Te, jotka saatte yhdynnässä orgasmin! Minulla olisi muutama kysymys..

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 8 kuukautta, joista 7 olemme olleet seksuaalisesti aktiivisia. Orgasmia en ole kuitenkaan koskaan saanut yhdynnässä, ainoastaan suuseksissä tai käsipelillä.

Onko orgasmin saamista mahdollista harjoitella, vai tuleeko se ajan kanssa itsestään (jos siis tulee)? Missä asennossa yleensä orgasminne saatte, ja kuinka helposti? Kuinka usein saatte orgasmin, ja milloin saitte ensimmäisen kerran?

Neuvoja kaivataan, ja kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata!

Kommentit (3)

Vierailija

- on mahdollista harjoitella, meilläkin meni yli vuosi, ennen kuin onnistui (kyse oli vain prikulleen oikean asennon ja tekniikan löytämisestä)
- Itse tulen ainoastaan perus lähetyssaarnaajassa, yhdynnän alettua voin nykyään tulla alle minuutissakin (fantasiat tässä tärkeitä)
- saan orgasmin joka yhdyntäkerta
- ekat yhdyntäorgasmini sain muutama vuosi sitten

Harjoittelua ja kärsivällisyyttä peliin, kyllä se siitä! Heti vain ku joku juttu tuntuu vähänkään erilaiselta ja erityisen hyvältä, sanot miehelles stop! ja sitte mietitte, että mikä siinä nyt sitte tuntu hyvältä ja koitatte toistaa sen.

Vierailija

Jes, kiitos vastauksesta.

Olen kuullut niin paljon kommenttia, että "ei se harjoittelemalla parane", mutta hyvä että joku on sitä mieltä, että harjoittelemalla voi onnistua!

Mies on tällä hetkellä armeijassa, joten ainoastaan viikonloppuisin on aikaa rakastella.. Ollaan kyllä jo edistytty petipuuhissa aika huimasti näiden kuukausien aikana:>

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat