Miehellä suorituspaineita seksissä

Vierailija

Olemme seurustelleet noin kuukauden verran poikaystäväni kanssa ja edelleen hänellä on seksin aikana niin suuret suorituspaineet ettei hommista tule oikein mitään.Hän on sanonut ettei asia johdu mitenkään minusta,kuulemma haluaa minua kovin mutta jännittää liikaa tilannetta.Miten voisin auttaa häntä rentoutumaan?Pitäisikö minun olla se aktiivisempi osapuoli vai antaa miehen edetä omaa vauhtiaan?Alkuun koko asia ei niin vaivannut minua,mutta kohta alan jo epätoivoiseksi koska vaikka miten olisin ja mitä tekisin niin aina homma lopahtaa kesken..

Kommentit (3)

Vierailija

Rauhassa vaan etenette :) Mulla oli sama tilanne poikaystävän kanssa ja molemmilla meinasi mennä (meni) hermot asian kanssa. Sitten yhtenä päivänä vaan se onnistuikin eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia :)

Vierailija

Meillä oli myös sama ongelma oman kullan kanssa sillon seurustelun alussa. Keskustelimme aiheesta pitkään ja kerroin hänelle että välitän hänestä niin paljon, ettei minua haittaa jos ensimmäinen kerta yhdessä ei olisi mikään "elokuvahetki". Sanoin myös, että olen täysin valmis odottamaan niin kauan että hän on valmis ja yritin selittää että varsinkin ensimmäiset kerrat on sitä toisen tutkimista ja opettelemista siitä mikä tuntuu toisesta hyvälle ja mistä toinen nauttii. No eipä tuosta keskustelusta mennyt kuin ehkä päivä tai kaksi ja olimme luonani sängyllä ja asia johti toiseen ja molempien teki mieli, mutta päätin vielä häneltä varmistaa, että haluaako hän vai jatketaanko toisella kertaa. Luulen että sekin toi hänelle semmoisen mukavan ja vapautuneen tunteen ja siitähän se sitten lähtikin :) Kannattaa keskustella asiasta ja kuunnella toista! Kyllä se vielä helpottuu (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat