Auttakaa tytöt

Vierailija

Pakko purkaa tätä ärsyttävää oloa jonnekkin ja kysyä vähän tuntemattomienkin mielipiteitä.Elikkäs mulla on ongelma, poikakaverin exä.

Minulle kävi tässä n.kuukausi sitten silleen että tapasin koulussa ihanan pojan ja aloimme seurustella. Noh kun aloitimme seurustelu suhteen poikakaverini exä alkoi pitää poikaystävääni yhteyttä, he olivat olleet yhdessä n.11kk. Poikakaverini väitti minulle että hänellä ei ole mitään kiinnostutsta tätä exää kohtaan mutta exä on myöntänyt rakastavansa häntä ja plää plää...

Kun me olimme seurustelleet 2viikkoa poikakaverini oli mennyt exänsä tykö juomaan ja huonon viinapään omaavana exä oli käyttänyt häntä hyväkseen ja he olivat pusutelleet siellä. Minähän suivaannuin tästä asiasta ja nyt tuntuu siltä kuin en voisi olla enää sama iloinen tyttö mitä olin ennen kuin se pusu juttu tapahtu :( Poikakaverini kuitenkin soitti minulle seuraavana päivänä ja kertoi tapahtuneesta itse mikä oli hyvä, annoin hänelle uuden mahdollisuuden koska tykkään hänestä tosipaljon ja hänkin minusta.

Ärsyttää kun tämä exä väittää minulle ettei tykkää poikakaveristani mutta näkeehän sen kilometrien päähän. Minulla meni kyllä luottamus tuossa täysin ja nyt pelkään että niin tapahtuu taas, että tulen petetyksi. Poikakaverini ei ymmärrä miksi ajattelen sitä pusujuttua vielä,kun hän ei ajattele sitä ollenkaan. Mutta nyt olimme vappuna tämän exän tykönä vähän juhlimassa. Tämä exä alkoi selittään ja itkeen poikakaverilleni kuinka hän haluaisi tappaa itsensä jne.. ja sai raahattua poikakaverini taka terassille minne he jäivät kahdestaan, sanoin poikakaverilleni että se kerjää sääliä ja noh suivaannuin siitäkin mutta minun mielestä olen vihainen ihan aiheesta en vain luota enää poikakaveriini tämän exän kohdalla. En tiiä mitä teen tuntuu että kokoajan pitää olla varautunut olo jos jotain tapahtuu. Poikakaverini kyllä sanoo että rakastaa minua ylikaiken mutta raukka on niin sinisilmäinen ettei näe että se exä kerjää sääliä jotta saa poikakaverini lähelle... toisinaan ihmettelen miksei poikakaverini katkaise välejä hänen kanssaan ? .... tässä on tämä mun angsti virsi kertokaa onko teilläkin ollut samanlaisia kokemuksia ja mitä voin tehä en haluaisi jättääkkään !

Kommentit (6)

Vierailija

hmm ymmärrän että varmasti ärsyttää:s
mutta tossa lopussa kun sanoit että "toisinaan ihmettelen miksei poikakaverini katkaise välejä hänen kanssaan ? " niin jos he seurustelivat vuoden, se on kuitenkin melko pitkä aika verrattuna mm teidän suhteen pituuteen ja heillä on siltä ajalta varmaan paljon hyviä muistoja ja kokemuksia, ei ne mihinkään katoa eikä tunteetkaan ihan heti. Tottakai poikaystäväsi varmasti välittää edelleen tytöstä ja ihan ymmärrettävää että välittää, mun mielest se on tyhmää ku joskus ajatellaan et ku suhde päättyy et ei tyylii sais enää puhua tai ihmetellään jos ollaan kavereita, en tarkoita että sä ajattelisit niin mut usein sellane kuva annetaan. Kai se haluaa että exällä olisi kuitenkin asiat hyvin, ja siksi ns huolehtii hänestä. Tietty hän ei saa asettaa exää sun edelle, mutta ei mun mielestä voi vaatiakaan että pitäisi kokonaan unohtaa toinen ihminen jonka kanssa on kuitenkin jakanut päiviä elämästään.
Toisaalta kyllä tosi typerää ja säälittävää käytöstä tältä exältä, tajuis jo ja päästäis menemään ja jatkaisi omaa elämäänsä...

Vierailija

Jopas on eksästä paljon harmia!! Mutta jos minä olisin sinä jättäisin poikakaverini, koska en hyväksi sitä, että eksiä mennään lääppimään. Ja kun se pusu sinua noin paljon vaivaa niin se vaivaa jatkossakin! usko pois!

Vierailija

kyllähän minä sen ymmärrän että kun on kyseessä pitkäsuhde takana niin ei sitä kaikkia voi unohtaa mutta niiden välit oli tosi huonot kun he jättivät toisensa ja tämä eksä petti poikakaveriani, nyt kun me alettiin niin ihme ja kumma niiden välit korjaantu, en sitten tiiä :|

Vierailija

Itse en kyllä jäisi katselemaan. Ystäviä exän kanssa saa olla, mutta voin kyllä sanoa olevani sen verran mustasukkainen, että exään kohdistuvan hairahduksen kohdalla suhde olisi kerrasta poikki. Mielestäni on täysin hyväksyttävää jos et halua heidän olevan kahdestaan. Mutta se, että poikaystäväsi sanoo ettei itse ajattele pettämistään enää nyt 2 viikon jälkeen ollenkaan, kertoo mielestäni aika erittäin paljon. Jos hän ei tuon enempää kanna syyllisyyttä en näe miksi hän ei tekisi samaa uudestaan.

Vierailija

Mulla oli vähän samanlainen tilanne päällä eksän kanssa aikoinaan. Tätä miestä ahdisteli tosin vanha hoito/"ystävä" tai jotain. Mun eksä oli kanssa sitä tyyppiä, jonka humalatilaa pystyi oikeasti käyttämään hyväkseen. Tää tyttö juotti sen jopa kahdesti humalaan ja he sitten imuuttelivat. Koska tää tyttö oli tosi ihastunu siihen eksään, päätin itse laittaa sille stopin. Käskin mun eksää soittamaan minun kuullen sille tytölle ja sanomaan että jättää rauhaan. Jos se ei ois kehannu soittaa, oisin jättäny sen. Ja kas kummaa, tyttö jätti sen oikeasti rauhaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat