Odottaako vai eikö?

Vierailija

Seurustelin jokin aika sitten erään miehen kanssa ja kolmen viikon seurustelun jälkeen hän totesi ettei pysty tähän nyt. Eromme jälkeen olen nähnyt häntä usein ja joka kerta tapaamisemme on edennyt sänkyyn asti. Mies on sanonut, että minun ei kannattaisi heittää pyyhettä kehään vielä hänen suhteensa, ja pyytää että voisin antaa hänelle aikaa.
Olen yrittänyt varovasti kysellä että mikä mahtaa olla tilanne, että onko minun mitään järkeä odotella ja toivoa hänen vielä haluavan jatkaa suhdetta.
Aina kun hän juo, ja on kännissä hän soittelee minulle ja käyttäytyy kuin seurustelisimme vielä, ja kun seuraavana päivänä olen kysellyt asiasta niin hän väittää ettei muista mitään mitä on puhunut/tehnyt.
Pelkään myös hieman että hänellä olisi jotain juttua toisen naisen kanssa mutta tästä en ole uskaltanut häneltä kysellä.
Mitä mieltä olette? Kannattaako minun enää odottaa vai yrittää jatkaa eteenpäin vain?

Kommentit (3)

Vierailija

Jatka eteenpäin jos epäilet, että miehellä on juttua jonkun muun kanssa. Jos oikeasti haluat odottaa miestä niin anna hänen rauhassa miettiä ja yritä olla päätymättä sänkyyn hänen kanssaan. Jos aina päädytte sänkyyn, mies huomaa ettei sinun kanssa tarvitse seurustella, jotta saa. Joten hän voi hyvin pitää samaan aikaan sitä toista naista ja sinua. Ei mitään vakavaa kummankaan kanssa ja heti kun toisen naama tympii ni hakeutuu toisen viereen. Itse en jaksaisi olla tuollaisessa tilanteessa enkä usko että tuosta mitään hyvää seuraisi kuitenkaan. Mun mielestä noi tauot suhteissa ei koskaan ole hyvä merkki. Kannattaa vaan antaa iha suosiolla olla ja katsoa sivusta kun hän pyörittää muita.
En osannut muotoilla kaikkea tekstiä kovin nätisti sanotuksi, älä kuitenkaan ota nokkiisi :)

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Itse olen nyt miettinyt että paras ehkä olisi sanoa miehelle, että en aio odotella häntä montaa kuukautta turhaan, että tekisi päätöksensä nopeasti ja sanoisi suoraan jos ei enää kiinnosta.
Ja en ota nokkiini:) Parempi suora vastaus kun alkaa kiertelemään ja muotoilemaan kovin kauniisti sanoja.

Vierailija
_Alexandra_

Itse olen nyt miettinyt että paras ehkä olisi sanoa miehelle, että en aio odotella häntä montaa kuukautta turhaan

Et kai meinaa odottaa sitä kuukausia? En tiedä mitä tyypissä näet, mutta kukaan mies ei ole ton arvoinen. Suomestakin löytyy monta kunnollista miestä, jotka ei pelkää seurustella. Kunnioita itseäs edes sen verran, ettet antais se käyttää sua kuin tiskirättiä ja jättää sua odottamaan kuin koiranpentu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat