ARG!

Vierailija

Mikä olisi paras tapa saada hiuksen kuntoon värjäysten jälkeen? Värjäsi jokunen aika sitten blondiksi todella monta kertaa ja värinpoiston takia hiukseni kärsivät todella paljon. Olen huomannut että suihkun jälkeen hiuksista tulee jotenkin "tahmeat" , hoitoaineita tai shamppoita ei ole tukkaan jäänyt vaan se hiuksen laatu on tahmean tuntuista. Haluaisin päästä siitä eroon.

Kommentit (4)

Vierailija

kaveril ainakin toimi öljyhoito ja hiusnaamiot. ja sit pestä hiukset ennen saunaan menoa ja jättää hoitoaine saunan ajaks hiuksiin ja kääriä hiukset pyyhkeeseen, ei kannata kuitenkaan sillon olla saunassa kovin kauan eikä kovin kuumassa. :)

Vierailija

Itsekkin olen öljyhoitoa kokeillut kesällä kuiviin (kärsineisiin) hiuksiin. Ihan anttilasta löytyy TYRNIMARJAöljy-hoito, eikä kallis ollenkaan, ihan kotikonsteilla myös rypsiöljy natsaa. Mutta kannattaa myös antaa hiusten kuivua esim suihkun jälkeen itsestään auki ja suihkussa pestä/huuhdella huomattavasti viileämmällä vedellä, yleensä hiuksen pinta on lähtöisin päänahan laadusta ja värinpoisto on kova käsittely. Unohda siis föönit, kihartimet sun muut kuumennus höskät. Kaupasta kannattaa ostaa hoitosuihketta suht edullinen ja HYVÄ on tuo Lorealin ELVITAL NUTRI-GLOSS Light. Se saa hiukset tuntumaan aika keveyiltä ja ei oo sähköset, raikkaat hiukset mun mielestä pitempää, ei tarvi ees joka toinen päivä hiuksia pestä. Mut kannattaa ihan kokeilla tai vaikka vaihtaa shampoo merkkiä tai sitä hoitovahvuutta, onko kuiville vai rasvaisille hiuksille tarkoitettu?
ja kannattaa joskus ottaa vaikka shampoo ja hoitoaine vaikka ihan eri kastista... Suosittelen kokeilemaan sunsilkin UV+ kookosmaitoa sisältävää hoitoainetta, hiukset on tosi vahvat sen jälkeen eikä tunnu rasvasilta. :) toivottavasti tässä oli jotain apua =)

Vierailija

Ai ai ai. itelläkin ollu joskus sama ongelma. Latvat menee iha hampuks ja hius ohenee :( Sama juttu hiusnaamiot ja öljyhoidot varmaa ainut vaihtoehto. Se vaan on fakta et vaaleet hiukset on aina ohkasemmat ja heikommat ku tummat. Riippuu myös omasta hiuslaadusta. Omani on kans tosi ohkaset ja latvoja pitäs olla koko ajan napsimassa ei vaan voi minkää..

Vierailija

Kuivaan ja kärsineeseen hiukseen kaikenmaailman lakat ym tarttuu kiinni ku sika limppuun. Siks kannattaa viikottain pestä syväpuhdistavalla shampoolla (esim hairstoresta löytyy). Ite oon ainaki huomannu, et tahmasuus häviää sillä. koska tukassa on niitä kökköjäämiä, vaikket siitä tietäiskään, ja siitä se tahmasuus köytyy.

Ja oon siis käyny läpi saman hiustentappovärjäysruljanssin kuin sinäkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat