Mitä teen?

Vierailija

Rakastun todella helposti. Edellinen kerta oli viime alkusyksystä, kun unelmieni mies (ainakin niin luulin; syötävän komea, menevä, prätkä-ajelu-treffejä, suorastaan minun palvoja) jätti yhtäkkiä vaan yhteydenoton minuun. En luovuttanut heti, vaikka pelkäsinkin koko ajan pahinta. Lopulta sain hänestä kakistettua ulos, että olen hänelle tärkeä, mutten niin tärkeä kuin hänen ystävänsä.
Koitin kaikin keinoin uskotella hänelle, ettei minua tietenkään haittaa, vaikka hän näkeekin ystäviään paljon, koska itsekkin viihdyin heidän seurassaan, mutta mies epäili sitä ja uskoi loukkaavansa minua joka kerta kun joutui kieltäytymään meidän tapaamisesta.
Jokseenkin herrasmiehen ele.

Kuukaudet kuluivat, enkä onneksi törmännyt häneen kertaakaan, joten tunteeni häneen alkoi ehtyä.
Sitten tuli itsenäisyyspäivä ja sen juhlat. Kaikki hyvin kunnes näin hänet ja hän näki minut. Hän oli aivan ympäri kännissä, mutta tyytyi silti katsomaan kaukaa. se kävi minullekkin, kunnes huomasin hänen juttelevan ulkona siskoni kanssa. He juttelivat ja juttelivat. Tunnin jälkeen siskoni tuli sisältä hakemaan minut ulos. Olin kuin puulla päähän lyöty. Ulkona olimme kolmestaan. Hän aina niin upean komeana, siskoni ja minä.
Siskoni patisti miestä avaamaan suunsa ja kertomaan minulle jotain. Kuulemma kolme pientä sanaa.. Mies katsoi minua kyynel silmässä kauan ja lopulta lähti karkuun. Olin vielä enemmän ymmälläni. ja pettynyt.

Myöhemmin illasta juttelin miehen kaverin kanssa niitä näitä, koska mekään emme olleet nähneet sitten syksyn. Joku tunki välistämme ja tönäisi minua. Horjahdin taaksepäin ja törmäsin johonkin. Kun käännyin, tämä unelmieni mieshän siinä taas oli katsoen minua ensin suoraan silmiin ottaen kädestäni kiinni, sitten hän käänsi katseensä käteeni, jota hän silitti omallaan. Olimme molemmat vaan hiljaa.. Sitten hän lähti vetämään minua taas ulos.

Ulkona hän seisoi edessäni, minä kysyvästi katsoen häntä. Sitten hän lähti pois. Jätti minut yksin ulos. Mitään muuta ei sen illan aikana enää tapahtunut. Hän vaan katosi.
Muutaman päivän jälkeen hän laittoi minulle tekstiviestin. Kysyi mitä olimme puhuneet. Oli kuulemma muisti mennyt koko illasta. Kaverit olivat kertoneet hänelle, että oli jutellut kanssani. Kerroin mitä tiesin.

Aikaa kului taas. Mies oli koko ajan ajatuksissani, mutta niin kaukana. Minulla tuli juttua exäni kanssa. Olimme yhdessä viettämässä Uutta Vuotta paikallisessa baarissa. Exä ramppasi koko ajan ulkona tupakalla ja minä viihtysin kavereiden kanssa tanssilattialla. Sitten näin hänet. Unelmieni mies seisoi baaritiskillä. Soluttauduin hänen lähelleen tiskille. Kun huomasin hänen katsovan minua, itse käänsin katseeni pois. Ajattelin etten menisi edes hänen luo, mutta sitten tunteeni vei voiton.

Menin hänen luokseen, halasin ja toivotin hyvät uudet vuodet. Jäimme siihen juttelemaan. Nauroimme ja kerroimme kuulumisiamme. Hänen puhelimensa soi ja hän kertoi sinne juttelevansa minun kanssa ja tulevansa kohta pöytään kanssani. Olin onnesta pyörryksissä. Nauroimme jotain hauskaa juttua, kunnes yhtäkkiä exäni ääni kuului takaani. Olin unohtanut hänet täysin. Katsoin nopeasti unelmieni miestä jonka ime oli muuttunut. Hän kertoi, että hänen oli lähdettävä. Siihen se jäi.

Nyt tulee kevät, enkä vieläkään tiedä mitä teen, koska en saa häntä mielestäni.

Kommentit (2)

Vierailija

huhhuh.:o melkonen tarina. ihan ku jostai leffasta! haluisin tietää mitkä kolme pientä sanaa ton jätkän olis pitäny sanoo sulle. :) kokoajan törmäätte, kohtalo pelis? ;)

Vierailija

Siis tosiaan, kun utelin siskolta, et mitä oli tapahtunut ulkona ennen ku mua pyydettiin sinne, ni tosiaan tää mies oli tullut sisällä vaan nyyhkyttämään mun siskon eteen, joten mun sisko oli pyytänyt häntä ulos juttelemaan. Siellä tää mies oli hokenut mun nimeä ja ollut kuulemma silmät ihan vetisinä.
Sit hän oli kertonut siskolle, ettei saa mua mielestään, mut pelkää sitoutumista.

ja ne kolme sanaa oli "minä. pidän. sinusta." :D

No tosiaan nyt ei ollakkaan vähään aikaan tavattu, mitä nyt sillon tällön jossain kaupassa ohi mennen, mut silleen kuitenki ettei olla päästy juttelemaan yhtään.
Mut tosiaan mä saan aina ihan ihmeellisen tärinä kohtauksen tapaamisen jälkeen, et ihan hävettää kassalla antaa jotain korttejäki myyjille, ku kädet tärrää ku viimistä päivää! :D Ihan hullua! (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat