ex takaisin - mahdollistako?

Vierailija

Jätin poikakaverini 7 kk sitten, koska hänellä ei sillä hetkellä tuntunut olevan tarpeeksi aikaa minulle. Olimme yhtä kauan myös yhdessä kuin olemme nyt olleet erossa, ja juttumme toimi loistavasti kunnes mielestäni näimme liian vähän ja jätin hänet. Eron jälkeen olemme jutelleet kyllä monesti, ja välimme lämpenivät hieman pari kuukautta sitten mutta kumpikaan ei sitten tehny mitään radikaalia... Koko erossaoloaikamme ajan olen kaivannut häntä ja nyt olen tajunnut, miten huonosti häntä kohtaan käyttäydyinkin sitten eromme hetkillä. :/
Onkohan tässä nyt mitään tehtävissä enää? Kannattaisko mulla kertoa tälle miekkoselle tunteistani häntä kohtaan, vai pitäisikö antaa olla. En tiedä, miten hänelle asiasta edes kertoisin, sillä hänen tunteensa ovat minulle täysi mysteeri.. Joka tapauksessa tosi rassaava tilanne kun ei voi muita miehiäkään kunnolla katsella exän kummitellessa edelleen :D

Kommentit (6)

Vierailija

Olisiko eksälläsi nyt aikaa sinulle, onko tilanne siinä suhteessa muuttunut? Jos kyllä, niin en näe mitään syytä mikset voisi yrittää saada häntä takaisin. Voihan sitä edetä aluksi ihan vihjailun tasolla, jos et ole varma mitä kundi on sinusta mieltä.

Vierailija

Suhteen loputtua eksälläni oli todella paljon "ylimääräisiä" menoja, joiden takia mulla meni hermot kun ei keretty näkemään. Siitä tuo erokin lopulta johtui, vaikka tiesin tilanteen rauhoittuvan jossakin välissä. Pitikin tehdä tuommoinen hätiköity johtopäätös ja jättää mies. :(
Olen kyllä yrittänyt puhua hänelle, koneella varsinkin nähdään todella usein, mutta jostain syystä en saa "vakavampia" sanoja suustani ulos. Vaihdamme aina vain kuulumiset ja vitsailemme joistakin asioista, mutta auta armias jos minun täytyy alkaa kertomaan tunteistani tai muuten vihjailemaan että ikävä olisi.. Muutaman kerran ollaan kyllä viihteellä nähty, mutta livenä menen vielä enemmän lukkoon hänen edessään. Melkoinen tilanne :D

Vierailija

Minusta kannattaisi edes yrittää. Rohkeasti pyydät häntä vaikka leffaan ja ehdotat, jos voisitte tavata usemminkin. jos suhde päättyy kaaokseen tiedät ainakin että yritit (:

Vierailija

Kannattaa ehdottaa sen kanssa jotain yhteistä leffan katselua tai jotain. Sitten kerrto hänelle jossain vaiheessa iltaa että tykkäät hänestä edelleen. Tai sitten voi aina sanoa viestilläkin vaikka. Ihan miten haluat ja omalla tyylilläsi mutta kannattaa kertoa tunteistaan.

Me oltiin eksännykysen kanssa n. 2 vuotta yhdessä kunnes erottiin ja sitten 1,5 erossa, jona aikana kuitenkin olimme hyvissä väleissä ja sitten jossain vaiheessa talvella alettiin hengailla yhä enemmän toistemme seurassa ja kateltiin leffoja yhdessä ja tekstailtiin paljon. Minä kyllä aavistinkin jotain mutta en itse olin hyvin epäileväinen että haluanko enää hänen kanssaan mitään. Mutta sitten erään elokuvaillan päätteeksi alettiin leikkiä kutituspainia ja sitten se nappasikin minut kainaloon ja sanoi että tykkää minusta edelleen ja minun sydän suli saman tien ^^ Nyt onnellisesti yhdessä taas reilu kuukausi ja suunnitellaan yhteistä kotia :)

Rohkeasti nyt vaan!!! Tsemppiä!!!

Vierailija

Mukava kuulla että tekin, haamukoira, "löysitte toisenne uudelleen" :)

Kiitos kaikille vinkeistä, jospa sitä tästä rohkaistuisi ja kysyisi eksää vaikka kahville tai jotakin... Pakko varmaan jotain pikkuhiljaa alkaa tekemään tälle asialle kun hän pyörii mielessä koko ajan :D mutta saa nähdä mitä tämä arkajalka uskaltaa...

Vierailija

Jos olet pojasta kiinnostunut, niin rohkeasti vaan tunteista kertomaan tai treffeille häntä pyytämään:). Jokainen tekee joskus typeriä päätöksiä ja satuttaa lähimmäisiään. Toivottavasti sun mokas ei ollut niin iso, etteikö sitä anteeks vois antaa. Jos mies torjuu sut, niin tiedät ainakin, ettei häneen kannata enää haaskata aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat