Varattu mies

Vierailija

Tapasin muutamia viikkoja sitten baarissa todella ihanan miehen, jonka kanssa vietimme hänen aloitteensa jälkeen koko illan yhdessä pilkkuun saakka. Tanssittiin todella intiimisti lähekkäin, suudeltiin, juteltiin jne. Olin aivan hullaantunut. Illan päätteeksi vaihdettiin numerot ja sovittiin menevämme seuraavalla viikolla kahville.

Miehestä ei yllättäen kuulunutkaan mitään ja pari päivää odoteltuani ajattelin, että miksi istuisin puhelin kourassa kun voin itsekin lähettää hänelle viestin. Näin tein, kysyin vieläkö hän olisi halukas lähtemään sumpille kanssani. Takaisin tuli monen tunnin odottelun jälkeen viesti, jossa hän sanoi, että lähtisi enemmän kuin mielellään koska olen aivan pirun ihastuttava, MUTTA että hänellä on tyttöystävä eri kaupungissa. Sanoi, ettei heillä mene kovin kaksisesti ja tilanne olisi minulle varmaankin epämiellyttävä, jos kahville päättäisimme lähteä. Pienen tekstarikeskustelun jälkeen saimme kuitenkin sovittua sumpit parin päivän päähän, ajattelin että voisihan sitä ihan viattomasti käydä juttelemassa ja katsomassa onko meillä samanlaista sähköä selvinpäin. Treffejä edeltävänä iltana mieheltä tuli viesti, että unohdetaan se huominen ettei tule mitään ruljanssia, hän selvittelee asiansa.

Seuraavana viikonloppuna törmäsin häneen uudelleen viihteellä. Taas vietettiin koko ilta yhdessä, hän kehui minut maasta taivaisiin ja sanoi ettei tiedä mitä tehdä, tunnusti olevansa erittäin ihastunut minuun. Kaverit kuulemma painostavat jatkamaan seurustelua tyttönsä kanssa. Sanoin, että yritä selvitellä ajatuksiasi ja lähetä jotain viestiä. Lupasi lähettävänsä ja sanoi, että haluaisi nähdä myöhemmin muissa merkeissä.

Seuraavaksi oli tulossa vappuviikonloppu ja tiesin miehen tyttöystävän olevan tulossa sitä miehen luo viettämään. Viestiä häneltä ei taaskaan tullut, ja epätoivoissani minä sellaisen hänelle lähetin ja kysyin haluaisiko hän nähdä ja jutella ennen vappua, selvittäisikö se hänen ajatuksiaan. Takaisin tuli todella tylyä tekstiä, hän ei kuulemma halua mitään kenenkään kanssa niin kauan kuin seurustelee. Olin pettynyt.

Tilanne oli todella kummallinen, kun vappuna hän yllättäen toikin tyttönsä vakibaariimme. Huomattuaan minut tanssilattialla hän tuli luokseni, moikkasi oikein iloisesti, suuteli kättäni ja pyörähti takaisin tyttönsä luokse. Hipelöi salaa minua samalla kun tanssi tyttönsä kanssa ja ne muutamat sanat, mitä onnistuttiin salaa vaihtamaan, olivat kutkuttavia. Narikalla hän vielä tuli luokseni, silitti vatsaani ja kuiskasi "nähdään joskus".

Nyt on taas uusi viikonloppu tulossa ja oletan ja toivon hänen olevan taas samassa baarissa. Tyyppihän vaikuttaa aivan kusipäältä, mutta on toisaalta sellainen pakkaus, etten ole aiemmin tuommoiseen törmännyt. Tiedän, että jos törmäämme, emme voi pitää näppejämme irti toisistamme. Mitä teen? Mitä jäpikkä oikein ajattelee, on minuun todella ihastunut vai puhuu vain paskaa saadakseen säätää kanssani joka lauantai? Käskenkö häntä selvittämään hommansa tyttönsä kanssa ja yritän saada hänet itselleni vai annanko vaan mennä, yritän unohtaa ihastukseni ja pidän vain hauskaa hänen kanssaan? Pelkään nimenomaan sitä, etten pysty pitämään tunteitani kurissa vaan saan lopulta siipeeni, jos hän aikookin jatkaa tyttönsä kanssa. Hän vaikuttaa kyllä aidosti ihastuneelta ja siltä, että miettii vaihtoehtojaan.

Minä 20, mies 22, jos sillä on jotain väliä. Ja jos moraalista puhutaan, niin minusta sen pitäisi tässä tilanteessa korventaa seurustelevaa osapuolta, ei minua joka olen vapaa tekemään mitä haluan. Koska en miehen tyttöystävää tunne, en liiemmin jaksa olla hänen puolestaan pahoillaan tapahtuneesta.

Olen itsekin juuri eronnut parin vuoden suhteesta (takana myös avoliittoa) enkä ainakaan kovin nopeaasti etenevää suhdetta ole etsimässä. Ennemminkin haluaisin aluksi vain hengailla ja pitää hauskaa miehen kanssa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No minä jaksan olla pahoillani miehen tyttöystävän puolesta.

Jos seurustelisit, ja miehesi pettäisi sinua, niin luuletko ettet ajattelisi, että minkälainen nainen vokottelee varattua miestä?

Vielä kamalampaa on, jos joidenkin muutenkin varmaan vaikea suhde (siis etäsuhde) menee poikki siksi, että on olemassa naisia, jotka haluavat vain "pitää hauskaa" varatun miehen kanssa ihan vain hengailun ja huvin vuoksi.

Ja luuletko, että mies pitäisi sinusta niin paljon, ettei pettäisi sinuakin, jos olisitte suhteessa?

En sano, ettei miehessä olisi vikaa, sanon vain, että on sitä sinussakin.

Olen todella pahoillani miehen tyttöystävän puolesta.

Vierailija

En todellakaan halua olla syy heidän eroonsa, ihan jo senkin takia että sehän loisi itselleni kamalat paineet "korvata" miehen menetetty suhde ja olla sen arvoinen, että kannatti laittaa poikki. Mies on kuulemma jo aiemminkin miettinyt pitäisikö laittaa pillit pussiin tyttönsä kanssa, koska heillä ei ole mitään aikomusta muuttaa tuota etäsuhdetta muuttamalla samaan kaupunkiin. Jos suhde todella menisi poikki, niin varmasti haluaisin miehestä enemmän kuin vain pitää hauskaa ja hengailla, mutta NYT, niin kauan kuin hän on varattu, niin aikomuksenani ei ole sekaantua mihinkään vakavempaan hänen kanssaan.

Siitä en osaa sanoa tulisinko lopulta itsekin petetyksi, todennäköisesti. Olisi aika ruusuista kuvitella, että olisin itse niin hurmaava ettei hän tekisi minulle samalla tavalla. Tai sitten hän on ihan aidosti ihastunut minuun ja sen takia käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, harmitteli minullekin että tällainen ei ole ollenkaan hänen tapaistaan.

Vierailija

No eipä se mies edes välttämättä naistaan sun takia jättäisi. Saattaahan tuo ajatella susta ihan samalla tavalla, eli harmittomana hengailu yms seurana. Ehkä oot vaan kielletty hedelmä, ja se leikkii sun kanssa. Jos suostut johonkin, niin pidä varas. Voi olla että se juoksee vannomaan rakkauttaan naiselleen heti kun on sulta saanut... Niin ja itse en kyllä siihen kundiin sekoais. Sillä on jo nainen ja meri on pullollaan kaloja. Etsi toinen! Ehkä itseäski kiehtoo vaan se salaperäisyys ja jännitys kielletyssä suhteessa? Mieti nyt asioita tarkkaan joka kantilta.

Vierailija

Tuli jotenki kylmä ja tuomitseva sävy tuohon viestiin...ei ollut tarkotus :) Hankala tilannehan tuo on kaikille, mutta koita nyt ottaa järki käteen.

Vierailija

Tuskin jättääkään, ainakaan tällaiselta "säädettiin pari kertaa baarissa" -pohjalta, mutta jos nähtäisiin jossain muissa merkeissä, niin voisiko tilanne olla eri, sitä en voi olla pyörittelemättä päässäni. Pöksyihini en aio häntä kyllä päästääkään niin kauan kuin tilanne on tämä. Ja oon kyllä pannut merkille tuon, että mitä vaikeampi tilanne on, niin sitä enemmän mua homma kiehtoo, se on kuin haaste johon mun on pakko vastata! :D

Ja siis joo, jos itse tulisin ulkopuolisena lukemaan tämän viestin niin kommenttini olisi että haloo, unohda koko juttu. Mutta kuvitelkaa omalle kohdallenne, tapaatte aivan täydellisen tyypin ja kaikki natsaa, kipinät lentelee ihan satasella ja juttukin luistaa. Olen tosi nirso ja oikeastaan vain entinen avokkini joskus sytytti minut tällä tavalla. Miten voisin vaan antaa asian olla, varsinkin kun mies ei vaikuta olevan onnellinen nykyisessä suhteessaan eikä se ole etenemässä mihinkään?

Eikä Blondiino kuulostanut ollenkaan kylmältä, ihan asiaa puhuit!

Vierailija

Itellä on kahdestakin varatusta miehestä kokemusta. Tosin tilanne oli se, etten kummassakaan tapauksessa tiennyt tyttöystävästä, se vaan pamautettiin mulle jossain vaiheessa. Tapailin kumpaakin aika harvakseltaan, joten en osannut edes epäillä mitään... Ja oikeasti ihastuin, ja oli aika samanlainen fiilis kun mitä kuvailet... Että sen perusteella, mitä ite oon kokenu, suosittelisin sua unohtamaan koko jutun. Jotenki vaa tuntuu niin siltä, että jos jotain peliä lähtisit pelaamaan, niin siinä tulis sattumaan sekä siihen sen kundin tyttöystävään että suhun, ja se jätkä vaan pitäis itteää pelimiehenä. Enkä kyllä muutenkaa hyväksy pettämistä, eli kuten jonnakin sano, oon erittäin pahoillani myös sen tyttöystävän puolesta. Ei se ansaitse tollasta flirtti jätkää, niinkun et sinäkään!

Vierailija

Nyt aletaankin olla taas jännän äärellä kun illalla pitäisi lähteä viihteelle, saas nähdä törmätäänkö. Jos todella samaan kapakkaan jo neljättä kertaa peräkkäin osumme, niin peli on kyllä jo siinä vaiheessa selvä. Ei kumpikaan voi pitää näppejään irti. Ajattelin jo aiemmin tällä viikolla, että voisi koittaa kundin kanssa jutella asiaa seuraavalla törmäyskerralla selväksi, mutta mihinpä se johtaisi, hän vain puhuisi taas mulle suun ja silmät täyteen ja seuraavana aamuna olisi taas eri mieltä asioista. Hmm. Ehkä parempi vaan mennä fiilispohjalla ja saada turpaan, onpahan hauskaa vähän aikaa.

Vierailija

Ei muuta sanottavaa, kuin että syvää halveksuntaa teitä molempia kohtaan, tasapuolisesti yhtä paljon. Todella surullista, ettei vapaata miestä löydy, tai ole edes halua etsiä, vaan täytyy tietoisesti alkaa vehtaamaan varatuksi tiedetyn miehen kanssa.

Toivottavasti tuo petetty tyttöystävä saa tietää asian mahdollisimman pian. Ja toivottavasti sun unelmien mies joskus tekee sulle saman, eli kun olet totaalisen rakastunut ja onnellinen, menee ja pettää sua jonkun moraalittoman hoidon kanssa baarissa. Ehkä saa sitten sutkin ymmärtämään tätä nyt petettävää tyttöystävä raukkaa. Kaikki sympatia hänelle.

Vierailija

vanha keskustelu, googlaamalla löytyi.. Mä olen nyt mennyt ja ihastunut varattuun mieheen! Kundi on täydellinen, en uskonut niin hyvin mulle sopivaa miestä olevankaan.
Tavattiin baarissa, jatkot hänen hotellissa. Seuraavana päivänä sain tietää kundin seurustelevan. Oli aika järkytys, ei tullut edellisenä iltana mieleenkään että kundilla saattaisi olla tyttöystävä. Päätin olla ottamatta yhteyttä, olkoon onnellinen tyttönsä kanssa. Parin viikon päästä sain viestin että mies on tulossa käymään täällä päin (hän asuu siis eri puolella suomea) ja haluaisi nähdä mut. Mä mietin ja mietin, päätin kuitenkin mennä käymään kahvilla. Hotelliinhan me taas päädyttiin..
Mä olen nyt ihan tosissani sitten ihastunut, ei todellakaan ollut tarkoitus ihastua keneenkään. Olen vuoden ollut sinkkuna ja täysin tyytyväinen elämääni. Nyt juttu meni kuitenkin näin. Mies on taas parin viikon päästä tulossa käymään, en tiedä pitäisikö kertoa että tykkään siitä, pitäisikö kertoa tyttöystävälle.. Olen ihan sekaisin, jumitan vaan koko ajan ja ajattelen häntä, katselen kuvia ja kuola valuu kun mies on niin hyvännäköinen :D

Vierailija

Mulle on kans tehty niin, että kun on jo säädetty miehen kanssa pitemmän aikaa (3 kk on mun mielestä jo melko pitkä aika) oon saanu vasta sitte tietää, että miehellä onki tyttöystävä. Musta tuntu ihan hemmetin pahalta, koska en ikinä olis menny säätämään yhtään mitään sen miehen kans, jos olisin tyttöystävästä tienny. En käsitä, miten mies voi olla tuollanen saati miten se tyttöystävä ei jättäny sitä, vaikka tiesi että oma mies on säätäny mun kanssa vaikka kuin kauan..

Nykyistä kihlattuani yritti seurustelumme alkuaikoina eräs tyttö iskeä, vaikka tiesi ihan hyvin miehen seurustelevan minun kanssani, eikä mikään ole vielä pistänyt vituttamaan enempää. En tajua, miksei nainen voi ajatella asiaa omalle kohdalleen, vaan pitäisi saada viedä se toisen naisen mies itselleen.. Tai edes kokeilla sitä. Mieheni ammatin kautta tulee suosiota ja eräänkin työillan jälkeen eräs naikkonen tuli ihan suoraan iskemään miestäni, vaikka mies esitteli minut kihlattunaan ja istuin samassa pöydässä.
Eli tiivistettynä olen ehdottomasti sitä mieltä, että se mikä on toisen naisen, se pysyy koskemattomana niin kauan kuin se on sen toisen naisen.
Ja jos yhtään mietityttää, niin ajatelkaapa naiset oikeasti omalle kohdallenne; olette tyytyväisesti parisuhteessa ja tiedätte/saatte tietää toisen naisen vokottelevan miestänne, eikö tunnu missään?

megan-
Seuraa 
Liittynyt28.3.2011

samaa mieltä, jos mies on niin ääliö että varattunakin vokottelee muita niin sentään toisella naisella täytyy olla sen verran järkeä että jättää miehen rauhaan niin pitkään kun hän on varattu.
Jos todellisuudessa mies ei ole tyytyväinen nykyisessä suhteessaan ja on tavattoman rakastunut sinuun, niin hän kyllä jättäisi toisen hyvinkin pian.

omallekkin kohdalle on sattunut tuota että nainen vokottelee miestäni vaikka tietää hyvin hänen olevan varattu, mikään ei saa minua vihaisemmaksi :p

Vierailija

Mullakin on tällänen tilanne, että oon ihastunut varattuun mieheen :( Ollaan samoissa opiskelupiireissä ja tunnettu vuoden verran. Tunnen myös hänen tyttöystävänsä. Pidän myös hänestä. Tää on vaan kurja tilanne. Odotan, että ne eroaa. Ne on erikseen hyvä, mutta ei yhdessä. Ne on liian erilaisia. Mä vaan oon ja elän tällä hetkellä. En oo oikeen koskaan ihastunut kehenkään tai ollut niin kiinnostunut miehistä, mutta tuntuu, että tää tyyppi ois mulle. Mä oon aina ulkopäin iloinen, kun näen ne kahestaan, kun ne on mun kavereita, mutta oikeasti en kestäisi katsoa niitä.

Vierailija

Ne on nyt seurustellu puoli vuotta.Niillä oli sellasta eipäs-juupas leikkiä sen likan puolelta, mutta satuin kuulemaan asioita ja tiedän, että tyyppi olisi ollut kiinnostunut musta muutenkin kuin kaverina. Nyt mua ärsyttää, kun tyyppi seurustelee ja katselee mua tyypillisellä katseellaan, vaikka se kuitenkin seurustelee. Kyllä mä seurustelun pystyn niellä, mutta kun sen pitää katsoa sillä katseellaan..Ehkä mun ei kannattaisi hengata samoissa opiskelupiireissä. Jos jollakin on jotain järkevää sanottavaa, niin voi sanoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat