Ahdistaa

Vierailija

Taustatietona sen verran, että olemme poikaystävän kanssa seurustelleet nelisen kuukautta, ollaan molemmat hieman yli kakskymppisiä eikä olla edetty koskaan yhdyntään asti.

Aloitin e pillerit aika suhteemme alussa, joka sitten vei aika paljonkin halujani pois, mutta se mikä vie ne viimeisimmätkin rippeet, on poikaystäväni käytös. Hänellä on ollut paljon yhdenillanjuttuja ja ehkä siitä hänellä on sellainen välinemäinen käytös. Ihan kun sillä ei olisi mitään väliä miltä musta tuntuu, vaikka asiasta pari kertaa mainitsinkin niin se vaan tokaisee että ajattelee mun parasta aina. Jos mua ei paneta, niin kun ei yleensä paneta, häntä pitäisi runkata aina kun hän vaan tahtoo, parhaimmillaan kolme kertaa päivässä. Suihkun jälkeen sänkyyn pötköttään ja odottaa että tuun sen viereen hoiteleen. Suudelmia saa yleensä vaan silloin kuin se yrittää ehkä vähän lämmitellä mua.

Mua vaan ahdistaa niin paljon ja jotenki se yhdyntään asti eteneminen vituttaa jo valmiiks jos mä oon vaan se väline.

Tietysti ainoa ratkaisu taitaa olla puhuminen, mutta jos aina vaan vastaus on että ajattelen sun parasta aina, niin itelle tulee vaan sellanen fiilis että kaikki vika on mussa itessä.

Samoja kokemuksia, kommentteja..?

Kommentit (8)

Vierailija

Todella ikävää käytöstä mieheltä. Haluatko varmasti olla hänen kanssaan loppuikäsi? Jos et, niin kannattaisko sit vaan lähteä saman tien. Tiedän et se on ikävästi sanottu, mut jos miehen pitää saada kolme kertaa päivässä ja jos hän on tottunut yhden illan juttuihin, niin herää sellainenkin kysymys että kuinka uskollinen hän mahtaa olla. Varsinkin kun hän ei todellakaan tunnu ajattelevan sua ollenkaan.

Vierailija

Nohnoh.. Munki miekkosta haluttaa aikalailla. Se ei siis kohtele mua huonosti, mut loukkaantuu/suuttuu kun en halua. Ja mua ei haluta paljoakaan. Ja siis.. olen suostunu monesti harrastamaan, vaikka en yhtään haluaisi, vaan siksi, etten halua että mies loukkaantuu. Ja mikä tulos --> nyt mua ei haluta, ei siis ollenkaan, tuntuu et voisin olla AINA ilman seksiä.
Noh, oon tästä jutellu poikkiksen kans, ja se yrittää muuttaa käytöstää et ei suutu, ja kunnioittaa mun haluttomuutta. (mikäli sitä voi kunnioittaa:D) ja se käytös on muuttunukki jo PALJON, mut ei se heti muuttunu, ei todellakaan! Siihen meni aikaa. Eli juttele! Kyl se siit.

Vierailija

Ja muakin aina ahdisti, että kohta se vonkaa jne, mutta enää ei läheskää niin usein ahdista. :) Uskon et kyl ne halut mullakio pikkuhiljaa takas tulee. :o

Vierailija

Ja muakin aina ahdisti, että kohta se vonkaa jne, mutta enää ei läheskää niin usein ahdista. :) Uskon et kyl ne halut mullakio pikkuhiljaa takas tulee. :o

Vierailija

Joo siis kyllä meillä muuten menee niin hyvin, etten haluaisi erotakaan.
Ja eilen se sanoi, että se jaksaa odottaa niin kauan kun mä haluan... mutta vähä pelottaa että sitä päivää ei tuu tai sit vaan suosiolla lopetan pillerit.

Vierailija

Mut kyllähän tuo seksiasia vaikuttaa koko teidän suhteeseen, ei se oo vaa joku erillinen osa teidän juttua. Eikä varmasti haluta, jos toinen vaan makaa tumput suorina ja oottaa sun hoitelevan sen! Ilmeisesti poikaystäväsi ei siis mitenkään yritäkään saada sinua kiihottumaan? Uskonpa, että poikaystäväsi käytös on se, joka on halusi saanut nolliin, eikä ne pillerit...

Todella tympeää ja itsekästä käytöstä poikaystävältäsi. Vaikka hän sanoo ajattelevansa sinun parastasi, käytös todistaa muuta. Kysy häneltä, minkä hänen toiminnassaan pitäisi mielestään viestiä sinulle siitä, että sinä olet etusijalla. Ainakin kertomasi perusteella tulee mieleen, että itseään ja omaa nautintoaan poika vaan ajattelee...sinun kustannuksellasi.

Vierailija

Ollaan tässä nyt edetty yhdyntään ja sinänsä kaikki on ihan mukavaa ja kivaa, mutta poikaystäväni halut ovat niin paljon suuremmat kuin omani. Kyllähän sitä välillä on kiva vetästä se kolme kertaa päivässä mutta voi olla päivä tai pari kun mua ei vaan kiinnosta ja poikaystävä vähän kuin vetäisi herneen nenään jos mua ei kiinnosta. Ahdistaa lähinnä se, että sen päässä ei sitten muu pyöri kuin paneminen (hieman liioiteltuna) ja oon sanonuki sen sille, johon se vaan sanoo että onko siinä jotain pahaa. No eihän siinä oo mutta mulle tulee jotenki huono omatunto, jos en suostu seksiin aina kun se sitä haluaa. Oon myös vinkannu että voitaisiin tehdä jotain muutakin kuin makoilla aina kotona, käydä edes jossain, kun se yhteinen vapaa-aika on vähentynyt kesätöiden myötä. Mutta ehkä se haluaa olla vaan kotona ja nussia.
Vituttaa tää tilanne, mutta en mä jotenki jaksais. Tai sit mä oon vaan outo kun teen tällasesta asiasta ongelman

Vierailija

Ei ole mitään outoa jos tekee "tollaisesta asiasta ongelman" Seksuaalisuus on iso asia parisuhteessa, erityisesti jos ongelmia on jo alkumetreillä. Itselläni on ollut aiempien miesten kanssa hieman samankaltaisia ongelmia.

Vaikka itselläni on libidoa vaikka muille jakaa on ongelmia halumisen kanssa ollut. Ensimmäinen painosti minua kaikkeen mitä en halunnut ja huonostihan siinä kävi. Toinen taas halusi ihan väärään aikaan ja alussa seksi oli tästä syystä aikamoista hyväksikäyttöä miehen puolelta ja erittäin huonosti kävi tässäkin. En tiedä onko tuollainen hyväksikäyttö hyvinkin yleistä vai onko kusipäitä vain sattunut useasti minun kohdalleni? Jos siis lohduttaa niin tuollaisia ongelmia voi olla ihan kaikilla...

voi tietysti olla, että ongelma paranee jos mies oppii kunnioittamaan sinua ihmisenä eikä esineenä, jos ei niin ehkä jossain odottaa se herra tai neiti oikea jonka kanssa kemiat kohtaavat paremmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat