Ongelmia alapään kanssa

Vierailija

Olen suuseksissä vasta-alkaja, olen nyt pari kertaa poikaystävälle antanut ja nyt hän haluais palauttaa palveluksen erittäin innoissaan. Ongelmana on se että olen tosi epävarma alapäästäni :(
Mulla oli joskus hiivasieni, pidemmänkin aikaa koska en silloin teini-iän vasta alkaessa ollut liiemmin ajatellut mikä on normaalia ja mikä ei (idiootti minä) ja vanhempani vain sanoivat sen olevan normaalia. Sen jälkeen mulla on ollut jotenkin likainen olo siellä (ihan henkisellä tasolla) ja en oikeastaan osaa päätellä mikä on normia ja mikä ei. Lisäksi kun se hiiva gynellä todettiin ja sain lääkkeitä, niin jouduin silti palaamaan koska se ei parantunut.
Nyt luulisin kaiken olevan varmaan normaalia, mutta mulla on aina ollut mielestäni aika omituinen tuoksu siellä. Se nolottaa mua äärettömästi vaikka olenkin lukenut että se on normaalia, miehet rakastavat etc... Lisäksi aina panikoin että mitkä vuodot ovat normaaleja ja mitkä eivät.

Eli olisiko teillä mtn neuvoja, eli mikä on normaalia? Alapään ulkonäön olen pikkuhiljaa varmaan oppinut hyväksymään vaikka sekin tuotti ongelmia, mutta nyt vielä kaikki muu...
Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (3)

Vierailija

- mulla e-pillereiden lopettaminen katkaisi vuosia kestäneen hiivakierteen.
- mitkään canestenit ei mulla ainakaan ikinä auttaneet, saati sitten gynen määräämät reseptilääkkeet.
- ennen seksiä voit pestä alapääsi sebamedillä, se raikastaa ja puhdistaa hyvin ja on suunniteltu myös juuri alapään pesuun. huuhtele huolella, ettei poikkiksesi saa saippuaa suuhunsa.
- itse seurustelin koko hiivakierteeni ajan ja sain poikaystävältäni suuseksiä, eikä hän ikinä valittanut, vaikka hiivaakin välillä oli. huolellinen puhdistautuminen juuri ennen seksiä on hyvä apukeino.

Vierailija

Kun pesee pimpan ennen aktia, niin ei tuoksu varmastikaan miltään. Älä kuitenkaan käytä mitään voimakkaita saippuoita, koska ne kuivattaa limakalvoja.

Paras tapa ehkäistä hiivaa on vältellä hyvä ruokavalio: välttele turhaa sokeria ja pullaa (eli kaikkea valkosta leipää).

Vierailija

Alapään kuuluukin tuoksua vähän happamalle. Se kuuluisa inhottava sillinhaju taas tulee yleensä siitä kun sperma reagoi emättimen omien nesteiden kanssa. Itse ainakin olen huomannut että siitä hajusta eroon pääseminen vie parikin päivää kondomittoman seksin jälkeen.

Itselläkin oli hiivatulehdus joskus kuukausi sitten, ja silloin yhtenä oireena valkovuoto lisääntyi ja oli täysin hajutonta. Usko pois, kun siitä piinasta selvisin ja tajusin että se mieto happama tuoksu on merkki terveestä alapäästä, aloin todella arvostamaan sitä tuoksua. Hiivan aikana alapääni oli siis täysin hajuton.

Pimppiä ei liikaa kannata pestä ettei se kuivu ja ala kutisemaan. itsellä ainakin päivittäinen alapesu riittää hyvin. Ja posliinina olo auttaa omalla tavallaan pitämään hajun vähäisenä. Menkkojen aikaan pesen pari kertaa päivässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat