonut, että hän veisi minut siellä käymään. Poikaystäväni kyllä mainitsi asiasta mulle ja olin heti ihan innoissani, että mennään mennään. Asia ei kuitenkaan ole mihinkään edistynyt ja kyselen välillä kyllä siitä mummola reissusta, mutta vastaus on aina yhtä epäselkeä.
Hän kyllä on uskaltautunut meille tulemaan monesti, mutta en vain aina jaksaisi meillä olla hänen kanssaan.
Tulee jotenkin sellanen olo, ettei hän varmastikaan kehtaa viedä minua kotiinsa. Olen yrittänyt aina laittaa itseäni sen verran, että jos joku kaunis päivä menisimme käymään heillä niin näyttäisin edes hieman edustavalta :)

Ja toiseksi mua ärsyttää, että saan aina odottaa häntä joka paikkaan. Jos hän sanoo, että kestää vartti se on yleensä silloin puol tuntii. Se on ihan ymmärettävää jos sanoo vaik kohta, koska jokaisella on oma käsityksensä sanasta kohta. Mutta kellosta ei voi olla niin kovin vaikea kattoa kuinka paljon on aikaa olla perillä ym. Ja jos kerrankin menee niin, että hä on ensin paikalla ni varmasti tulee viesti perään et VAUHTII tai HOPI HOPI. Raivostuttaa tollanen, mutta yritän olla valittamatta siitä. Olen kyllä maininnut asiasta, mutta ei se mitään auta. Mikä avuksi?

Kiitos taas jo vastauksista vaikka asiani eivät kovin tähdellisiä olekaan :)

Kommentit (6)

Vierailija

Ensimmäiseksi tuli mieleen, että onko pojalla kaikki kunnossa kotona? Voi olla aika jännää viedä tyttöä näytille, jos hän pelkää reaktiotasi kotioloihin. Tai sitten hän on muuten vain jännittäjä ja haluaa odottaa vielä. Kysy asiasta suoraan?

Vierailija

Mä oon kans tosiaan miettiny et pitäis joo kysyy, mut asia on alkanu ärsyttää mua sen verra jo, etten oo iha varma saanko pidettyä keskutelua ihan asiallisena.
Ainakin mitä olen kuunnellut hänen juttujaan ja mitä ollaa muutenki juteltu niin himassa pitäis kaikki olla ainakin suht normaalisti.
Aluksi hän ei halunnut mua ja pikkuveljeään (17v) samaan aikaan autoon tai mitään, mutta nyt se asia on jo ihan ok. Ollaan monta kertaa haettu se jostai ym. ni kai se siit joskus sit.

juuulia
Seuraa 
Liittynyt2.3.2010

Oma kokemukseni on, että poikakaverini ei halunnut viedä mua nille, koska olemme hieman erinlaisista perheistä... sitte ku se päivä vihdoin tuli ni poikakaverini äiti sano mulle että ihmettelinki jo että mikä into tolle "pojalle" on tullu, ku se on siivonnu koko sen huoneen katosta lattiaan ;) tästä on kyllä jo aikaa :D

Vierailija

Sanoit,että olette seurustelleet noin 2kk,mikä on loppupeleissä suht lyhyt aika vielä.Se että poikaystäväsi on uskaltautunut tulemaan teille kylään on jo hyvä askel ja se että hänen vanhempansa tietävät sinusta.Itse seurustelin nykyisen kumppanini kanssa lähemmäs puoli vuotta,ennenkuin vein hänet vanhempieni eteen,meillä tilanne oli toisin päin.Halusin ensin nimittäin itse tutustua kunnolla kumppaniini ennenkuin vanhempani tutustuivat,puolessa vuodessa oppi yhtä sun toista,"alkuhuuma ei ollut enää niin vahva".Luulen että pääset kyllä pian visiitille,voithan kysästä asiasta rennosti ja katsoa mitä poikaystäväsi vastaa.En usko,että häpeämisellä on mitään tekemistä asian kanssa :)

Vierailija

Oot ihan samassa tilanteessa kuin minä 1,5v sitten.. sanasta sanaan! No...sen pitemmittä puheitta.. loppujen lopuks oma poikaystävä tunnusti ton tilanteen syntyneen siks koska häpes hössöttävää äitiään!. Pääsin ekan kerran niille kylään 3kk jälkeen, kun äiti oli työmatkalla. Ja siitä se sitten pikku hiljaa lähti. Me ollaan kyl nykyään tän poikaystävän äidin eli mun "anopin" kans hyvii kavereit :) Onhan se ehkä vähän hössättävä välil, mut hyvä tahto sil joka tapaukses on. Kuitenkin, ei kannata enempää murehtia tällaista asiaa (koska syy voi tosiaankin olla näinkin yksinkertainen)... Anna poikaystävälles vielä aikaa ja muistuttele välillä asiasta ja kerro että haluaisit iha oikeasti tutustua hänen perheeseensä. Tsemppiä! :)

Vierailija

Joillain ihmisillä on sellainen käsitys, että jos tyttö- tai poikaystävän vie näytille niin suhde on jotenkin hirmu vakava. Näin ajattelevat ainakin mun vanhemmat sekä poikakaverin vanhemmat, sekä osittain myös poikakaveri. Oltiin nimittäin oltu yhdessä kaks vuotta ennenkun tavattiin toistemme vanhemmat.

Kyse voi olla oikeasti sellaisesta asiasta, että poikakaverisi jännittää mitä sinä tuumaat hänen perheestään. Mua esimerkiksi jännittää, jos mun pitää esitellä poikakaveri jollekin mun vähän erilaiselle kaverille ja haluaisin kovasti, että he pitäisivät toisistaan. On vaan helpompi siirtää tällaisia kohtaamisia:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat