Äkillinen kipu seksin aikana

Vierailija

Ongelmamme on kipu seksin aikana. Tiedän, että emättimeni saattaa olla liian lyhyt ja olen tietoinen että poikaystäväni penis on suht kookas. Mutta "pohjaan osuminen" tapahtuu seksimme aikana suht usein.
Viikko sitten olin todella lähellä ensimmäistä orgasmiani yhdynnän aikana kunnes poikaystäväni joutui lopettamaan, kun "osui pohjaan". Tämä asento tuntui tod. hyvältä, mutta emme ole kivun vuoksi pystyneet sitä kokeilemaan toiste. Eli lähinnä nämä asennot, jotka mahdollistavat mieheni syvälle pääsyn sattuvat ja pahinta on jos se kipu tulee yhtäkkiä, koska se lamauttaa koko seksin ja joudumme usein lopettamaan tämän takia. Myös lähetyssaarnaajassa tunnen kipua ja tuntuu, että tunnen hänen peniksensä osuvan johonkin ja tunnen sen alavatsassani. Kädellä painaminen siihen kohtaan auttaa, mutta lopettaa mieheni halut, kun hän ei halua minun tuntevan kipua. Lähetyssaarnaajassa kulman muuttaminen yleensä auttaa, mutta estää sen ettei pystytä sillä kerralla kokeilemaan mitään muuta asentoa. Joskus minun on huono myös nauttia, koska pelkään koko ajan, että tämä tapahtuu.
Edellisissä suhteessa tämä sattui silloin tällöin, mutta nyt siitä on tullut hyvin yleistä. Edellisessä suhteessa tämä oli ongelma, kun olin päällä. Nykyään taas pystyn olla päällä. Huomaan myös sen, että kipu on yleisempää kun mieheni penis on todella kovana ja seksi taas helpompaa, kun se on pitkän session aikana ehtinyt jo vähän latistua. Mutta tässä vaiheessa omat paikkani ovat yleensä sitten jo suht turtana.
Onko mitään mikä auttaa, koska haluan nauttia seksistä ja mielelläni myös niissä asennoissa, joissa se tuntuu parhaalta.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat